Tommy scheef koppie door middenoorontsteking
Re: Tommy scheef koppie door middenoorontsteking
Och, arme Tommy
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Foto van vanavond, niet de scherpste, maar wel duidelijk genoeg, en het voelde goed.
Ik heb hem extra goed gevolgd, hoe hij speelt, als hij moe is, en op het eind opgepakt in de lucht, en ik voelde geen links hanger (rechts als je hem zo vast hebt en ertegen aan kijkt) Hij hield zijn hoofdje goed recht, Ook met lopen, met omhoog kijken. Dus ik ben niet ontevreden
Ik heb hem extra goed gevolgd, hoe hij speelt, als hij moe is, en op het eind opgepakt in de lucht, en ik voelde geen links hanger (rechts als je hem zo vast hebt en ertegen aan kijkt) Hij hield zijn hoofdje goed recht, Ook met lopen, met omhoog kijken. Dus ik ben niet ontevreden
Een beetje goed nieuws...Ga zo door Tommy!!
Zit het hummeltje nog steeds aan de medicijnen?
- Natascha
- Contacteer:
Ja, nog 3 dagen, daarna 2 weken niets en kijken wat hij doet, en daarna controle
arm ding, echt zo zielig... enig idee hoe het kan dat hij op zo jonge leeftijd al zoveel pech heeft, of is hij een 'pechgeval'? Fijn dat het nu beter gaat!
Ga zo door Tommy!
- Natascha
- Contacteer:
Ik moet herstellen...
Nu net, na de speeltijd, hoofd naar rechts... vermoeidheid
Gaan we in de gaten houden, of dat effect erop heeft...
Nu net, na de speeltijd, hoofd naar rechts... vermoeidheid
Gaan we in de gaten houden, of dat effect erop heeft...
- fem fatale
Isis heeft ooit een buitenoorontsteking (of hoe dat ook heet, ze had een gescheurde oorschelp, er was bloed in het oor gekomen en dat was gaan ontsteken) en die heeft de rest van haar leven haar kopje scheef gehouden als ze moe was. Kwam niet door schade, maar was meer een gewoonte. (Zoals wij ook fretten hadden die gingen hinken als je boos op ze was - werkte ook, want omdat je dan meteen naar het opgetrokken pootje ging kijken, ging de fret niet de kooi in voor een tome out.)
Misschien even een klein dipje door het weer?
Laten we maar het beste hopen en je houd het vast goed in de gaten.
Laten we maar het beste hopen en je houd het vast goed in de gaten.
Ik ben benieuwd of vermoeidheid daar invloed op heeft.
- Natascha
- Contacteer:
Rond half 6 heb ik ze naar boven gezet. Ik zag verder niets geks aan Tommy.
Rond half 7 ben ik naar boven gegaan, om vervolgens de kamer schoon te maken, en had de douche sproeier voor de eerste keer laten zien, dat was een waar feest onder die waterstraal. Daarna hebben ze hier beneden nog rondgewandeld, rond 21 uur weer in de kooi, met eten.
Geen scheef koppie en goed eten.
Morgen heeft hij de laatste tablet. De invloed van het weer heb ik ook aan zitten denken. Ik heb vandaag voor de eerste keer de airco aan gehad, dus is het niet benauwd of broeierig binnen geweest.
Rond half 7 ben ik naar boven gegaan, om vervolgens de kamer schoon te maken, en had de douche sproeier voor de eerste keer laten zien, dat was een waar feest onder die waterstraal. Daarna hebben ze hier beneden nog rondgewandeld, rond 21 uur weer in de kooi, met eten.
Geen scheef koppie en goed eten.
Morgen heeft hij de laatste tablet. De invloed van het weer heb ik ook aan zitten denken. Ik heb vandaag voor de eerste keer de airco aan gehad, dus is het niet benauwd of broeierig binnen geweest.
Warmte en benauwdheid kan zeker van invloed zijn op de oren. Dus ik denk ook dat de airco hem goed heeft gedaan.
Wel interessant om te weten of vermoeidheid een rol speelt.
Het is een lekker kereltje hoor
Het is een lekker kereltje hoor
- Natascha
- Contacteer:
Net (straks al) Tommy uit zijn kooi gehaald, maar zijn hoofd lijkt nog meer naar rechts te hangen.
Vandaag voor de eerste dag zonder medicatie, dus het zit nog (net)in zijn bloed, en toch is hij scheef gaan hangen
Ik blijf wel doorgaan met de poleramine, ondanks dat ik mocht stoppen...tot de controle is geweest over 2 weken.
De vermoeidheid speelt nu dus geen rol....maar het broeierige weer
Vandaag voor de eerste dag zonder medicatie, dus het zit nog (net)in zijn bloed, en toch is hij scheef gaan hangen
Ik blijf wel doorgaan met de poleramine, ondanks dat ik mocht stoppen...tot de controle is geweest over 2 weken.
De vermoeidheid speelt nu dus geen rol....maar het broeierige weer
Hm... Het is dus nog niet helemaal over.
Je hebt gelijk om door te gaan met de polaramine.
En al helemaal met dit extreem warme weer!
Ik merk dat elke keer weer aan mijn meiden, dat ze met de warmte toch last kriigen van hun CMOO als ik geen polaramine geef.
En al helemaal met dit extreem warme weer!
Ik merk dat elke keer weer aan mijn meiden, dat ze met de warmte toch last kriigen van hun CMOO als ik geen polaramine geef.