Hhmmmm... jawel, ik begrijp je punt Birgit, en de andere omschrijven mij geweldig.
Alles is overwogen geweest, wat hierboven als punten zijn genoemd. Er zijn ook vele nieuw ontwikkelingen in huis, *lees voor mij verbeteringen* aan de gang, mede door Lambert.
En wegcijferen doe ik zelf niet. Mede door de vele speelruimtes, kan ik makkelijk rondkomen, om ze elke dag eruit te laten, maar ook doordat er oudere fretjes zijn die kortere speeltijden hebben.
En tja, al er een kind weg wandeld heb je zelfs nog een kamer over
Door het pension is het nu wat drukker, maar dat blijft niet.
Een aantal fretjes sterven dit jaar of aankomend voorjaar. Al is Pok met der maagzweer gewoon een doorgaan fret!
Mickey met zijn hart, gaat niet zo lekker, Jill heeft weer een terugslag
Een Speedy wordt al door verschillende mensen gevolgd, en het zou me niet verbazen, als daar hun oudje overlijd dat ze alsnog gaat verhuizen. Zo net als Joep en Loki, als ze "gezond" stabiel zijn. Ja, ik ben krities in plaatsen, omdat ik niet al mijn investeringen die ik heb gedaan, wil zien verdwijnen in leed van de fret, in tegenstelling wat ik om me heen zie gebeuren. Ik kan het met mijn gevoel niet "zomaar" vlugger plaatsen, dan dat ik er geheel achter sta. Als ik dat moet gaan doen, stop ik ermee.