Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Re: Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Dank . Ik vind het ook wel leuk geworden zo. Alleen die filmpjes gaan niet helemaal goed.. Maar de linkjes boven de lezingen en workshops wel!
Haha, ik ben benieuwd! Ik ga zo even kijken op mijn lap, op mijn ipad doen filmpjes het niet meer zo lekker.
Er staat: The magazine isn't available at the moment
Maar daaronder staat gewoon een link om de pdf te downloaden. Ik ga nu snel kijken
/edit: damn, ziet er top uit hoor!
Maar daaronder staat gewoon een link om de pdf te downloaden. Ik ga nu snel kijken
/edit: damn, ziet er top uit hoor!
Wauw, dat ziet er zeker gaaf uit! Ik ga hem wel weer even laten afdrukken en inbinden op mijn werk, dat leest toch prettiger vind ik. En ik zal er dan gelijk weer even een naar jou toesturen Birgit.
Super Birgit
Jippie! Heb ik niet voor niks een verslag gemaakt
En leuk als je die wil opsturen! Download dan de printversie. Die is een stuk zwaarder, maar betere kwaliteit dan de eerste. Ik had de eerste in lage kwaliteit online gezet, niet realiserend dat sommige mensen die willen uitprinten
Ik zet nu het magazine ook online om te bladeren. Dan zijn er drie versies en moet er altijd wel iets werken
/edit: Karen, jij nog bedankt voor je tekst. Jij en Inger hadden een vrij lang verslag gemaakt (Super!) dus die workshops hebben ook een uitgebreide beschrijving. Ik had van alle workshops aan twee mensen gevraagd een verslag te maken en uiteindelijk heb ik van elke workshop van één iemand een bruikbaar verslag gekregen, behalve van fretteren. Daarvan had ik er twee waar ik wat mee kon, dus ik moest het iets samenvoegen
En leuk als je die wil opsturen! Download dan de printversie. Die is een stuk zwaarder, maar betere kwaliteit dan de eerste. Ik had de eerste in lage kwaliteit online gezet, niet realiserend dat sommige mensen die willen uitprinten
Ik zet nu het magazine ook online om te bladeren. Dan zijn er drie versies en moet er altijd wel iets werken
/edit: Karen, jij nog bedankt voor je tekst. Jij en Inger hadden een vrij lang verslag gemaakt (Super!) dus die workshops hebben ook een uitgebreide beschrijving. Ik had van alle workshops aan twee mensen gevraagd een verslag te maken en uiteindelijk heb ik van elke workshop van één iemand een bruikbaar verslag gekregen, behalve van fretteren. Daarvan had ik er twee waar ik wat mee kon, dus ik moest het iets samenvoegen
Die had ik al opgeslagen op mijn PC met de bedoeling die naar mijn werk te mailen maar het bestand was te groot. Kick heeft het bestand uiteindelijk even op een stick gezet dus dat gaat goedkomen. Ik zal er voor Hanneke ook eentje laten inbinden voor in de wachtkamer in de praktijk.Birgit schreef:En leuk als je die wil opsturen! Download dan de printversie. Die is een stuk zwaarder, maar betere kwaliteit dan de eerste.
Marjan zou ik er ook een mogen?
Eventuele print en verzendkosten betaal ik je dan natuurlijk.
Eventuele print en verzendkosten betaal ik je dan natuurlijk.
Ik heb het gedownload ondanks dat erbij stond dat dit type bestand schade kan toebrengen aan mijn computer.
Waarom is dat dan
En super gemaakt Birgit!
Waarom is dat dan
En super gemaakt Birgit!
Oh dat zegt mijn browser (Chrome) standaard bij PDF bestanden. Ik heb geen idee waarom, maar ik negeer het altijd
Het is dus niet gevaarlijk
ZO, nu echt tijd voor een lange winterslaap!
Het is dus niet gevaarlijk
ZO, nu echt tijd voor een lange winterslaap!
@Esther: in potentie kunnen pdf bestanden gebruikt worden om iets engs aan je pc te doen. Maar dan heb je het over pdf bestanden van onbekende herkomst. In dit geval kun je het vertrouwen hoor
Je kunt er alleen een frettenvirus mee binnen halen Esther maar daar ben je waarschijnlijk toch al door besmet.
Ik zal even kijken of dat gaat lukken Raymond, ik moet er al vier laten maken en ik wil niet te veeleisend zijn of het verpesten voor een volgende keer dus je hoort nog van mij.
Ik zal even kijken of dat gaat lukken Raymond, ik moet er al vier laten maken en ik wil niet te veeleisend zijn of het verpesten voor een volgende keer dus je hoort nog van mij.
Is goed marjan. Begrijpelijk
Graag gedaan hoor Birgit ...leuk dat je zo veel tekst had gekregen
Winterslaap-ze
Winterslaap-ze
@ Marjan : Dat frettenvirus heeft me zo'n 20 jaar geleden al te pakken gekregen, en daar wil ik niet eens van genezen
@ Kick: dank je wel voor de uitleg.
@ Kick: dank je wel voor de uitleg.