linkeroog dicht houden
Re: linkeroog dicht houden
Ik ben ook wel benieuwd!
ik ben pas thuis en heb mijn twee lieverds pas hun papjes gegeven (nadat ik eerst het geluk van de Belgische wegen heb mogen ondervinden, naar Eindhoven duurde me nu bijna 2 u )!
Het is goed dat we gegaan zijn, Caramel had 2 slechte kiezen en deze hebben een ontsteking veroorzaakt en een abces. Deze heeft dan weer ook een secundaire nierontsteking veroorzaakt! Hanneke heeft direct de twee kiezen getrokken (heb de boosdoeners meegekregen) en Caramel krijgt nu een antibiotica kuur. Binnen twee weken mag ze samen met Eoweyn mee op controle... En Caramel deed gelukkig niet moeilijk over de synolux in de Waltham ze heeft hem helemaal opgelikt van op mijn vinger... Dus zo zou het normaal moeten gaan. Dus hopelijk zijn haar nierwaarden weer helemaal in orde binnen twee weken, of we moeten eventueel een zwaardere antibioticum geven... Nu ligt ze te slapen ze heeft een vermoeiende dag achter de rug...
Het is goed dat we gegaan zijn, Caramel had 2 slechte kiezen en deze hebben een ontsteking veroorzaakt en een abces. Deze heeft dan weer ook een secundaire nierontsteking veroorzaakt! Hanneke heeft direct de twee kiezen getrokken (heb de boosdoeners meegekregen) en Caramel krijgt nu een antibiotica kuur. Binnen twee weken mag ze samen met Eoweyn mee op controle... En Caramel deed gelukkig niet moeilijk over de synolux in de Waltham ze heeft hem helemaal opgelikt van op mijn vinger... Dus zo zou het normaal moeten gaan. Dus hopelijk zijn haar nierwaarden weer helemaal in orde binnen twee weken, of we moeten eventueel een zwaardere antibioticum geven... Nu ligt ze te slapen ze heeft een vermoeiende dag achter de rug...
Zo, twee kiezen zelfs. Arme Caramel, daar zal ze best veel last van gehad hebben
Gelukkig dat je toch naar de dierenarts gegaan bent!
Ik hoop dat ze er nu snel van opknapt en ook haar nieren gauw weer in orde zijn. Nierontsteking is ook pijnlijk voor ze.
Geef haar maar een lekkere knuffel als ze weer wakker is.
Gelukkig dat je toch naar de dierenarts gegaan bent!
Ik hoop dat ze er nu snel van opknapt en ook haar nieren gauw weer in orde zijn. Nierontsteking is ook pijnlijk voor ze.
Geef haar maar een lekkere knuffel als ze weer wakker is.
Zo das niet niks. Goed dat je naar de Frettenkliniek gegaan bent! Hopelijk voelt Caramel zich nu snel weer beter..
Zo dat is zeker niet niks. Echt super dat je naar de Frettenkliniek bent gegaan met haar. Ik hoop ook dat ze nu snel gaat opknappen en dat ze goed gekeurd wordt over twee weken, beterschap voor haar!
Gelukkig is de boosdoener gevonden! Nu op naar herstel en helemaal het herstel van de nierontsteking. Doe van mij ook maar een knuffel!
Zo dat zal wel pijn gedaan hebben, die twee kiezen.
Hopelijk knapt Caramel nu op met behulp van de medicijnen.
Beterschap!
Hopelijk knapt Caramel nu op met behulp van de medicijnen.
Beterschap!
Gelukkig dat de kiezen eruit zijn!
En nu hopen dat de nierontsteking weg zal gaan door de medicatie.
En nu hopen dat de nierontsteking weg zal gaan door de medicatie.
ja maar je zag er bijna niets aan... Ze at nog goed, het enige was dat oogje en tijdens het weekend dat ze iets loomer was (iets minder speels), terwijl Caramel normaal ADHD is... Na het weekend was er ook niets meer te zijn aan haar oog. Dus raar...
Ze is dol op de waltham deze ochtend was ze zelfs de rapfolie aan het nakijken of er toch niet ergens een drupje over was... Deze ochtend was ze al veel beter... Ze is voor het moment even gescheiden van Merlijn, en die laatste mist haar wel... De zondag mogen ze weer terug bij elkaar.
Ze is dol op de waltham deze ochtend was ze zelfs de rapfolie aan het nakijken of er toch niet ergens een drupje over was... Deze ochtend was ze al veel beter... Ze is voor het moment even gescheiden van Merlijn, en die laatste mist haar wel... De zondag mogen ze weer terug bij elkaar.
Maar even lekker verwennen met de waltham en extra knuffels
Fretten zijn ook bikkels hoor. Wij hebben het ook een keer gehad met een fret die een abces kreeg onder zijn oog door een ontstoken kies. Buiten de bult onder zijn oog merkten wij helemaal niets aan hem. Pas bij de dierenarts bleek zijn dikke oog door die kies te komen en ook hij at gewoon goed.
Dus super dat je zo alert was bij haar.
Dus super dat je zo alert was bij haar.
ja fretjes zijn geen watjes he... als ze pijn hebben merk je het bijna niet... Ik denk moest ik zo'n twee kiezen en een abces en dan nog een nierontsteking dat ik rap een briefje van de dokter zal hebben!
ik ben hoe dan ook blij dat het normaal in orde komt...
ik ben hoe dan ook blij dat het normaal in orde komt...
Fijn dat er nu duidelijk is wat er aan de hand was. En helemaal fijn dat ze de waltham met de medicijntjes zo goed eet ! Veel succes met de genezing !
Hoe gaat het met je patiëntje?
ah Caramel is de perfecte patiënt... Ze eet alles tot op de laatste drup op. Ze controleert het zelfs nog eens na afloop, dat ze zeker niets heeft laten liggen. Ze speelt ook weer terug goed... Ik denk wel dat het in orde komt met haar... Ik ben heel tevreden over haar... Jammer dat Eoweyn niet zo eet zoals Caramel... Eoweyn eet wel veel beter zonder haar medicijnen.
Dat klinkt goed hoor.
Caramel is zo te lezen echt een perfecte patiënt,met Eoweyn komt vast wel goed.
fijn dat die vervelende kiesjes eruit zijn! Hopelijk knapt ze met de medicijnen snel weer op
wel ja ben wel blij... Eoweyn weet ik niet, ik denk dat ze me soms aankijkt met vermoeide oogjes... of wel verbeeld ik het mij. Ze maakt nog een wandelingetje voor ze haar eten met medicijnen krijgt... en geniet nog wel van een knuffel en een klein snackje. Het is ook wel zo dat je haar zeker 4 keer moet eten geven en dan behoud ze haar gewicht, we hadden het zaterdag maar 3 keer gedaan en ze verloor direct gewicht... Ik heb in ieder geval al een mooi schilderijtje en leuk fotoboekje van Eoweyn laten maken... Ik kan niet wachten tot het aankomt...
Fijn dat Caramel zo opknapt