linkeroog dicht houden
Re: linkeroog dicht houden
Dat ze zo lekker actief is is zeker een goed teken.
Maar een nierontsteking kan erg hardnekkig zijn, dat heb ik hier ook gezien. Krijgt ze daar eigenlijk ook nog Enacard voor?
Maar een nierontsteking kan erg hardnekkig zijn, dat heb ik hier ook gezien. Krijgt ze daar eigenlijk ook nog Enacard voor?
Ik hoop dat haar controle bezoekje goed eindigt. Ze heeft er in ieder geval weer zin in
neen hoor Enacard heeft ze niet gekregen, ik heb dat wel nog liggen van Eoweyn...
Het enige was die zwaardere antibiotica... en die is nu toch al een tijdje op... ze krijgt nu nog nog sulcrafaat en omeprazole.
Het enige was die zwaardere antibiotica... en die is nu toch al een tijdje op... ze krijgt nu nog nog sulcrafaat en omeprazole.
Nou ja, hopelijk heeft ze dat ook niet nodig en blijken haar nierwaarden gewoon goed te zijn de 14e.
Ik hoop dat je de 14e goed nieuws zal gaan krijgen!
ik hoop mee. Fijn dat ze zo actief is
Caramel haar bezoekje naar Hanneke was nog niet zo erg... Hanneke was tevreden met het resultaat... ze had geen ontstekingscellen meer in haar urine . maar wel dacht ik nog wat bloed in de urine (of heb ik dit nu verkeerd begrepen?)... Ik mag Caramel gewoon sulcrafaat blijven geven (het kan geen kwaad en Caramel eet dat zo graag, vraag me niet hoe het komt)... Als ze het niet goed doet moest ik terug komen, maar Caramel is voor het moment on the roll dus hoop ik dat het niet nodig gaat zijn... Ze heeft zelfs voor Hanneke haar 2 kunstjes gedaan en deze keer met het commando eraan gekoppeld (nl. op twee pootjes staan en een rondje draaien) . Dus ik was wel trots op mijn Caramel
en mijn Merlijntje was aan de magere kant... ik snap nie hoe ik die moet laten bijkomen, hij eet nu al zo veel... Ik mocht hem ook wat sulcrafaat geven, dat helpt waarschijnlijk... dus ik hoop dat ik maar pas terug Hanneke nodig heb voor de herhalingsinentingen van Gwaine en Hermes... Kan ik weer een dierenarts spaarpotje aanleggen.
en mijn Merlijntje was aan de magere kant... ik snap nie hoe ik die moet laten bijkomen, hij eet nu al zo veel... Ik mocht hem ook wat sulcrafaat geven, dat helpt waarschijnlijk... dus ik hoop dat ik maar pas terug Hanneke nodig heb voor de herhalingsinentingen van Gwaine en Hermes... Kan ik weer een dierenarts spaarpotje aanleggen.
Dat is erg goed nieuws! En grappig dat ze haar kunstje voor Hanneke wilde doen.
Knap van Caramel hoor! En fijn dat ze zo goed gaat Van Merlijn is wel minder want dat veel eten en niet aankomen is niet goed
Fijn zeg dat Caramel weer goed door de keuring is gekomen
Nu Merlijn nog op gewicht krijgen...als hij nu al zo veel eet en niet aankomt is niet zoals het hoort
Nu Merlijn nog op gewicht krijgen...als hij nu al zo veel eet en niet aankomt is niet zoals het hoort
Fijn vn caramel!
Hopelijk komt merlijn toch aan dan
Hopelijk komt merlijn toch aan dan
Fijn dat Hanneke tevreden was over Caramel.
En hopelijk zal Merlijn weer op gewicht komen.
En hopelijk zal Merlijn weer op gewicht komen.
Fijn hoor!
En wat knap dat Caramel haar kunstjes deed bij Hanneke.. Koda zou dan veel te gestressed zijn voor zoiets..
Ik ga duimen dat Merlijn aankomt!
En wat knap dat Caramel haar kunstjes deed bij Hanneke.. Koda zou dan veel te gestressed zijn voor zoiets..
Ik ga duimen dat Merlijn aankomt!
Niet verkeerd dus.
Komt ook vast wel goed met Merlijn.
Komt ook vast wel goed met Merlijn.