Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Oh ik had dat gewoon gehaald bij de dierenarts om de hoek
Hopelijk werkt het!
Hopelijk werkt het!
De meeste da hebben het wel, maar niet altijd in pasta vorm.
Ik hoop dat het wat resultaten gaat geven bij Max
Ik hoop dat het wat resultaten gaat geven bij Max
Ik moest toch de fretten medicijnkast weer aanvullen dus heb ik dit ook maar gelijk besteld bij Hanneke. En ik wil dat soort dingen toch altijd eeers met Hanneke bespreken.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
He bah Marjan, vervelend allemaal. Hoe gaat het vandaag met Max? Wil hij de finidiar pasta wel nemen?
We gaan het zo zien Maar Marjan zal het door de waltham doen denk ik.
Het goede nieuws is dat we aan Max zelf niks merken; gek als een deur en nu is hij bijvoorbeeld bezig om de ballenbak te legen
Het goede nieuws is dat we aan Max zelf niks merken; gek als een deur en nu is hij bijvoorbeeld bezig om de ballenbak te legen
Ik ga het inderdaad door zijn waltham doen, ik kan mij herinneren dat ik dat jaren geleden ook deed bij hem.
En hij is inderdaad maf aan het doen, mij aan het aanvallen en de ballen uit de ballenbak aan het verspreiden door het huis.
Gisteren ben ik weer begonnen om hem muizen te geven. Zijn ontlasting blijft prut na twee weken metrazol en brokkenbrij dus ik zie eigenlijk geen noodzaak meer om hem zijn muizen te onthouden. En mijn slimme ventje had het gelijk alweer door en stond net ook alweer te bedelen voor de vriezer.
En hij is inderdaad maf aan het doen, mij aan het aanvallen en de ballen uit de ballenbak aan het verspreiden door het huis.
Gisteren ben ik weer begonnen om hem muizen te geven. Zijn ontlasting blijft prut na twee weken metrazol en brokkenbrij dus ik zie eigenlijk geen noodzaak meer om hem zijn muizen te onthouden. En mijn slimme ventje had het gelijk alweer door en stond net ook alweer te bedelen voor de vriezer.
Wat fijn dat Max lekker maf blijft doen!
En mooi dat hij meteen doorhad dat hij weer muisjes ging krijgen.
En mooi dat hij meteen doorhad dat hij weer muisjes ging krijgen.
Heerlijk weer muisjes voor het maffe ventje
Ik hoop dat de finidiar wat doet voor hem
Ik hoop dat de finidiar wat doet voor hem
Max denkt eindelijk weer echt eten
Dat hij maar lekker maf blijft doen
Dat hij maar lekker maf blijft doen
Nou helaas voor hem was het van korte duur die muizen. Vanmorgen heeft hij weer een spierwitte flats gedaan in zijn bak en die had ik toch al twee weken niet gezien. Dus voorlopig toch maar weer even brokkenbrij voor hem.
Ergens wel goed ook want ik ben gisteren ook met de finidiarpasta begonnen. Dus nu kan ik wel duidelijker zien wat dit voor invloed is op zijn ontlasting nu zijn eten voorlopig even hetzelfde blijft.
Maar ik baal er wel van, hij vindt muizen zo lekker.
Ergens wel goed ook want ik ben gisteren ook met de finidiarpasta begonnen. Dus nu kan ik wel duidelijker zien wat dit voor invloed is op zijn ontlasting nu zijn eten voorlopig even hetzelfde blijft.
Maar ik baal er wel van, hij vindt muizen zo lekker.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ah dat is jammer voor Max, Marjan! Zeker omdat hij zo graag muisjes eet.
Misschien lukt het over een poosje wel weer, als de finidiarpasta aanslaat!
Misschien lukt het over een poosje wel weer, als de finidiarpasta aanslaat!
En we zijn er ook vanmorgen achter gekomen dat hij ineens zeer onzindelijk is; het hele nachthok zat onder de dunne poep Hij voelt zich toch rotter dan hij doet voorkomen. Ik heb met hem te doen....
Dan voelt hij zich inderdaad slechter dan hij doet voorkomen, maar ja ze zijn een meester in het verbergen.
Ze zijn idd veel te goed in het verbergen dat ze ziek zijn!
Arme Max.
Het is dan denk ik beter dat je hem geen muisjes meer geeft, hoe lekker hij ze ook vinden mag....
Arme Max.
Het is dan denk ik beter dat je hem geen muisjes meer geeft, hoe lekker hij ze ook vinden mag....
Arm ventje
Ik hoop dat hij nu snel gaat opknappen met de finidiar pasta.
Ik hoop dat hij nu snel gaat opknappen met de finidiar pasta.
ik hoop ook dat dit hem gaat helpen!
Ik ook, want dit is heel vervelend voor Max, maar ook voor jullie Marjan en Kick !
Voorlopig zie ik geen verbetering en hij vindt de pasta erg vies. Ik doe het door zijn eten maar soms moet ik met hem op schoot zitten om het allemaal naar binnen te krijgen.
Bij finidiar moet je eigenlijk al snel resultaat zien.
Dat dacht ik ook al uit de omschrijving gelezen te hebben, je moet het drie dagen geven. Dus dan zou er dan al verbetering moeten zijn.