Presley en BiBi
Re: Presley en BiBi
Mijn hemel, Presley is echt fors! 

Heb je gezegd, dat ze volgend jaar geen eten krijgen ofzo

- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Ik weet niet of een buitenfret eerder aan zijn/haar maximale wintergewicht zit dan een binnenfret, maar hier zijn ze in dec-jan. op hun zwaarst dacht ik, zal dat straks eens nakijken...yvonne schreef:die vreetzakken zijn weer aangekomen, ze wegen nu 2152 en 932 gram
ik dacht de vorige week dat ze nu hun max gewicht wel bereikt hadden, maar niks is minder waar![]()

Maaruh, ze gaan lekker zo hè?

- yvonne
- Aantal fretten: 1
In november 2011 woog Presley 2240, dat was zijn eerste winter. Afgelopen februari woog hij 2230.
Bibi woog in haar eerste winter (dec 2012) 930 gram en ging vanaf februari juist weer iets afvallen.
Dus volgens mij staat er niet echt een vaste maand/periode voor dat ze op hun zwaarst zijn.
Ze eten gewoon goed, ik geef ze 3x per dag wat brokkenbrij en Presley zou nog best een bakje erbij lusten, die likt echt het hele bakje leeg. Bibi laat nog wel eens wat staan maar ze eet wel beter dan een tijdje terug. Ze zullen het wel nodig hebben denk ik?
@Ray, ze zijn klaar voor de hongerwinter
Dus ja Suzy, ze gaan lekker!
Bibi woog in haar eerste winter (dec 2012) 930 gram en ging vanaf februari juist weer iets afvallen.
Dus volgens mij staat er niet echt een vaste maand/periode voor dat ze op hun zwaarst zijn.
Ze eten gewoon goed, ik geef ze 3x per dag wat brokkenbrij en Presley zou nog best een bakje erbij lusten, die likt echt het hele bakje leeg. Bibi laat nog wel eens wat staan maar ze eet wel beter dan een tijdje terug. Ze zullen het wel nodig hebben denk ik?
@Ray, ze zijn klaar voor de hongerwinter

Dus ja Suzy, ze gaan lekker!
Zo dat klinkt goed die gewichten.
Presley wint het van Goliath, die zit nu op 2064 gram !!
Presley wint het van Goliath, die zit nu op 2064 gram !!

Dat denk ik ook, zeker omdat ze buiten zitten.yvonne schreef:Ze eten gewoon goed, ik geef ze 3x per dag wat brokkenbrij en Presley zou nog best een bakje erbij lusten, die likt echt het hele bakje leeg. Bibi laat nog wel eens wat staan maar ze eet wel beter dan een tijdje terug. Ze zullen het wel nodig hebben denk ik?

Fijn dat ze zo'n mooi wintergewicht hebben! 

- yvonne

Kijk ze lekker liggen

En dit was in maart, nog lekker in hun wintervacht
Hahaha, de grote en de kleine! 

Leuk!
Echt mini en maxi

Echt mini en maxi

Wat een knuffelbeertjes 

hahaha marjan, ik wilde exact hetzelfde zeggen!! geweldig die foto
maar ik wil wel eens een foto van presley zien, die zware beer! en bibi uiteraard ook!
maar ik wil wel eens een foto van presley zien, die zware beer! en bibi uiteraard ook!
Wat een heerlijke winterbeertjes 

Wat een heerlijke schatten zijn het toch! 

Wat een droppies! 

Wat een scheetjes, en wat een verschil in grootte..... 

- yvonne
Ik heb gemerkt dat Bibi niet zo vaak aan haar pootjes likt tijdens het eten als ze bij mij op schoot mag zitten.
Dus de afgelopen 2 weken heb ik haar 3x per dag bij mij op schoot laten eten. Vind ik heel gezellig, maar soms ook koud buiten! Maar als het haar helpt dan doe ik dat gewoon natuurlijk
Soms speert ze na het eten meteen om hoog om haar vieze bek af te vegen in mijn haar, of wrijft ze lekker over mijn benen en zit ik helemaal onder de brokkenbrij. Ziet er niet uit natuurlijk
En Presley liet vanmiddag even zijn anaalklieren lopen....pppfff wat een lucht (op zulke momenten ben ik blij dat ze buiten zitten)
Maar verder zijn het schatten hoor

Dus de afgelopen 2 weken heb ik haar 3x per dag bij mij op schoot laten eten. Vind ik heel gezellig, maar soms ook koud buiten! Maar als het haar helpt dan doe ik dat gewoon natuurlijk

Soms speert ze na het eten meteen om hoog om haar vieze bek af te vegen in mijn haar, of wrijft ze lekker over mijn benen en zit ik helemaal onder de brokkenbrij. Ziet er niet uit natuurlijk

En Presley liet vanmiddag even zijn anaalklieren lopen....pppfff wat een lucht (op zulke momenten ben ik blij dat ze buiten zitten)

Maar verder zijn het schatten hoor

Dat bekkie afvegen na het eten van pap dat herken ik, als je ze de kans geeft zit je helemaal onder.
Apart dat ze op schoot minder aan haar pootjes likt.

Apart dat ze op schoot minder aan haar pootjes likt.
bij mij smeren ze ook alles onder, kovu koos een keer mijn bank, dat vond ik toch iets minder
zeker apart dat ze het op sschoot minder doet

zeker apart dat ze het op sschoot minder doet