Bo heeft een anaalklier ontsteking
Re: Bo en Rebel
Nou het liep niet allemaal zoals gepland.
Er bleek een bult te zitten in de lies (bleek een ontsteking te zijn, want tijdens het nemen van de punctie kwam er pus uit) en de anaalklieren waren erg ontstoken en vergroot.
Tijdens de operatie heeft ze ook een hartstilstand gehad, maar gelukkig hebben ze haar kunnen reanimeren.
Nu is het even afwachten of ze controle houd over haar sluitspier en dan mag ik haar om 15:00 uur ophalen.
Haar kooi heb ik net helemaal ontsmet, inclusief poepbak. Nieuwe hangmatten erin in en een slaapzak, water ververst etc.
Kwam er nu wel achter dat ze overal gepoept had, overal kleine hoopjes poep.
Blijven jullie duimen voor haar?
Er bleek een bult te zitten in de lies (bleek een ontsteking te zijn, want tijdens het nemen van de punctie kwam er pus uit) en de anaalklieren waren erg ontstoken en vergroot.
Tijdens de operatie heeft ze ook een hartstilstand gehad, maar gelukkig hebben ze haar kunnen reanimeren.
Nu is het even afwachten of ze controle houd over haar sluitspier en dan mag ik haar om 15:00 uur ophalen.
Haar kooi heb ik net helemaal ontsmet, inclusief poepbak. Nieuwe hangmatten erin in en een slaapzak, water ververst etc.
Kwam er nu wel achter dat ze overal gepoept had, overal kleine hoopjes poep.
Blijven jullie duimen voor haar?
Oh bah, dat klinkt niet best. Ik blijf zeker duimen voor haar. Wordt er nog weefsel onderzocht?
Uiteraard, ik duim en een kaarsje brand hier voor je lieverdje !
Poeh, het pakt wel even anders uit, ik kan me voorstellen dat je geen rust hebt nu.
Ze is jong en daardoor sterk, dus ze kan gelukkig wel wat hebben en herstelt snel, maar toch, wel goed dat je nu wel weet wat er aan de hand was.
Ik hoop voor jou dat ze mee mag, maar misschien is een nachtje extra in de kliniek ook wel een idee, zeker om de ontlasting goed te kunnen blijven controleren en haar temperatuur. In de kliniek kunnen ze ook alles inspuiten zoals de AB, misschien een combinatie van AB's dat is nu heel erg belangrijk natuurlijk.
Goed van je dat je alles ontsmet hebt, want dat is nu even een must het overdreven schoonhouden van alles.
Hou je sterk he ! Straks zie je je Bootje weer ! Knff voor jou !
Poeh, het pakt wel even anders uit, ik kan me voorstellen dat je geen rust hebt nu.
Ze is jong en daardoor sterk, dus ze kan gelukkig wel wat hebben en herstelt snel, maar toch, wel goed dat je nu wel weet wat er aan de hand was.
Ik hoop voor jou dat ze mee mag, maar misschien is een nachtje extra in de kliniek ook wel een idee, zeker om de ontlasting goed te kunnen blijven controleren en haar temperatuur. In de kliniek kunnen ze ook alles inspuiten zoals de AB, misschien een combinatie van AB's dat is nu heel erg belangrijk natuurlijk.
Goed van je dat je alles ontsmet hebt, want dat is nu even een must het overdreven schoonhouden van alles.
Hou je sterk he ! Straks zie je je Bootje weer ! Knff voor jou !
Weet je alweer wat meer inmiddels?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ach gossie Raymond, dat is wel even schrikken en zeker niet wat je had verwacht. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat en of je haar al weer thuis hebt? Ik brand ook een kaarsje voor jullie hoor!
Damn Ray, wat een tegenvaller. Ik ben ook benieuwd hoe het nu is maar je zal je zorgen nu bij haar hebben. Sterkte! En geef Bo'tje een knuffel van me!
Ik lees het nu pas en verschiet ervan!
Het zit haar ook niet mee....
Geef haar ook een knuffel van mij
Het zit haar ook niet mee....
Geef haar ook een knuffel van mij
Ze is weer lekker thuis.
