Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Eigenlijk denk ik zelfs dat je na een dag verbetering moet zien en na drie dagen enig herstel....als ze echt aan de dunne zijn, of van die witte slijmerige flatsen hebben, zie dat vaak binnen 24 uur al verdwijnen en na een dag of drie beginnen de drollen alweer vorm te krijgen.....
Hanneke gaf in de mail aan dat je na een week toch wel resultaat mocht zien en dat je de kuur rustig 2 weken mag geven..
wellicht werkt het bij fretten minder snel dan bij honden/katten. Ik weet dat het bij kovu ook wat langer duurde.
wellicht werkt het bij fretten minder snel dan bij honden/katten. Ik weet dat het bij kovu ook wat langer duurde.
Oh dat geeft mij weer een beetje hoop Daan, ik ga er ook maar gewoon even mee door. Ik heb haar eigenlijk niet gevraagd hoe lang ik het moest geven.
Zou het ook niet gewoon kunnen zijn dat de finidair sneller werkt bij een fretje dat gewoon een keer diarree heeft ,dan bij een fretje dat last heeft van het coronavirus
Ik had juist van Natas begrepen dat zij goede ervaringen had hiermee bij fretten met het coronavirus. Maar misschien is het wel wat hardnekkiger dan een "gewone" diarree. Hij loopt er al heel lang mee natuurlijk dus misschien heeft het daardoor wat meer tijd nodig.
Ik heb totaal geen ervaring met Finidiair, ik hoop dat Max snel resultaat gaat laten zien !
Kick zegt net dat zijn ontlasting iets steviger begint te lijken, dus we gaan maar even door nog.
Ik ben wel ook aan het uitproberen of hij het niet beter doet op alleen waltham in plaats van de brokkenbrij. De brij ging hij steeds moeilijker eten en de waltham gaat erin als koek.
Ik ben wel ook aan het uitproberen of hij het niet beter doet op alleen waltham in plaats van de brokkenbrij. De brij ging hij steeds moeilijker eten en de waltham gaat erin als koek.
Dat klinkt alweer wat beter!
Nu dan nog uitvogelen wat beter is : de brij of de Waltham
Nu dan nog uitvogelen wat beter is : de brij of de Waltham
Hopelijk gaat de Finidiair werken nu.
Het zou mooi zijn als hij op de finidiar begint te reageren
Ik hoop het maar want hij begint alweer gewicht te verliezen en het is al zo'n bonenstaak.
Misschien is het voor zijn gewicht beter om hem een tijd wat op de waltham te zetten, want nog meer gewicht verliezen is niet goed. Max zal dat zeker geen straf vinden.....
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Heh wat naar Majan, misschien is het idd beter om hem even op de waltham te zetten en hopelijk komt er resultaat van de finidiarpasta. Ik heb het Presley ook wel eens gegeven maar die vond het ook vreselijk vies!
Sterkte hoor!
Sterkte hoor!
Helaas vanmorgen niet echt verbetering; een beetje halfzachte zaadjespoep en een breiachtige flodder
De tube finidiarpasta is bijna op, Max heeft het nu zo'n twee weken gehad en we merken eigenlijk weinig tot geen verschil. Zijn ontlasting blijft regelmatig prutterig, slijmerig en pitterig. Ook stinkt het enorm maar die lucht ruik ik ook wel bij Lana dus dat zou kunnen komen door de brokkenbrij.
Ik ben dus helemaal niet tevreden en ik ben er ook zeker niet gerust op of dit hem niet binnenkort gaat opbreken.
Ik heb Hanneke een mail gestuurd, misschien heeft zij nog wat troeven achter de hand.
Zelf zit ik te denken om toch maar eens een foto van hem te laten maken om in ieder geval uit te sluiten dat hij bijvoorbeeld galstenen zou hebben.
Of misschien moeten we toch eens aan de gang met de interferon die Hanneke wel eens heeft voorgeschreven, die is iets krachtiger dan die wij bij hem hebben gebruikt. En dat heeft toch een aantal keren wonderen verricht bij hem.
Ik heb haar in ieder geval vandaag een mail gestuurd.
Ik ben dus helemaal niet tevreden en ik ben er ook zeker niet gerust op of dit hem niet binnenkort gaat opbreken.
Ik heb Hanneke een mail gestuurd, misschien heeft zij nog wat troeven achter de hand.
Zelf zit ik te denken om toch maar eens een foto van hem te laten maken om in ieder geval uit te sluiten dat hij bijvoorbeeld galstenen zou hebben.
Of misschien moeten we toch eens aan de gang met de interferon die Hanneke wel eens heeft voorgeschreven, die is iets krachtiger dan die wij bij hem hebben gebruikt. En dat heeft toch een aantal keren wonderen verricht bij hem.
Ik heb haar in ieder geval vandaag een mail gestuurd.
Vervelend dat hij niet echt op de medicijnen reageert een foto zou idd galstenen kunnen uitsluiten. Ik meen me te herinneren dat Hanneke wel eens verteld heeft dat chronische darmpatiënten gevoeliger voor galblaasproblemen zijn.
Verdorie had zo gehoopt dat de Finidiarpasta zou helpen. Hopelijk heeft Hanneke nog een troef achter de hand.
Ik hoop het ook Raymond. En daarom denk ik ook aan galstenen Karen, en ook omdat zijn ontlasting regelmatig geel/wit is. Zijn leverwaarden weken ook af de vorige keer dus ik vermoed dat Hanneke hem wel weer even wil zien.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
He dat is nou jammer zeg dat hij niet op de finidiarpasta reageert.......maar galstenen zijn toch erg pijnlijk? Dan zou je dat toch moeten merken aan Max of niet?
Volgens mij zijn ze alleen maar pijnlijk wanneer ze de galwegen zouden blokkeren. En fretten laten toch moeilijk pijn zien dus of je dat echt aan hem zou merken weet ik eigenlijk niet.