Presley en BiBi
Re: Presley en BiBi
Heerlijke wezentjes! 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
En zo lagen ze daarnet samen te slapen

Heerlijk hoor! 

Aahhhhh! Wat een heerlijke foto. 

- yvonne
Het gaat niet zo lekker met Presley. Ik denk dat hij veel last van zijn oren heeft, hij ligt continu plat en smakt met eten.
En dat net nu Hanneke op vakantie is.
Ik zag dat ze de 29e weer spreekuur heeft, en wij gaan de 31e op vakantie.
Dus ik denk dat ik voor de zekerheid maar probeer een afspraak te maken voor de 29e.
Maar wat kan ik tot die tijd het beste doen?
Ik vind het zo zielig, vraag me af of dit nog wel een leuk leven voor hem is?
Wordt er een beetje
van

Ik zag dat ze de 29e weer spreekuur heeft, en wij gaan de 31e op vakantie.
Dus ik denk dat ik voor de zekerheid maar probeer een afspraak te maken voor de 29e.
Maar wat kan ik tot die tijd het beste doen?
Ik vind het zo zielig, vraag me af of dit nog wel een leuk leven voor hem is?
Wordt er een beetje

He bah, vervelend inderdaad zeg.... Ik zou zeker proberen om een afspraak te maken. Is het ook niet de warmte?
- yvonne
ja de warmte zal ook wel mee spelen denk ik
Heb je nog sucralfaat en omeprazole voor hem?
Met warm weer kunnen de oren weer opspelen. Krijgt hij nog steeds polaramine?
En ik zou hem inderdaad wel alvast sucralfaat, omeprazole en/of zantac gaan geven als je dat in huis hebt. En de afspraak maar maken.
En ik zou hem inderdaad wel alvast sucralfaat, omeprazole en/of zantac gaan geven als je dat in huis hebt. En de afspraak maar maken.

- yvonne
Hij krijgt 2x daags sucralfaat en omeprazole. Polaramine heb ik niet in huis maar Chaimel wil een stripje opsturen.
Als hij daar goed op reageert dan kan ik Hanneke bellen voor overleg en anders toch nog naar Eindhoven. Zal wel de afspraak maken want afbellen kan altijd nog.
Als hij daar goed op reageert dan kan ik Hanneke bellen voor overleg en anders toch nog naar Eindhoven. Zal wel de afspraak maken want afbellen kan altijd nog.
Ik zou dat hem zeker gaan geven, Max krijgt het zijn leven lang voor zijn oren en hij reageert er erg goed op.
ahgossie hopelijk kan je de 29ste terecht bij Hanneke.
Wat fijn dat Chaimel een stipje poleramine opstuurd.
Hopelijk heeft presley snel geen last meer.
Vervelende MOO
Wat fijn dat Chaimel een stipje poleramine opstuurd.
Hopelijk heeft presley snel geen last meer.
Vervelende MOO

En het wordt alleen maar warmer 

Dat wordt coolpads in de slaaphokjes leggen...
- yvonne
Mijn fretten houden niet van coolpads
Nu is het nog koel in het hok, de zon staat er nog niet op. Maar straks gaan ze naar binnen of in de playpen in de schaduw. Ik ben vandaag thuis dus kan er goed op letten.
Ik ben op advies van Chaimel juist even gestopt met de sucralfaat, omdat zij dacht dat Presley daar juist beroerd van werd. Ik durf het nog niet hardop te zeggen, maar ik heb het idee dat hij zich wel beter voelt. Hij gaat niet meteen plat liggen zoals hij deed als ik de sucralfaat gegeven had. Maar het is nog te kort om er iets zinnigs van te zeggen.
Ik heb in elk geval een afspraak bij Hanneke gemaakt voor de 29e onder voorwaarde dat ik het misschien afzeg.
Afwachten maar even.

Nu is het nog koel in het hok, de zon staat er nog niet op. Maar straks gaan ze naar binnen of in de playpen in de schaduw. Ik ben vandaag thuis dus kan er goed op letten.
Ik ben op advies van Chaimel juist even gestopt met de sucralfaat, omdat zij dacht dat Presley daar juist beroerd van werd. Ik durf het nog niet hardop te zeggen, maar ik heb het idee dat hij zich wel beter voelt. Hij gaat niet meteen plat liggen zoals hij deed als ik de sucralfaat gegeven had. Maar het is nog te kort om er iets zinnigs van te zeggen.
Ik heb in elk geval een afspraak bij Hanneke gemaakt voor de 29e onder voorwaarde dat ik het misschien afzeg.
Afwachten maar even.
Eventueel kan je ook een bevroren fles water met een handdoek erom in het hok leggen. Dat is hier een succes
Ben benieuwd of het stoppen met sucralfaat gaat helpen, het zou weleens kunnen hoor.

Ben benieuwd of het stoppen met sucralfaat gaat helpen, het zou weleens kunnen hoor.
Oh dat van de sucralfaat zou zo maar kunnen. Baldur kon er ook niet tegen, werd er alleen maar erg misselijk van.