Gisteren liep Presley door de buis en ik hoorde steeds een bonk, alsof hij een houten poot had
Wat bleek? Hij zat met een nagel van zijn voorpoot vast aan een sysal balletje en bij elke stap bonkte dat dus.
Ik heb het balletje losgeknipt en daarna het draadje verwijderd, zat helemaal geknoopt om zijn nagel. Ben moest helpen want het lukte mij niet alleen....heb daarna maar meteen even nagels geknipt bij de fretsels. Gelukkig was ik nog niet naar mijn werk want dan had hij er de hele dag mee gelopen. Of erger, hij zou blijven hangen met zijn nagel

Het is echt zijn lievelingsballetje dus wil hem ook niet afnemen. Gelukkig is het goed afgelopen.
Vanmiddag merkte ik dat Presley weer een nat oogje had en trilde tijdens het eten, dus ik heb hem een 1/2 tabletje polaramine gegeven. Ik zal dat de komende dagen maar even blijven doen en kijken of het dan beter gaat.
Bibi blijft lastig met eten, maar ik geef haar nu heel weinig waltham met de medicijnen en daarna een bakje met 1 lepel brokkenbrei en 1 lepel waltam verdund met water. De ene keer gaat het redelijk, ik moet haar wel even stevig vasthouden en dan met mijn vinger voeren totdat ze zelf gaat eten, de andere keer lukt het echt niet. Gisteravond lag ze buiten in de hangmat en likte ze al liggend het bakje leeg, de luilak
Ik ga zo maar eens kijken of ze nog wat willen eten voor de nacht.