Presley en BiBi

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
yvonne
Aantal fretten: 1

Re: Presley en BiBi

Bericht door yvonne »

Zo, inmiddels zijn ze weer thuis, hebben ze hun hok opnieuw ontdekt en besnuffeld, hun meds en waltham gehad en vervolgens een tukkie gedaan. Morgen gaan ze op de weegschaal en gaan we eens kijken wanneer we weer voorzichtig met de brokkenbrei kunnen beginnen, maar de eerste dagen geef ik ze nog gewoon waltham. Eerst maar weer even rustig aan wennen, hoewel ze daar zo te zien op dit moment geen moeite mee hebben.

Het is idd een ervaring die je niemand toewenst, maar Chaimel en ik hebben heel goed overleg gehad met elkaar en wij zitten gelukkig wel op 1 lijn als het over de fretten gaat. En dit soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.
Nogmaals, ik ben blij (en Chaimel ook!) dat het allemaal goed is afgelopen.
En ja hoor, ik heb wel van mijn vakantie kunnen genieten, voordat alle ellende begon zeker en toen het eenmaal weer goed ging ook nog, maar in dat weekend dat Presley zo ziek was heb ik me wel heel erg rot gevoeld en zat ik met tranen in mijn ogen op het strand, hopend op een wonder.

Ik ga nog een bakje waltham maken voor mijn frutsels en dan naar bed. Slaap lekker allemaal en tot latersssss........
Mayke

Bericht door Mayke »

Wat een verhaal zeg van Presley, en wat een geweldige handelingen van Chaimel ( en Natas), echt superdesuper van haar (hun) !
Wat zul je in angst gezeten hebben Yvonne, en nu blij zijn dat je ze weer thuis hebt, het had zo anders uit kunnen pakken dit.
Dit soort dingen kunnen inderdaad gebeuren, maar je hoopt het toch nooit mee te maken.

Hopelijk voelen ze zich snel weer thuis en gaat de brokkenbrei er goed in.......
Karen

Bericht door Karen »

Fijn dat je ze weer thuis hebt!

Natuurlijk kunnen zulke dingen gebeuren en dat is altijd naar. Alleen als zoiets op vakantie (en dus bij een ander) gebeurt is dat wel dubbel zo vervelend. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen...
Birgit
Aantal fretten: 0

Bericht door Birgit »

Poeh.. dat is niet het beeld wat je voor ogen hebt als je op vakantie gaat. Gelukkig maar dat ze beide weer terug zijn!!!!
yvonne

Bericht door yvonne »

Het gaat goed met ze hoor! Ze vielen op de waltham aan alsof ze in weken geen eten gehad hadden, hahahaha de hongerlappen. Nu zijn ze aan het spelen samen. Bij Chaimel deed Bibi opeens af en toe lelijk tegen Presley tijdens het loslopen, maar daar heb ik hier niks van gemerkt, voorheen nooit en nu ook nog niet. Ik hou het natuurlijk wel goed in de gaten! Ik heb ze vanmorgen gewogen, Bibi is 65 gram afgevallen en Presley 235 gram. Dat lijkt misschien veel, maar hij weegt nog steeds 1955 gram dus hij kan het hebben. Als het zo goed blijft gaan dan ga ik morgen brokkenbrei maken.
Mariël

Bericht door Mariël »

O wat naar! En al helemaal als je er zelf niet bent voor je frutsels. Maar gelukkig waren ze zo te horen in hele goede handen en is het goed gekomen!

Geniet maar weer lekker van ze!!
Kick

Bericht door Kick »

Goed om te horen dat ze weer lekker gaan thuis. :juich:
Esther

Bericht door Esther »

Fijn dat het goed met ze gaat!
Karen

Bericht door Karen »

Dat klinkt als "oost west, thuis best" :mrgreen:
ray

Bericht door ray »

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens :brush:
Fijn dat ze weer thuis zijn en hopelijk gaat de brokkenbrei er ook goed in.
yvonne

Bericht door yvonne »

Presley heeft vandaag weer brokkenbrei gegeten, zonder problemen at hij zijn bakje leeg :juich:

Bibi niet......het verwende krengetje wil alleen maar waltam :brush:

Maar uiteindelijk gaat het wel weer lukken, beetje brokkenbrei door de waltham mengen, steeds een beetje meer en een flinke dosis geduld dan komt het wel goed.
Mayke

Bericht door Mayke »

Wat fijn dat ze zich weer helemaal thuis voelen..... :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat moet wel weer gaan werken hoor Yvonne, zo heb ik hier Max ook aan de brokkenbrij gekregen. :D
yvonne

Bericht door yvonne »

Gisteren geprobeerd een beetje brokkenbrei door de waltham te mengen maar het leek alsof Bibi al misselijk werd van de geur alleen. Vandaag heb ik haar alleen waltham gegeven en dat ging goed. Misschien is brokkenbrei nog te veel van het goede en verdraagt ze de waltham beter. Ik wil er ook geen strijd van maken want dat geeft alleen maar stress.
Eerst maar eens goed opknappen en dan weer kijken of het lukt met de brokkenbrei.

Presley doet het super! Het is een echte kanjer hoor!
Marjan

Bericht door Marjan »

Zou ik ook gedaan hebben hoor, laat haar eerst maar weer even tot rust komen en dan kun je altijd nog proberen te mengen.
ray

Bericht door ray »

Gelijk heb je Yvonne, komt vast goed met die twee van je. :D
Karen

Bericht door Karen »

goed plan hoor...eerst maar weer rust in de tent komen ;)
Esther

Bericht door Esther »

Dat is de juiste aanpak: met geduld kom je toch het verste ;)
Laat Bibi maar doen, ze voelt zelf het beste aan wat ze verdragen kan.
Wel fijn dat Presley het goed doet met het eten.
Mayke

Bericht door Mayke »

Inderdaad, eerst maar weer een beetje wennen aan alles, dan komt het met de brokkenbrei ook vast goed..... ;)

Fijn dat Presley het weer goed doet !!
yvonne

Bericht door yvonne »

Bibi voelt zich vandaag niet zo lekker, ze wilde de waltham met de meds niet nemen dus ik moest het met het spuitje toedienen, ook de pure waltam ging niet van harte. Ze was ook wat stilletjes. Straks nog maar even proberen of ze wat waltham wil eten en hopen dat het morgen weer beter gaat.
Gesloten