waarom vond je het niet leuk mariel

).
 ). 

Ik was in de veronderstelling dat je het juist wel leuk en interessant vond. Het eerste deel zat je inderdaad alleen en pas na de pauze dacht ik was je meer bij ons in de buurt.
  Ik was in de veronderstelling dat je het juist wel leuk en interessant vond. Het eerste deel zat je inderdaad alleen en pas na de pauze dacht ik was je meer bij ons in de buurt.

).
 ). 

Ik was ook op en neer aan het rennen en heb van alles gemist, maar ik kwam je nog tegen met Kirsten en toen leek je toch minder verloren. Maar hoe je je voelt is natuurlijk anders dan hoe wij dat zien.Koda066 schreef:Ik meende het echt.. sorry..
Maar ik heb ook weer niet bedoeld dat het compleet verschrikkelijk was ofso..
Maar ik heb me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld en een beetje alleen en verloren..
Leuk om reacties te krijgen over mijn draak..
Wat jullie waarschijnlijk niet weten is dat ik vanwege een behoorlijke faalangst niet meer durfde te tekenen..Terwijl het is wat ik het liefste doe (buiten Koda platknuffelen..).
Dit jaar had ik mezelf als doel gesteld om mijn angst om te tekenen te verslaan en het uiteindelijke doel was om een grote draak te tekenen..
En het resultaat kunnen jullie dus zien op de foto..
Het heeft me heel wat moeite gekost, maar ik heb mijn angst verslagen..
 ) dat geweten had, we je meteen uitgenodigd hadden om erbij te komen zitten
) dat geweten had, we je meteen uitgenodigd hadden om erbij te komen zitten  . Hey, ik had je zelfs al verhuisd naar Amsterdam, zodat je bij Kick en Marjan op de koffie kon
. Hey, ik had je zelfs al verhuisd naar Amsterdam, zodat je bij Kick en Marjan op de koffie kon  .
.  . Voor mij liggen er altijd teensokken klaar en voor Hanneke .. nee, dat mag ik niet openbaar op het forum zetten *denkt aan het verhaal van Annemarie
. Voor mij liggen er altijd teensokken klaar en voor Hanneke .. nee, dat mag ik niet openbaar op het forum zetten *denkt aan het verhaal van Annemarie   *. Nou ja, ik hoop dat je gewoon blijft komen naar waar dan ook!
 *. Nou ja, ik hoop dat je gewoon blijft komen naar waar dan ook! 

Ik heb alleen tijdens de workshops geen aantekeningen gemaakt, maar verder ook van alles hoor! Ik vond vooral de pauzes het moeilijkst..
 Ik heb alleen tijdens de workshops geen aantekeningen gemaakt, maar verder ook van alles hoor! Ik vond vooral de pauzes het moeilijkst.. 

En ik weet zeker dat je het goed zou doen achter een stand
  En ik weet zeker dat je het goed zou doen achter een stand 
 .
.