Max heeft het coronavirus

Maag- en darmproblemen zijn een van de meest voorkomende aandoeningen bij de fret
ray
Aantal fretten: 1

Re: Max heeft het coronavirus

Bericht door ray »

Zo dat is nogal wat informatie die op jullie AG is gekomen. Ben benieuwd wat de probiotica gaat doen voor max.
Mariël

Bericht door Mariël »

Dat is zeker een hoop info. Gelukkig hoeft hij niet open! Nu hopen dat deze behandeling aanslaat! :)
yvonne

Bericht door yvonne »

Goh wat een onverwachte wending in dit verhaal en wat een zenuwslopende dag zullen jullie achter de rug hebben!
Maar fijn dat Max niet open hoeft (met alle risico's van dien) :juich:
Ik hoop echt dat het allemaal gaat werken en dat Max gauw opknapt.
Karen

Bericht door Karen »

Ik hoop dat het Max allemaal op de goede weg gaat helpen en hij toch met gemak de 8 gaat halen :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik hoop het ook, ik hoop dat hij de sterke genen van zijn over- over- overoma heeft. :clown:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik heb nog steeds geen reactie gekregen op mijn mail aan Tannetje Koning m.b.t. de Probiotica dus ik heb net Nanja Kroon van Prooidier.nl maar eens gemaild. Die verkoopt ook Probiotica dus binnenkort gaan we dit middel bij haar ophalen: http://www.prooidier.nl/node/3883" onclick="window.open(this.href);return false;
Karen

Bericht door Karen »

Lijkt me een prima middel, zo te lezen. Nanja zal je ook niet zomaar iets aanbevelen, die weet wat ze in haar winkeltje heeft en wat goed is ;)
Esther

Bericht door Esther »

In ieder geval goed nieuws dat de operatie van de baan is want dat is toch een hele ingreep!
En nu hopen dat de Probiotica snel zal aanslaan ;)
Marjan

Bericht door Marjan »

We zijn vrijdag vrij om mijn ouders te helpen verhuizen en dan gaan we in de ochtend even naar Hilversum om de Probiotica op te halen. Ik hoop ook dat het snel gaat werken want voorlopig voelt mijn knulventje zich niet echt lekker. :|
Ann08
Aantal fretten: 0

Bericht door Ann08 »

fijn ik hoop ook dat de behandeling aanslaat!
Marjan

Bericht door Marjan »

Max zat gisteren behoorlijk in een dip, hij wilde zijn kooi niet uit en was echt zielig. Eigenlijk is hij erg achteruit gegaan sinds we bij Hanneke zijn geweest (en de kuur synulox afgelopen was) en is hij tam en rusteloos. :(
Zijn ontlasting werd ook met de dag slechter en hij is ook veel afgevallen. Afgelopen vrijdag woog hij nog maar 1190 gram terwijl hij vorig jaar rond deze tijd 1400 gram woog en in 2011 was zijn gewicht zelfs 1600 gram in februari.

Ik heb Hanneke ook direct een mail gestuurd en ik ben ook weer met de synulox begonnen want dit gaat gewoon niet goed zo op deze manier. Hij krijgt nu ook vier grote bakken waltham en gelukkig gaat dat er nog steeds goed in.

Vandaag zat er eindelijk weer wat leven in mijn knulletje en hebben we zelfs even gespeeld en was hij mij weer als vanouds aan het uitlokken. Net wilde hij zelfs even naar buiten en nu ligt hij heerlijk opgerold te slapen in zijn Happy House stoeltje. Hij was ook weer iets aangekomen gelukkig.
Maar nu is hij sinds een paar dagen ook vreselijk aan het verharen dus ik denk dat hem dat ook parten speelt.

Vrijdag hebben we de Probiotica opgehaald en ik ben daar gelijk mee begonnen. Ik ga nu ook wekelijks zijn ontlasting fotograferen om goed te kunnen zien of er verbetering gaat optreden. Vanmorgen zag het er in ieder geval alweer iets beter uit dus hopelijk gaat het allemaal aanslaan.
Hij heeft ons in ieder geval aardig laten schrikken. :|
Mariël

Bericht door Mariël »

O dat is zeker schrikken! :| Ik hoop dat hij nu weer gaat opknappen, maar gelukkig zat er vandaag weer wat leven in! :) Go Max! :juich:
yvonne

Bericht door yvonne »

Oh bah dat is niet fijn Marjan. Hopelijk gaat hij nu weer een beetje opknappen. Blijkbaar heeft hij de synulox toch (nog even) nodig, en hopelijk slaat de probiotica ook gauw aan. Beterschap voor je ventje.
ray

Bericht door ray »

Bah wat naar :(
Hopelijk gaat de probiotica aanslaan en komt dit niet meer voor. Kom op Max!
Kick

Bericht door Kick »

Hij ligt nu gelukkig weer relaxed in z'n hangmat en hij heeft zojuist drie muizen gegeten. Dat gaat er gelukkig nog goed in.
Esther

Bericht door Esther »

Fijn dat hij zich nu weer beter voelt! :D
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Poehh, gelukkig gaat Maxje weer beter. Nu hopelijk op naar betere ontlasting en een beter voelende Maxje.
Karen

Bericht door Karen »

Gelukkig gaat het alweer de betere kant op met Max :D
Marjan

Bericht door Marjan »

De probiotica lijkt toch te gaan aanslaan. Vandaag is Max lekker actief, loopt mij mokkend uit te dagen met een pluimstaart en zijn ontlasting wordt steviger.
Ik heb zijn gewicht weer even gecontroleerd en dat gaat ook de goed kant op, hij woog net 1225 gram. Ik krijg in ieder geval weer een beetje hoop dat deze behandeling hem goed doet gelukkig. :D
Karen

Bericht door Karen »

Gelukkig beter nieuws :juich:
Plaats reactie