Noury en Queeny
Re: Noury en Queeny
Arme Noury.
Wie zal het zeggen kick
De mensen die verkouden zijn om mij heen,en ik ook, hebben het erg lang. Wie weet..
De mensen die verkouden zijn om mij heen,en ik ook, hebben het erg lang. Wie weet..
Ik hoop voor Noury dat hij zich snel beter mag gaan voelen!
Ik ben er niet gerust op...hij voelt zich echt niet lekker en lijkt toch richting longontsteking te gaan. Hij rochelt, reutelt en hoest ook nu. Straks nog een keer koorts meten..
Morgenochtend gelijk maar met de dierenarts bellen.
Arm kereltje
Ik heb zelf een poosje terug een virus opgelopen (waar ik nog steeds last van heb). Eerst werd er gedacht dat ik een steentje in mijn evenwichtsorgaan had, maar later bleek het om een virus te gaan. Rui heeft er ook al last van gehad en ik heb Jillz besmet....en kennelijk Noury dus ook
Ik duim me een versuffing dat Queeny de ronde overslaat!
Morgenochtend gelijk maar met de dierenarts bellen.
Arm kereltje
Ik heb zelf een poosje terug een virus opgelopen (waar ik nog steeds last van heb). Eerst werd er gedacht dat ik een steentje in mijn evenwichtsorgaan had, maar later bleek het om een virus te gaan. Rui heeft er ook al last van gehad en ik heb Jillz besmet....en kennelijk Noury dus ook
Ik duim me een versuffing dat Queeny de ronde overslaat!
Oh gatver zeg karen
Duimen dat het overslaat!...
Nu is Queeny ook aan het niezen
Gistermiddag had ik het even een beetje benauwd vanwege Noury. Hij leek achteruit te gaan....maar vanochtend is hij alweer zo gek als een deur. Ik heb hem nog niet horen hoesten en rochelen. Hij kijkt ook weer helder uit zijn ogen en wil uit de kooi Volgens mij hebben we het ergste gehad en wasa het vele hoesten gisteren vanwege de troep die loskomt en in zijn keel terecht kwam...
Gistermiddag had ik het even een beetje benauwd vanwege Noury. Hij leek achteruit te gaan....maar vanochtend is hij alweer zo gek als een deur. Ik heb hem nog niet horen hoesten en rochelen. Hij kijkt ook weer helder uit zijn ogen en wil uit de kooi Volgens mij hebben we het ergste gehad en wasa het vele hoesten gisteren vanwege de troep die loskomt en in zijn keel terecht kwam...
Die hebben het goed te pakken bij jou.
gelukkig zit er vooruitgang in bij noury en hopelijk was het bij queeny eenmalig
Hopelijk is het genies bij Queeny ook net zoals bij Noury van korte duur!
Nou Karen kan me voorstellen dat je in de rats gezeten hebt.
Ik duim dat het nu voorbij is bij jullie en dat Queeny het over mag slaan.
Ik duim dat het nu voorbij is bij jullie en dat Queeny het over mag slaan.
O gelukkig maar, wel vervelend is het vind ik, dat fretten makkelijk een virus van de mens oppakken.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Beterschap voor iedereen Karen! Niet fijn als iedereen ziek is....
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hoe is het nu met die twee muppets?
Noury gaat als een speer en is alweer druk aan het tralies plukken als meneer het tijd voor een ommetje vindt
Queeny hoor ik vandaag helaas steeds vaker niezen en wat pruttelen...het ziet er naar uit dat ze er toch aan moet geloven
Queeny hoor ik vandaag helaas steeds vaker niezen en wat pruttelen...het ziet er naar uit dat ze er toch aan moet geloven
Waardeloos zeg.
Balen. Noury is er doorgekomen zonder medicijntjes?
Yep...en dat ga ik bij Queeny ook proberen
Dat is goed zeg een teken dat hij het zelf kan oplossen. Hopelijk kun je het ook zo doen voor Queeny.