!  dit is oorspronkelijk voor konijnen maar het is het is al uitgetest, ze kunnen er niet uit en het is een stevige tralies!  het is gelukkig niet voor altijd maar enkel voor als het mooi weer is en voor een half uurtje.    de afmeting zijn 2 m 50 x 60 x 60 of zo iets.  ik ga ook eindelijk eens leren om foto's toe te voegen, maar ze zijn aan het laden...  ik ga het dit weekend verder uitbreiden met een paar takken en planten, maar er staat nu toch al een pvc buis in, een bak met zand en als het wat warmer is vul ik een bak met water en dan doe ik daar balletjes in en dan is hermes ook weer al tevreden!  Dit telkens in groepjes van twee, ze krijgen ook altijd nog wat alleen tijd...
 !  dit is oorspronkelijk voor konijnen maar het is het is al uitgetest, ze kunnen er niet uit en het is een stevige tralies!  het is gelukkig niet voor altijd maar enkel voor als het mooi weer is en voor een half uurtje.    de afmeting zijn 2 m 50 x 60 x 60 of zo iets.  ik ga ook eindelijk eens leren om foto's toe te voegen, maar ze zijn aan het laden...  ik ga het dit weekend verder uitbreiden met een paar takken en planten, maar er staat nu toch al een pvc buis in, een bak met zand en als het wat warmer is vul ik een bak met water en dan doe ik daar balletjes in en dan is hermes ook weer al tevreden!  Dit telkens in groepjes van twee, ze krijgen ook altijd nog wat alleen tijd...ps ik wel jullie ook bedanken voor het kaartje dat ik heb gekregen

*mijn Bibi zou er geen 2 minuten over doen om er uit te klimmen*
 *mijn Bibi zou er geen 2 minuten over doen om er uit te klimmen*  
 Leuke fretten en best een aardige ren zo te zien. Hier zou Shae er ook zo tegenaan klimmen of zit de bovenkant soms ook dicht?
 Leuke fretten en best een aardige ren zo te zien. Hier zou Shae er ook zo tegenaan klimmen of zit de bovenkant soms ook dicht?