Ja zo dachten we 26 jaar geleden allemaal, sommige mensen zijn daar in blijven hangen terwijl inmiddels de kennis gelukkig verbetert is. Heb zelf in 26 jaar gezien dat het vaker fout dan goed gaat. Heb zelfs moeten ingrijpen in stelletjes die ik te logeren kreeg die totaal niet samen konden. Volgens de eigenaren waren ze dan "aan elkaar gewaagd" zoals 1 eigenaar het noemde.arie schreef:Ik heb nog nooit meegemaakt dat er spanning/ruzie was.. en zo leuk als 2 fretten met elkaar spelen kun je als mens niet geven?
Heb vroeger ook groepjes/stelletjes gehad en bij toeval gingen sommige goed maar de meeste toch echt niet hoor!
Er is naar mijn weten maar 1 opvang die ze met meer dan 1 herplaatst, de rest geeft je er echt geen 2 en drukken je ook nog op het hart er geen andere fret bij te zetten.
Vroeger was alles anders maar niet beter...
En je kunt het ook 26 jaar fout doen, ken er zat, oh ik heb al zoveel jaar fretten en al die jaren bleken die fretten toch jong te overlijden omdat ze gewoon bij elkaar gegooid werden. Het is zo jammer dat mensen nog steeds vinden dat een fret samen moet. Dat station zijn we 15 jaar geleden al gepasseerd. Tijden veranderen, de opvoeding van honden is nu ook anders dan 26 jaar geleden. Kennelijk wordt dat beter geaccepteerd dan dit verhaal. Jammer...