Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Het uitslapen viel mee , Hanneke belde net en Max mag naar huis! Om 1 uur kunnen we hem ophalen.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Toppie!!Marjan schreef:Het uitslapen viel mee , Hanneke belde net en Max mag naar huis! Om 1 uur kunnen we hem ophalen.
Geweldig!
Vertroetel hem maar lekker straks.
Vertroetel hem maar lekker straks.
We zijn onderweg naar huis. Ik moet zeggen dat ik Max er fit en alert uit vond zien en hij vond het heerlijk om vertroetelt te worden. Ook was zijn ontlasting al steviger aan het worden, volgens Hanneke deed de Prednison zijn werk al.
Maandag moet ik zelf beginnen met de Pred, hopelijk blijft zijn maag het verdragen. Hij moet ook weer aan de sucralfaat en de omeprazole om toch zijn maag wat te ontzien.
Hij ligt nu op dit moment heerlijk te kroelen in zijn carrier op de achterbank. Hij is duidelijk blij dat hij weer naar huis mag, hij reageert ook telkens op mijn stem en ligt zich dan op zijn ruggetje uit te sloven.
Maandag moet ik zelf beginnen met de Pred, hopelijk blijft zijn maag het verdragen. Hij moet ook weer aan de sucralfaat en de omeprazole om toch zijn maag wat te ontzien.
Hij ligt nu op dit moment heerlijk te kroelen in zijn carrier op de achterbank. Hij is duidelijk blij dat hij weer naar huis mag, hij reageert ook telkens op mijn stem en ligt zich dan op zijn ruggetje uit te sloven.
Fijn dat ie inmiddels weer thuis is!!
Zeker weten! Ik heb ook nog nooit een fret zo tevreden en ontspannen in een carrier zien liggen na een operatie. Nu vond Hanneke het weliswaar geen zware operatie maar al zijn darmen hebben op zijn buik gelegen en hij heeft een jaap van borstbeen tot piepie dus zo'n lichte ingreep kan ik dat niet vinden eerlijk gezegd.
Maar het was opvallend hoe blij hij was dat hij weer lekker mee naar huis kon, dat straalde van hem af. Hij reageerde constant op mijn stem en lag dan gelijk heerlijk te kroelen op zijn rug in de carrier en wilde alleen maar gekriebeld worden door het deurtje door.
Hij heeft net een schaaltje waltham gehad en ligt nu diep te slapen op zijn waterbed.
Maar het was opvallend hoe blij hij was dat hij weer lekker mee naar huis kon, dat straalde van hem af. Hij reageerde constant op mijn stem en lag dan gelijk heerlijk te kroelen op zijn rug in de carrier en wilde alleen maar gekriebeld worden door het deurtje door.
Hij heeft net een schaaltje waltham gehad en ligt nu diep te slapen op zijn waterbed.
Heerlijk dat Max weer thuis is.
Dat klinkt inderdaad niet als een lichte ingreep..
Maar heel fijn dat Maxie zo lekker lag te kroelen in de carrier! Geef hem maar een knuf van me..
Maar heel fijn dat Maxie zo lekker lag te kroelen in de carrier! Geef hem maar een knuf van me..
Ga ik zeker doen! Hij was net alweer aan het bedelen voor de vriezer maar voorlopig durf ik hem geen muizen te geven met die zwakke darm. Hij was net zelfs gewoon brokken aan het eten. Dus zijn trek is hij niet kwijt.
Ik heb weer een hele medicijnkast aan spullen mee gekregen, hij moet aan de synulox, omeprazole, zantac, sucralfaat, enacard, polaramine en vanaf maandag aan de Prednison. Ik heb een heel schema mee gekregen, de eerste dagen een hoge dosering, de drie weken erna iets lagere dosering en na een maand een hele lage dosering voor het onderhoud zeg maar. Hopelijk blijft hij het goed doen op de lage dosering en misschien kunnen we die zelfs ooit weer afbouwen.
Eerst maar eens zien dat hij weer de vrolijke actieve Maxiepaxie wordt.
Ik heb weer een hele medicijnkast aan spullen mee gekregen, hij moet aan de synulox, omeprazole, zantac, sucralfaat, enacard, polaramine en vanaf maandag aan de Prednison. Ik heb een heel schema mee gekregen, de eerste dagen een hoge dosering, de drie weken erna iets lagere dosering en na een maand een hele lage dosering voor het onderhoud zeg maar. Hopelijk blijft hij het goed doen op de lage dosering en misschien kunnen we die zelfs ooit weer afbouwen.
Eerst maar eens zien dat hij weer de vrolijke actieve Maxiepaxie wordt.
Wat fijn dat Max weer lekker thuis is!
En dat klinkt als een flinke wond....
Mag hij nu eigenlijk nog muisjes hebben
En dat klinkt als een flinke wond....
Mag hij nu eigenlijk nog muisjes hebben
Max ging net naar de bak en zowaar, een mooie drol!!!
Dat is goed nieuws!
In principe mag hij gewoon alles eten, in zijn geval zie ik geen verschil in ontlasting bij brok, pap of muizen. Dus ik ga hem ook zeker weer muizen geven.Esther schreef:Mag hij nu eigenlijk nog muisjes hebben
Alleen nu nog even een weekje niet, ik wil eerst dat de Prednison goed aanslaat.
Dat is duidelijk!
Kick schreef:
Max ging net naar de bak en zowaar, een mooie drol!!!
Geweldig
Go Max
Go Max
Goede signalen Zo door gaan Max.
Ik hoop dat de prednison nog een lange tijd goed zal doen!