Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Hé toch....
Jeetje, dat is wel weer een forse ingreep, de galblaas eruit....
Hoe oud is Max ook al weer ( * vergeet ook alles...... ) ?
Hoe oud is Max ook al weer ( * vergeet ook alles...... ) ?
Hij wordt volgend voorjaar alweer 5 dus nu is hij ruim 4,5.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hmm dat is niet zo leuk Marjan
Toch echt veels te jong voor deze klachten die al een hele tijd duren, ook dat nog eens.
Hij had van pups af aan al problemen met zijn ontlasting dus wat dat betreft valt het mij nog mee hoe hij gaat nu. Maar leuk is anders natuurlijk, ik wil mijn ventje nog lang niet kwijt.
Knappe Max moet nog heel lang blijven!!
Ik heb met hem afgesproken dat hij minstens net zo oud wordt als zijn over- over- overgrootmama Skunky want die is uiteindelijk 8,5 jaar oud geworden.
Dat is een goede deal!
Zeker een goede deal, Marjan!
Dat is er goed deal. Hopelijk houd max zich eraan.
Ik hoop het ook, zijn oom en tante hielden zich er niet aan, die werden maar 7,5.
ik vind het ook een goede deal!
Goede deal
Ik heb Max de afgelopen week elke dag probiotica gegeven en eigenlijk is zijn ontlasting alleen maar slechter geworden. Nu weet ik niet of er een verband is maar ik stop er in ieder geval wel mee. Hij eet de laatste twee dagen zijn muizen ook veel minder goed dus ik ben weer niet tevreden over mijn ventje.
- yvonne
Door het gebruik van probiotica kunnen klachten eerst verergeren, na een tijdje wordt het dan beter. Dat duurt echter bij de een langer dan bij de ander, maar zeker langer dan een week! Moeilijke keuze of je er mee door moet gaan of niet.
Oh is dat zo? Dan moeten we misschien toch even doorgaan ermee. Zijn ontlasting stinkt nu in ieder geval naar een muis die ligt te rotten.
- yvonne
Ja bijwerkingen in de eerste periode kunnen zijn o.a gasvorming en krampen. Ik weet niet hoe je het toedient? De beste manier is oplossen in lauwwarm water, doorroeren met een plastic lepeltje (geen metaal!) 15 minuten laten staan en dan op laten drinken (spuitje?) Eventueel kun je de dosis halveren en later weer opbouwen.
Maar ik zou idd niet te lang blijven tobben.
Ik heb trouwens wel dit nog gevonden Marjan, ken je dit? Misschien ook geschikt voor fretten? Overleg met Hanneke?
http://www.medpets.nl/puur+probiotica/# ... escription" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar ik zou idd niet te lang blijven tobben.
Ik heb trouwens wel dit nog gevonden Marjan, ken je dit? Misschien ook geschikt voor fretten? Overleg met Hanneke?
http://www.medpets.nl/puur+probiotica/# ... escription" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de link Yvonne, ik kende het niet. Ik zal het er eens met Hanneke over hebben.
Ik geef het nu door de waltham heen, ik wil ook niet te moeilijk bij hem doen met spuitjes en zo want daar wordt hij alleen maar gestressd van.
Ik geef het nu door de waltham heen, ik wil ook niet te moeilijk bij hem doen met spuitjes en zo want daar wordt hij alleen maar gestressd van.