Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Oh ik moet dus gaan sparen...
Zou ik doen. Maar gewoon gezellig even komen babbelen is ook goed hoor.
Hoe gaat de kaartverkoop Birgit?
Hoe gaat de kaartverkoop Birgit?
Het ligt even stil, iedereen heeft vakantie etc. Ook is de korting voorbij dus we hebben nu de snelle aanmelders gehad. Nu nog de rest. Maartje en Raymond bijvoorbeeld
Maartje komt, die helpt mij bij de stand.
Oh is dat je hulp!
Bah, dan heb ik weer een potentiele symposiumganger minder
Ik heb even een aantekening erbij gemaakt, omdat iedereen naamkaartjes krijgt. Anders dan heet ze de hele dag 'collega Fretties.nl' ofzo . Mocht ze trouwens toch de workshops willen bijwonen, dat kan voor € 20 extra. De stands worden sowieso bewaakt door 2-4 studenten van Diergeneeskunde (van de studentenvereniging bijzondere dieren). Zij hebben de opdracht de hele dag alles in de gaten te houden .
Bah, dan heb ik weer een potentiele symposiumganger minder
Ik heb even een aantekening erbij gemaakt, omdat iedereen naamkaartjes krijgt. Anders dan heet ze de hele dag 'collega Fretties.nl' ofzo . Mocht ze trouwens toch de workshops willen bijwonen, dat kan voor € 20 extra. De stands worden sowieso bewaakt door 2-4 studenten van Diergeneeskunde (van de studentenvereniging bijzondere dieren). Zij hebben de opdracht de hele dag alles in de gaten te houden .
Ik vond het gewoon prettiger dat er continue iemand bij de stand aanwezig is tijdens onze eigen workshops. En Maartje wilde dat graag voor me doen en had verder volgens mij toch geen interesse in de workshops. Dus dat kwam allemaal heel mooi uit.
Ik heb vandaag weer een Fretties-nieuwsbrief verstuurd en heb ook het frettensymposium maar weer even aangekaart.
Ik zag het, super!
Goed bezig Marjan!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fretties nieuwsbrief
Staat die op je site Marjan?
Staat die op je site Marjan?
Nee die stuur ik naar klanten die bij een bestelling hebben aangegeven een nieuwsbrief te willen hebben. Maar ik heb jou mailadres dus als je wilt stuur ik je de nieuwsbrief toe en voeg ik je toe aan het mailbestand.
Heeft iemand een goed idee voor een weggeef-kaart voor het symposium? Ik wil het bij voorkeur via Facebook doen, maar like-and-share is zo makkelijk. Ik zat zelf aan bijvoorbeeld een vraag te denken over fretten met een 'wie er het dichtste bij zit, wint..'. Alleen dan moet er wel iets te tellen zijn (wat niet op internet na te zoeken is). *denkt na*
Laat maar, ik heb al een vraag bedacht!
Leuk idee, ik ben benieuwd wat voor vraag je hebt bedacht.
Nou, ik ben benieuwd
Waarom zit er op de symposiumsite geen direct linkje naar facebook eigenlijk? Je hebt alleen een link voor inloggen maar dat schiet niet op als je niet aangemeld bent op facebook.....
Overigens werken de linkjes bij "bestel kaarten" ook niet (meer) bij mij ontdek ik net.
Overigens werken de linkjes bij "bestel kaarten" ook niet (meer) bij mij ontdek ik net.
Eeks! Ik ga zo meteen even kijken!
Facebook link is er wel, maar verstopt. Ga ik ook even duidelijker maken!
Facebook link is er wel, maar verstopt. Ga ik ook even duidelijker maken!
Ik had een leuke vraag, hoeveel kilo frettenpoep
Hoeveel weegt een kilo bedoel je?
Ik dacht aan: wat kost een fret in Zuid-Korea?
Ik dacht aan: wat kost een fret in Zuid-Korea?
Jullie zijn gek....