buitenren
buitenren
dankzij dit forum heb ik een redelijk grote buitenren gevonden ! dit is oorspronkelijk voor konijnen maar het is het is al uitgetest, ze kunnen er niet uit en het is een stevige tralies! het is gelukkig niet voor altijd maar enkel voor als het mooi weer is en voor een half uurtje. de afmeting zijn 2 m 50 x 60 x 60 of zo iets. ik ga ook eindelijk eens leren om foto's toe te voegen, maar ze zijn aan het laden... ik ga het dit weekend verder uitbreiden met een paar takken en planten, maar er staat nu toch al een pvc buis in, een bak met zand en als het wat warmer is vul ik een bak met water en dan doe ik daar balletjes in en dan is hermes ook weer al tevreden! Dit telkens in groepjes van twee, ze krijgen ook altijd nog wat alleen tijd...
ps ik wel jullie ook bedanken voor het kaartje dat ik heb gekregen
ps ik wel jullie ook bedanken voor het kaartje dat ik heb gekregen
Re: buitenren
Graag gedaan Ann, dat is wel het minste wat we voor je kunnen doen.
En ik ben heel erg benieuwd naar je buitenren.
En ik ben heel erg benieuwd naar je buitenren.
Ik ben ook benieuwd Ann, laat de verhalen maar komen
Ik ben ook benieuwd. Altijd leuk een buitenren.Ik heb een buitenren laten maken door mijn man en zijn broer op aanwijzingen van mij.
dit zijn Caramel en Merlijn
ik hoop dat dit nu lukt...
Caramel houdt van graven
Merlijn en Caramel
Hermes en Gwaine zijn er ook al in geweest maar voorlopig nog geen foto's... het is nog redelijk kaal, maar mijn broer zo me kunnen helpen aan een boomstronk en ik ga misschien even de bossen in dit weekend om wat kreupelhout bij elkaar te sprokkelen en eventueel wat stenen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Mooie ren, ik neem aan dat ze hier alleen in spelen en niet in wonen, maar klimmen ze er niet uit met die horizontale tralies *mijn Bibi zou er geen 2 minuten over doen om er uit te klimmen*
Ik dacht eerst "wat doet die poepbak nou midden in de ren" maar het is een zandbak. Leuke fretten en best een aardige ren zo te zien. Hier zou Shae er ook zo tegenaan klimmen of zit de bovenkant soms ook dicht?
het is boven dicht... ze klimmen er inderdaad tegen en Gwaine was bijna ontsnapt als je de deuren van boven niet goed sluit... maar ik laat ze er alleen maar in onder supervisie... het is maar in afwachting tot we het tuinhuis met buitenren gaan maken...
inderdaad we hebben een poepbak gevuld met zand...
inderdaad we hebben een poepbak gevuld met zand...
Als de bovenkant dicht is, dan is het te doen. Ik zou ze inderdaad niet alleen durven laten.
Heerlijk dat ze nu even buiten de pootjes kunnen strekken
Heerlijk dat ze nu even buiten de pootjes kunnen strekken
Probeer ook eens een waterbak met een balletje of iets erin, vinden ze ook vast leuk.
Ziet er goed uit Ann, fijn dat je geslaagd bent.
Wat een leuke fretten heb je, zelfs een met middenscheiding lijkt het wel.....
Je kunt ook plastic zakken neerleggen waarvan je de hengels wel even hebt doorgeknipt zodat ze niet vast komen te zitten, vinden ze ook altijd leuk, of gewoon een ouwe doos. Een ouwe spijkerbroek......
Ik laat mijn fretten buiten ook nooit zonder toezicht loslopen, je weet maar nooit.
Wat een leuke fretten heb je, zelfs een met middenscheiding lijkt het wel.....
Je kunt ook plastic zakken neerleggen waarvan je de hengels wel even hebt doorgeknipt zodat ze niet vast komen te zitten, vinden ze ook altijd leuk, of gewoon een ouwe doos. Een ouwe spijkerbroek......
Ik laat mijn fretten buiten ook nooit zonder toezicht loslopen, je weet maar nooit.
Heerlijk hoor dat buiten spelen!
wel ik heb een middenscheiding voor de ren... maar ik vind het anders een beetje te klein, de fretjes ook...
bedankt voor de tips, de bak met water en balletjes ging ik zowiezo al doen, Hermes is een waterrat en houdt er van de balletjes uit het water te halen... anders deed hij dit in het huis, maar dat is alles nat niet zo handig...
voorlopig kijken ze meestal naar buiten... en inderdaad Gwaine is aan het kijken hoe hij er uit kan... ik denk dat hij hier nog aan moet wennen...
ik zal ook eens kijken voor die zakken ze houden meestal van de verpakking van de speelgoedjes...
bedankt voor de tips, de bak met water en balletjes ging ik zowiezo al doen, Hermes is een waterrat en houdt er van de balletjes uit het water te halen... anders deed hij dit in het huis, maar dat is alles nat niet zo handig...
voorlopig kijken ze meestal naar buiten... en inderdaad Gwaine is aan het kijken hoe hij er uit kan... ik denk dat hij hier nog aan moet wennen...
ik zal ook eens kijken voor die zakken ze houden meestal van de verpakking van de speelgoedjes...
Ik denk dat Mayke een scheiding in de vacht van Caramel bedoelt.
ah ... ach ja haar haar zit altijd zo... ik kam het nochtans nooit het zit altijd in model... is een angora ma wel een lieverd...
Haar kapsel ziet er anders wel gestyled uit.
HIHI, dat bedoelde ik inderdaad..... ik vind haar echt leuk, Caramel !
ah bedankt!
ja Caramel is wel een (b)engel . ze is mijn duracel konijntje... ze heeft een mooiere vacht in de winter hoor! in de zomer is het maar mager met die middenscheiding!
ja Caramel is wel een (b)engel . ze is mijn duracel konijntje... ze heeft een mooiere vacht in de winter hoor! in de zomer is het maar mager met die middenscheiding!