Ik begreep van de DA dat de anaalklieren helemaal volzaten en zelfs dat ze hard geworden waren. Geen wonder dus dat ze er zoveel last van had.
De bult bleek inderdaad een infectie te zijn, dus ze krijgt daar nu synolux voor (3xdaags 1/4) en verder rusten natuurlijk.
Ze waren nog wel bang voor incontinentie, omdat de anaalklieren heel groot waren en daardoor moesten ze veel verwijderen. Maar dat lijkt mee te vallen gelukkig tot nu toe.
De Waltham eet ze goed en ze vind het echt fijn om weer thuis te zijn. Toen ze me zag, keek ze gelijk op en probeerde naar het deurtje te komen van de carrier maar was duidelijk nog erg zwak.
Denk dat ze er wel doorheen komt!
Ik begreep van de DA dat de anaalklieren helemaal volzaten en zelfs dat ze hard geworden waren. Geen wonder dus dat ze er zoveel last van had.
De bult bleek inderdaad een infectie te zijn, dus ze krijgt daar nu synolux voor (3xdaags 1/4) en verder rusten natuurlijk.
Ze waren nog wel bang voor incontinentie, omdat de anaalklieren heel groot waren en daardoor moesten ze veel verwijderen. Maar dat lijkt mee te vallen gelukkig tot nu toe.
De Waltham eet ze goed en ze vind het echt fijn om weer thuis te zijn. Toen ze me zag, keek ze gelijk op en probeerde naar het deurtje te komen van de carrier maar was duidelijk nog erg zwak.
Denk dat ze er wel doorheen komt!
Poeh, ik hoop het!
Tjemig dat is allemaal niet niks! Maar zo te lezen is alles goed onderhanden genomen en is het nu een kwestie van herstellen. Fijn dat ze weer thuis is!
Go Bo, go!!!!!
Go Bo, go!!!!!
Och jee zeg, dat valt allemaal toch wel tegen
Arme Bo, wat zal ze een last gehad hebben van die klieren en die bult.
Ik ga heel hard duimen dat ze er snel en goed doorheen komt. Het zal nog wel even pijnlijk blijven voor haar.
Heel veel sterkte Ray.
Arme Bo, wat zal ze een last gehad hebben van die klieren en die bult.
Ik ga heel hard duimen dat ze er snel en goed doorheen komt. Het zal nog wel even pijnlijk blijven voor haar.
Heel veel sterkte Ray.
Bedankt allemaal.
De knuffels heen Ik doorgeven en ze is iets actiever.
De knuffels heen Ik doorgeven en ze is iets actiever.
Fijn dat ze weer thuis is hoor, nu snel herstellen.
Wat leuk dat je zag dat ze blij was weer thuis te zijn, Oost-West......
Succes met de verzorging !
Wat leuk dat je zag dat ze blij was weer thuis te zijn, Oost-West......
Succes met de verzorging !
En, hoe gaat ze nu? Kan ze al weer poepen?
Waltham eet ze zonder moeite, ze staat al klaar zodra ik het aan het maken ben.
Poepen doet ze ook en meeste netjes in de bak, af en toe een verdwaald poepje maar dat is haar vergeven.
Poepen doet ze ook en meeste netjes in de bak, af en toe een verdwaald poepje maar dat is haar vergeven.
Dat klinkt allemaal goed ! Fijn hoor !
Haar eetlust is ze dus niet verloren, ga zo door Bo !!
Haar eetlust is ze dus niet verloren, ga zo door Bo !!
Klinkt goed
Wat een verhaal Ray! Maar goed dat ze nu weer lekker thuis is en hopelijk knapt ze snel op..
Fijn dat ze het nu al zo goed doet!
Fijn dat ze het nu al zo goed doet!
Heftig zeg, hopelijk napt ze snel op
Re: Bo heeft een anaalklier ontsteking
Ik heb er even een eigen medisch topic van gemaakt Raymond, zo is het voor anderen makkelijker terug te vinden mocht er naar gezocht worden.
Hoe is het nu met Bo?
Hoe is het nu met Bo?