Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Re: Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Als er nu niet meer zou komen aan aanmeldingen, kunnen we al een aangepast programma maken met een ronde workshops en een uur lang op de foto en meet and greet met Hanneke!
Leuk! Een Meet & Greet met Hanneke!
Ja leuk !!!
Weet Hanneke dat ook?
Nanja en ik moeten Hanneke er steeds van af praten dat ze een openingsdansje (met ons..) wil doen op het podium of een groepsfoto wil maken. Zij wil elke keer verkleed als fret rondlopen als verrassing.. dus dan zal ze dit ook wel doen als het echt moet
- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Oef...22 pagina‘s...jullie nemen het me vast niet kwalijk dat ik die niet gaat doorworstelen hè?
Ik ben er ook bij...
Hoeveel plaatsen zijn er nog?
Was er niet iemand die zou kijken of ze met de klas kon komen?
Zal eens vragen of Betje mij een stel van die flyers wil sturen, prik ik ze hier bij de DA‘s op het bord, wie weet komt er wel 1tje...
Ik ben er ook bij...
Zal eens vragen of Betje mij een stel van die flyers wil sturen, prik ik ze hier bij de DA‘s op het bord, wie weet komt er wel 1tje...
Whahaha Birgit, op de een of andere manier geloof ik dat ook nog.
Gezellig dat je ook komt Suzy.
En daar zeg je wat over die flyers, stom dat ik daar ook niet een paar van meegenomen heb bij Hanneke vandaan. Dan kan ik die bij m'n bestellingen doen. Ik ga daar gelijk even achteraan.
Gezellig dat je ook komt Suzy.
En daar zeg je wat over die flyers, stom dat ik daar ook niet een paar van meegenomen heb bij Hanneke vandaan. Dan kan ik die bij m'n bestellingen doen. Ik ga daar gelijk even achteraan.
Volgens mij ben jij de 56e kaart zoiets, dus er zijn er nog 94 dan . Dniesj (ofzo) van mijn forum dacht erover om met de klas te komen. De eerste workshops zitten trouwens al vol (de eerste ronde dan, niet de tweede).Suzy schreef:Oef...22 pagina‘s...jullie nemen het me vast niet kwalijk dat ik die niet gaat doorworstelen hè?
Ik ben er ook bij...
En prima idee van de flyers!!
Nogal een behoorlijk uitgave om met een klas te komen en alhoewel ik het een goed idee vind vraag ik me af of de klas in kwestie het ook leuk zou vinden. Niet iedereen deelt dezelfde passie namelijk...
- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Niet?!?
Das nou ook raar zeg...geloof er nix van hoor...
Het is ook niet zomaar een klas, dacht dat ze ook iets met dieren studeren, dus het is niet écht overbodig denk ik wanneer het door zou gaan...
(hoewel je natuurlijk niet weet hoe het verder gaat met die lijsten)
Das nou ook raar zeg...geloof er nix van hoor...
Het is ook niet zomaar een klas, dacht dat ze ook iets met dieren studeren, dus het is niet écht overbodig denk ik wanneer het door zou gaan...
(hoewel je natuurlijk niet weet hoe het verder gaat met die lijsten)
Let op mensen, nog maar een week de vroegboekkorting op de kaarten! Dus hak die knoop door en bestel nu!
Morgen is het de laatste kans om voor een vroegboekkorting in aanmerking te komen! Dus koop die kaart(en) wanneer je dat nog niet hebt gedaan!
*post snel op Facebook*
Hahaha!
Maar jij hebt vakantie hoor!
Maar jij hebt vakantie hoor!
De kaartverkoop staat alweer op 62 stuks! Op naar de 75e kaart!
Birgit, hoe komen jullie trouwens aan veilingspullen? Doen jullie daar nog een oproep voor of iets?
Birgit, hoe komen jullie trouwens aan veilingspullen? Doen jullie daar nog een oproep voor of iets?
Ik tel alweer 65, je moet de standhouders ook meerekenen
De oproep voor de veiling volgt inderdaad nog! Ik denk dat ik dan eerst terug ben van vakantie voor ik dat doe
De oproep voor de veiling volgt inderdaad nog! Ik denk dat ik dan eerst terug ben van vakantie voor ik dat doe
Toch weer een paar erbij !
Het is ook pas eind juni, we hebben nog even te gaan he.....
Maar pak je vakantie daar Birgit, daar is ie voor..... !!
Het is ook pas eind juni, we hebben nog even te gaan he.....
Maar pak je vakantie daar Birgit, daar is ie voor..... !!
Ja maar die tellen niet mee voor de kussentjes.Birgit schreef:Ik tel alweer 65, je moet de standhouders ook meerekenen