Presley is al een beetje aan het afvallen, maar Bibi nog niet zo, die wisselt per week met een beetje aankomen en een beetje afvallen

Gek beest. Maar ze worden actiever en je ziet ook al vachtverandering. Volgende week gaan ze uit logeren en gaan ze naar binnen, dus misschien zet de rui dan in.
Vrijdag heb ik ze uit voorzorg behandeld met stronghold en daarna was hun ontlasting 2 dagen een beetje pruttig, is dit toeval of kan het door de stronghold komen? Ik heb ze vaker behandeld maar dit nog niet eerder gezien bij ze.
Bibi wilde ook 1x niet eten, de middag na de stronghold behandeling.
Nu is alles weer normaal, maar ik vroeg het me af.
Ik heb bij het kruidvat nieuwe balletjes gekocht, het zijn eigen balletjes voor baby's van fisher price, best stevig plastic,
3 doorzichtige met een nemo-visje erin en 3 dichte, maar wel allemaal met een belletje of een rammeltje erin.
Ze zijn favoriet bij Bibi, vooral door de gele buis en dat maakt lekker lawaai natuurlijk, ook op de bodem van de kooi die van betonplex is hoor je het goed stuiteren

(jammer voor de buren, want ze doet het ook 's morgens vroeg, 's nachts en 's avonds laat)

Zolang ze niet klagen, laat ik ze lekker gaan.