Ik weet het, wij hebben heel wat dieren moeten laten gaan in ons leven maar een fret hakt er gewoon duizend keer erger in. Ik heb er zoveel verdriet van dat mijn moeder wel eens heeft gezegd dat ik beter niet meer aan fretten kan beginnen omdat zij dat verdriet niet normaal vindt voor een huisdier.
Maar het is precies wat Mariël zegt, je krijgt zoveel liefde en geluk terug van een fret dat ik een leven zonder nog pijnlijker vind. Ook al heb ik ook wel eens gedacht om er nooit meer aan te beginnen omdat het telkens voelt alsof er een deel van jezelf sterft.
Misty in laten slapen...:(
Re: Misty in laten slapen...:(
Ik denk dat als het zo ver is Suzy en je fretloos bent er zomaar weer een fret op je pad komt, je er niet voor wegloopt
Maar goed, zover is het nog lang niet dus ga gewoon lekker genieten van je beessies
Maar goed, zover is het nog lang niet dus ga gewoon lekker genieten van je beessies
Ik kan me je leegte zo goed indenken. Het is verschrikkelijk om een diertje te moeten laten gaan, maar een fretje hakt er echt heel erg in. Die kleine harige monstertjes nestelen zich diep in je hart en nemen een stukje mee als ze vertrekken
Neem je tijd om dit een plaatsje te geven Suzy...dikke knuff!
Neem je tijd om dit een plaatsje te geven Suzy...dikke knuff!
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers, het verlies van een fret geeft een enorme leegte. En kan me goed voorstellen dat je nu denkt om geen fretten meer te nemen, maar wie weet Suzy. Gelukkig heb je er nog 3 en we gaan ervan uit dat die 10 worden toch
Dikke knuffel.
Dikke knuffel.
Niks is zo erg als het afscheid moeten nemen van een geliefd huisdier, weet er alles van.
Je hebt gelukkig nog drie lieverds Suzy, dus je kunt nog even vooruit. En nog maar niet zo ver in de toekomst denken,
geniet van wat je nu hebt, Pluk de Dag, samen met je lieve diertjes !
En de mooie herinneringen blijven altijd bij je in je hart.
Je hebt gelukkig nog drie lieverds Suzy, dus je kunt nog even vooruit. En nog maar niet zo ver in de toekomst denken,
geniet van wat je nu hebt, Pluk de Dag, samen met je lieve diertjes !
En de mooie herinneringen blijven altijd bij je in je hart.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik sluit me er helemaal bij aan Suzy, het hakt er flink in en het heeft tijd nodig om het een plekje te geven.
Wij begrijpen hier allemaal wat je doormaakt.
Frettenmensen onder elkaar he
Hou je taai meissie!
Wij begrijpen hier allemaal wat je doormaakt.
Frettenmensen onder elkaar he
Hou je taai meissie!
Ooh Suzy, wat verdrietig allemaal. Heel veel sterkte met het verlies van Misty