linkeroog dicht houden
Re: linkeroog dicht houden
ja Caramel is terug mijn duracel konijn!
Haha, mooi zo!
Een konijn? Ik dacht dat het een fret was..
Wat fijn!
ja gelukkig dat ze een fret is! Ze nemen jammer genoeg nooit geen fretjes voor die baterijen als reclame... en Caramel is meestal één van de actiefste van mijn bende... vandaar...
Nee inderdaad, een fret zou passender zijn eigenlijk.
Een fret zou zeker passender zijn ja!
Hallo,
ivm Caramel ze is nog niet verlost van de nierontsteking... Ze staat nu op omeprazole, sucrafaat en een zwaarder antibioticum: marbocyl. En dan mag ik over een maand terug op controle komen..
ivm Caramel ze is nog niet verlost van de nierontsteking... Ze staat nu op omeprazole, sucrafaat en een zwaarder antibioticum: marbocyl. En dan mag ik over een maand terug op controle komen..
Nu hopen dat de marbocyl en de andere meds goed aan gaan slaan !
Heel veel succes !
Heel veel succes !
Poe, weer een medicijnkast vol...
Het zal een zware dag geweest zijn voor je gisteren....
Het zal een zware dag geweest zijn voor je gisteren....
Dus die kaakontsteking heeft nog duidelijk zijn naweeën, vervelend hoor. Hopelijk gaat de antibiotica snel aanslaan.
Ik hoop dat de medicijnen ook snel gaan aanslaan.
Het zit je niet mee met je diertjes momenteel
Het zit je niet mee met je diertjes momenteel
wel ja ik hoop dat met de veranderingen iets kleinere groepjes dat het een beetje beter gaat gaan...
in ieder geval dacht ik dat Caramel bijna helemaal genezen was, ze was de laatste weken aan het rondspringen, maar ja aangezien ze dit ook aan het doen was met de tandontsteking was dat misschien wishfull thinking...
We zien wel weer binnen een maand!
in ieder geval dacht ik dat Caramel bijna helemaal genezen was, ze was de laatste weken aan het rondspringen, maar ja aangezien ze dit ook aan het doen was met de tandontsteking was dat misschien wishfull thinking...
We zien wel weer binnen een maand!
Mijn duimen draaien voor Caramel, maar dat komt vast wel goed.
Hoe gaat het nu met Caramel ?
Heb je alweer een afspraak staan voor de dierenarts ?
Heb je alweer een afspraak staan voor de dierenarts ?
hallo,
ze doet het goed, eet goed, en is heel actief, je kunt haar bijna niet in haar kooi stoppen om te slapen... ze heeft echt xtc of zoiets genomen... gelukkig is het zomeruur daar, Caramel liet zich hier door verrassen, want normaal zijn ze iets op voor ons...
ik ga op 14 april naar Hanneke op controle, ik hoop dat ze genezen wordt verklaard...
ze doet het goed, eet goed, en is heel actief, je kunt haar bijna niet in haar kooi stoppen om te slapen... ze heeft echt xtc of zoiets genomen... gelukkig is het zomeruur daar, Caramel liet zich hier door verrassen, want normaal zijn ze iets op voor ons...
ik ga op 14 april naar Hanneke op controle, ik hoop dat ze genezen wordt verklaard...
Klinkt goed dat ze zo druk is.