Haha nee klopt knuffelen daar heeft ze geen tijd voor, maar wil zo graag..
Soms heb ik een beetje het idee dat ze wat verveelt is..nu heeft ze ook sinds paar dagen dat ze aan de deur van de jongste aan het krabben is en dat gaat gerust 10 min zo door..ze weet dat ze er niet in mag, ze komt er ook (bijna) nooit en dit heeft ze eigenlijk ook nooit eerder gedaan.
Vanmorgen heb ik haar streng aangepakt, time out in kooi wel 3x..hup weer terug..nekvel en blazen..zij terug blazen en hup er weer heen…keihard eh eh eh roepen…zij blazen en hup er weer heen..
Paar keer was ze zwaar pissst..echt heel veel blazen naar me en aanvallen..maar durft verder niks hoor…
Dan eindelijk na bijna half uur speelt ze ergens anders en dan belaad ik haar weer met kusjes en hup gaat ze er weer heen..
tijdens dit was ik ook nog haar kooi aan het schoonmaken.
Het is namelijk erg vervelend als ze dit in de ochtend doet of in de avond als de jongste op bed ligt, die kan er niet van slapen. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ze dit niet meer doet, of moet ik geduld hebben en is dit een fase…net als de kinders
Eigenlijk is het ook wel aan meer dingen te zien..als ze beneden is wil ze gelijk naar boven, ze wil bijna niet spelen, loopt beetje onrustig rond van boven naar beneden en andersom..voor zo’n anderhalf uur en gaat dan weer liggen in haar kooi.
Nog weekje dan mogen we naar Hanneke, kijken wat zij te zeggen heeft.