Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Thanks luitjes! Ja, morgen Maxiepaxie weer thuis
Als zijn temperatuur niet is gestegen, ik zit met smart op een telefoontje van Hanneke te wachten.
*trommelt ongeduldig met vingers op tafel*
*trommelt ongeduldig met vingers op tafel*
Oooh....*duimt nog even flink door
Goed nieuws
Jeej!
En Marjan, nee natuurlijk is zijn temperatuur niet gestegen.. Maxje komt gewoon morgen thuis!
En Marjan, nee natuurlijk is zijn temperatuur niet gestegen.. Maxje komt gewoon morgen thuis!
Ik hoop het wel. Ik mis mijn mannetje die elke dag trouw mijn benen aflikt tijdens het douchen. En Kick wil het niet doen.
Flauw zeg!
Wat flauw van Kick zeg dat hij dat niet wil doen!
Ja he, dat vond ik ook al.
Ik heb Hanneke net gesproken, wanneer er geen gekke dingen gebeuren vannacht dan mag Max morgen naar huis! Zijn temperatuur was nu 38,7 en ze vond hem erg lief (uiteraard).
Morgenochtend neemt ze nog even contact met mij op voor de zekerheid en dan kunnen we dat ventje ophalen.
Hij heeft zijn Melatonine implantaat al gehad en morgen krijgt hij nog een injectie met Prednison en voorlopig moet hij aan de synulox. Nu maar hopen dat hij gaat opknappen maar ik heb mij wel voor genomen dat wanneer hij niet opknapt, we hem laten gaan. Ik wil niet te lang met hem blijven sukkelen want dat verdient mijn lieve manneke niet.
Morgenochtend neemt ze nog even contact met mij op voor de zekerheid en dan kunnen we dat ventje ophalen.
Hij heeft zijn Melatonine implantaat al gehad en morgen krijgt hij nog een injectie met Prednison en voorlopig moet hij aan de synulox. Nu maar hopen dat hij gaat opknappen maar ik heb mij wel voor genomen dat wanneer hij niet opknapt, we hem laten gaan. Ik wil niet te lang met hem blijven sukkelen want dat verdient mijn lieve manneke niet.
Nou hopelijk slaapt hij gewoon komende nacht en verder niets....dan is zijn temp morgen ook nog prima en mogen jullie hem ophalen
Dat hoop ik ook!
Gewoon geen gekke dingen en morgen kleine Max ophalen.
En? En? Mag Max naar huis?
Dat hoor ik zo rond tien uur.
Doet Hanneke aan uitslapen?
Even afwachten nog dus..
Even afwachten nog dus..