Frettenspul, deel 2
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Frettenspul, deel 2
Monsters zijn het!
- Helen
- Contacteer:
Oh nee, krijg net bericht dat de opa van Pep vanmiddag is ingeslapen...
7 met insulinomen maar toch rot om te lezen
Had hem dicht bij mijn hart zitten net als het logeetje dat overleed 2 dagen nadat hij weer thuis was.
Ook zo'n kanjer, was er net van bekomen en dan dit...
7 met insulinomen maar toch rot om te lezen
Had hem dicht bij mijn hart zitten net als het logeetje dat overleed 2 dagen nadat hij weer thuis was.
Ook zo'n kanjer, was er net van bekomen en dan dit...
Oh wat een naar bericht na de opluchting van Pep zelf...
- Helen
- Contacteer:
Maar echt....
Fredtje was zo'n schatje.... weer een sterretje aan de hemel erbij...
Fredtje was zo'n schatje.... weer een sterretje aan de hemel erbij...
Och wat triest toch weer.
- Helen
- Contacteer:
2 vaste logeetjes in korte tijd, beiden op leeftijd maar toch...
Maar ja, dat hoort er ook bij, bij het oppas-tante zijn.
Volgende maand 2 nieuwe logeetjes, komen voor het eerst. Bizar best wel..
frfjo[ghjjuyjk
Zo... Peppercorn heeft ook wat te zeggen geloof ik
Maar ja, dat hoort er ook bij, bij het oppas-tante zijn.
Volgende maand 2 nieuwe logeetjes, komen voor het eerst. Bizar best wel..
frfjo[ghjjuyjk
Zo... Peppercorn heeft ook wat te zeggen geloof ik
Pep moet wat spelling lessen volgen geloof ik
- Helen
- Contacteer:
Is chattaal zegt hij
vind het altijd knap dat ze dan ook de entertoets raken LOL!
vind het altijd knap dat ze dan ook de entertoets raken LOL!
- Helen
- Contacteer:
Pep zegt dat zijn overgrootmoeder wel erg ouderwets is
Wat een naar bericht van Pep zeg
Ik hoop dat met de ondersteuning hij nog een mooi poosje het huis op stelten mag zetten.
Sterkte en geef hem maar een aai over zijn bol van ‘tante Karen’...ergens in zijn geheugen moet hij nog weten wie ik ben
Ik hoop dat met de ondersteuning hij nog een mooi poosje het huis op stelten mag zetten.
Sterkte en geef hem maar een aai over zijn bol van ‘tante Karen’...ergens in zijn geheugen moet hij nog weten wie ik ben
- Helen
- Contacteer:
Doe ik!
De lummel klimt en doet maar nu even niet. Die pik heeft zichzelf pijn gedaan...alsof mama niet genoeg zorgen over hem heeft pfff...
Nu heeft hij een rode plek op zijn buikje en mag ik niet meer aan hem zitten, ja over zijn bolletje. Dan krijg je kopjes hahaha!
De lummel klimt en doet maar nu even niet. Die pik heeft zichzelf pijn gedaan...alsof mama niet genoeg zorgen over hem heeft pfff...
Nu heeft hij een rode plek op zijn buikje en mag ik niet meer aan hem zitten, ja over zijn bolletje. Dan krijg je kopjes hahaha!
Ach jeetje, dat ook nog erbij
- Helen
- Contacteer:
Ja en de pijn aan zijn buikje is dus niet alleen daarvan. Het heeft zich alweer verspreid. Aanraken is mopperen, meer dan gisteren.
Ik ben bang dat we dit weekend afscheid nemen en hij maandagochtend zijn laatste reis gaat ondernemen.
Kwaliteit van leven en zijn welzijn staat op 1.
Nog even 1 dagje van zijn aanwezigheid genieten intussen wel met de Pred door... maar ik vrees dat het over is voor hem.
Dok had nog gereageerd via WhatsApp en was er al bang voor....
heb er geen woorden meer voor....
Ben al een paar logeetjes kwijt deze maand, nu Pep, de kat van Stefanie... het begint er nu in te hakken.
Operaties doe ik hem niet meer aan, het is klaar nu.
Kat Billy is bijzonder aanhankelijk en hangt constant om me heen, Pop wil ook steeds opgetild worden. Ze voelen je zo goed aan he...
We overleven het wel maar dit is gewoon even een bom boosheid door machteloosheid.
Het feit dat ik toen mijn hoofd in de kooi stak om hem een kusje te geven en een enorme lebber van hem terug kreeg (wat hij nooit doet) is denk ik ook een soort teken. Ik weet het nu even niet meer, enige wat ik kan doen is hem verwennen, comfy houden en afscheid nemen.
Ik ben bang dat we dit weekend afscheid nemen en hij maandagochtend zijn laatste reis gaat ondernemen.
Kwaliteit van leven en zijn welzijn staat op 1.
Nog even 1 dagje van zijn aanwezigheid genieten intussen wel met de Pred door... maar ik vrees dat het over is voor hem.
Dok had nog gereageerd via WhatsApp en was er al bang voor....
heb er geen woorden meer voor....
Ben al een paar logeetjes kwijt deze maand, nu Pep, de kat van Stefanie... het begint er nu in te hakken.
Operaties doe ik hem niet meer aan, het is klaar nu.
Kat Billy is bijzonder aanhankelijk en hangt constant om me heen, Pop wil ook steeds opgetild worden. Ze voelen je zo goed aan he...
We overleven het wel maar dit is gewoon even een bom boosheid door machteloosheid.
Het feit dat ik toen mijn hoofd in de kooi stak om hem een kusje te geven en een enorme lebber van hem terug kreeg (wat hij nooit doet) is denk ik ook een soort teken. Ik weet het nu even niet meer, enige wat ik kan doen is hem verwennen, comfy houden en afscheid nemen.
Zo waardeloos is dit weer, heel veel sterkte Helen, dit zijn altijd weer de nare momenten bij het hebben van huisdieren. Dikke knuffel en geniet nog even van elkaar.
- Helen
- Contacteer:
Om de paar uur lekker papje en kusje op zijn neus... dat vind hij wel goed.
Dankjewel lieverd, heb van gekkigheid de vloer gestofzuigd en gedweild alsof die er uit moest.
Moet die negatieve energie kwijt want ik kan nergens nog een goed woord over kwijt op het moment.
Dankjewel lieverd, heb van gekkigheid de vloer gestofzuigd en gedweild alsof die er uit moest.
Moet die negatieve energie kwijt want ik kan nergens nog een goed woord over kwijt op het moment.
Ik snap het helemaal hoor.....
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh ik lees het nu pas Helen…wat triest zeg
Sterkte, geniet nog even van hem vandaag, je hebt gedaan wat je kon en nu is het tijd om hem los te laten.
Dikke knuffel!
Sterkte, geniet nog even van hem vandaag, je hebt gedaan wat je kon en nu is het tijd om hem los te laten.
Dikke knuffel!