Presley en BiBi
Re: Presley en BiBi
Klinkt goed Yvonne 

Fijn dat Bibi goed eet! 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Dat van die alcohol dat weet ik Marjan, maar ik heb 1 variant zonder alcohol en ik doe ze zo wie zo door haar eten en maak dit heet zodat de alcohol zoveel mogelijk verdampt. Pas als het afgekoeld is geef ik het haar. Ze blijft tijdens het eten haar voorpootjes likken maar daarna gaat ze toch verder met eten, terwijl ze anders stopte en veel aanmoediging nodig had om weer te gaan eten. Ik vind haar ook rustiger, niet sloom maar minder adhd zeg maar
Ze krijgen trouwens alweer aardig wat meer vacht nu het verder in de tijd is en het buiten koeler wordt. Vooral bij Presley is dat goed zichtbaar, zie je echt weer meerdere kleuren verschijnen. Maar ze slapen nog steeds buiten hoor! Lekker onder een fleece dekentje in een mandje of in de slaapzak in de hangmat.

Ze krijgen trouwens alweer aardig wat meer vacht nu het verder in de tijd is en het buiten koeler wordt. Vooral bij Presley is dat goed zichtbaar, zie je echt weer meerdere kleuren verschijnen. Maar ze slapen nog steeds buiten hoor! Lekker onder een fleece dekentje in een mandje of in de slaapzak in de hangmat.
- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Je ken hier eventueel TF-brokkenbrij komen halen, maar dat weet je wel hè? 
Maaruh, heb net de laatste 3 pagina‘s liggen lezen en het schiet niet op met die muts als ik het goed gelezen heb...das minder zeg...
Gelukkig kunnen ze ook oud worden op de brokkenbrij, mits het natuurlijk wél gevreten wordt...
Hoop wel dat ze nou blijft vreten, want ze moet toch ook weer wat extra vet gaan kweken.

Maaruh, heb net de laatste 3 pagina‘s liggen lezen en het schiet niet op met die muts als ik het goed gelezen heb...das minder zeg...

Gelukkig kunnen ze ook oud worden op de brokkenbrij, mits het natuurlijk wél gevreten wordt...

Hoop wel dat ze nou blijft vreten, want ze moet toch ook weer wat extra vet gaan kweken.
Dat is ook een idee om de alcohol te laten verdampen.
Ik heb trouwens laatst slaapkussens en een slaapzakje gemaakt met fiberfill, ook voor een fret die buiten verblijft. Dus mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik dat wel.

Ik heb trouwens laatst slaapkussens en een slaapzakje gemaakt met fiberfill, ook voor een fret die buiten verblijft. Dus mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik dat wel.

- yvonne
Ik was al van plan om slaapkussens bij je te bestellen Marjan, heb je misschien een foto van hoe het er uit ziet met fiberfill? En het formaat kan ik ook aan je doorgeven he? Moet ik het nachthok even opmeten want daar wil ik er ook een inleggen.
- yvonne
@Suzy, bedankt voor het aanbod, ik weet dat ik bij jou brokkies kan halen
maar op dit moment gaat het redelijk dus we wachten ff af.

Fijn hoor dat het nu allemaal wat rustiger is met de fretten Yvonne, en dat ze goed eten. Misschien is nu eindelijk het ergste achter de rug en zijn de maagjes en darmpjes tot rust gekomen. 

Eigenlijk zien ze er net zo uit als de slaapkussens zonder fiberfill, het slaapzakje erop is gewatteerd met 1 cm dik fiber maar dat druk je aardig in dus je ziet er eigenlijk weinig van.yvonne schreef:Ik was al van plan om slaapkussens bij je te bestellen Marjan, heb je misschien een foto van hoe het er uit ziet met fiberfill? En het formaat kan ik ook aan je doorgeven he? Moet ik het nachthok even opmeten want daar wil ik er ook een inleggen.
Een standaard kussen is ca. 40x45 cm maar laatst heb ik die wat kleiner moeten maken omdat ze in een nachthok van 30x40 moesten passen. Echt veel kleiner moet je ze niet willen want dan blijft er weinig slaapzak meer over en jij hebt toch aardige grote fretten.

- yvonne
Nou Marjan, ik wil eigenlijk een groter slaapkussen
Ik kan nergens een rolmaat vinden, dat is toch zo irritant!
Morgen even werk van maken en goed opmeten.

Ik kan nergens een rolmaat vinden, dat is toch zo irritant!

Morgen even werk van maken en goed opmeten.
Ik had het kunnen weten.
Maar groter is altijd goed hoor, ik heb eens een heel groot balletjeskussen gemaakt voor iemand zodat ze er zelf op kon zitten om bij haar fret te zijn. Dus alles kan. 

- yvonne
Vanmorgen vond ik Presley kortademig en hoestend in het hok
Heb maar snel polaramine gegeven, hopelijk helpt dat. Hij viel wel aan op het bakje waltham dat ik voor zijn meds gemaakt had dus zijn eetlust is goed. Ik had hem even binnen gezet om hem te observeren en hij ging meteen op onderzoek uit. Hij was dus ook actief. Uiteindelijk heb ik hem, omdat ik naar mijn werk moest, toch weer buiten gezet want daar voelt hij zich altijd het lekkerst. Duimen maar dat het niet doorzet, zal straks nog wel even bellen met de frettenkliniek voor advies.
Wordt er soms wel een beetje moedeloos van.......is het niet de een dan is het wel de ander

Heb maar snel polaramine gegeven, hopelijk helpt dat. Hij viel wel aan op het bakje waltham dat ik voor zijn meds gemaakt had dus zijn eetlust is goed. Ik had hem even binnen gezet om hem te observeren en hij ging meteen op onderzoek uit. Hij was dus ook actief. Uiteindelijk heb ik hem, omdat ik naar mijn werk moest, toch weer buiten gezet want daar voelt hij zich altijd het lekkerst. Duimen maar dat het niet doorzet, zal straks nog wel even bellen met de frettenkliniek voor advies.
Wordt er soms wel een beetje moedeloos van.......is het niet de een dan is het wel de ander

Dat klinkt niet best.
waardeloos hoor die middenoorproblemen. En heel frustrerend dat er gewoon geen remedie voor is. Ik kan mij voorstellen dat je daar wel eens moedeloos van wordt.

En ook al geen lekker idee om dan de hele dag naar je werk te moeten... 

- yvonne
Nee, ik zit hier echt met de zenuwen in mijn lijf Kick
Maar ik kan niet anders, mijn agenda staat bomvol ivm de op hande zijnde "vrije" week die er straks aan komt vanwege de operatie van Ben. Ik kan mijn cliënten niet 3 weken opschuiven........
Dus duimen maar en vanmiddag zo snel mogelijk naar huis

Maar ik kan niet anders, mijn agenda staat bomvol ivm de op hande zijnde "vrije" week die er straks aan komt vanwege de operatie van Ben. Ik kan mijn cliënten niet 3 weken opschuiven........
Dus duimen maar en vanmiddag zo snel mogelijk naar huis
Dat is balen Yvonne
Hopelijk gaat je dag een beetje vlot en zijn al je clienten ruim op tijd, zodat jij ook weer wat eerder thuis bent.

Hopelijk gaat je dag een beetje vlot en zijn al je clienten ruim op tijd, zodat jij ook weer wat eerder thuis bent.
En, hoe gaat het nu met Presley?
Wilde ik ook net vragen....
Wat vervelend toch allemaal 

Die rot oren ook