Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Gisteren middag had hij zo'n mooie drol naar de bak gedraaid dat ik het bijna zonde vond om hem op te ruimen.
Ga je de drol inlijsten
Ik ben gek maar toch nog niet zo gek hoor.
Zo'n mooi exemplaar moet je inlijsten, wie weet wanneer er weer zoiets voorbij komt
Ik denk dat mijn familie mij dan zeker laat opsluiten.
Max lijkt iets beter te gaan, hij is wat actiever, eet goed en zijn ontlasting was weer mooi compact. Hij had vandaag twee muisjes gegeten dus het zag er alweer echt uit als donkere prooipoep.
Ik had ook nog overleg gevoerd met Hanneke over de dosering Prednison. Die zou ik na een week al moeten gaan afbouwen maar omdat zijn maag er goed op lijkt te reageren gaan we nog een paar weken door met de verhoogde dosering.
Ook mocht ik hem Metrazol (ab) gaan geven omdat voor ons idee de synulox niet voldoende aanslaat bij hem. Volgende week maandag overleg ik weer even of we daarmee doorgaan of niet. Maar voorlopig lijkt hij het er beter op te doen en ben ik daar best tevreden over.
Max lijkt iets beter te gaan, hij is wat actiever, eet goed en zijn ontlasting was weer mooi compact. Hij had vandaag twee muisjes gegeten dus het zag er alweer echt uit als donkere prooipoep.
Ik had ook nog overleg gevoerd met Hanneke over de dosering Prednison. Die zou ik na een week al moeten gaan afbouwen maar omdat zijn maag er goed op lijkt te reageren gaan we nog een paar weken door met de verhoogde dosering.
Ook mocht ik hem Metrazol (ab) gaan geven omdat voor ons idee de synulox niet voldoende aanslaat bij hem. Volgende week maandag overleg ik weer even of we daarmee doorgaan of niet. Maar voorlopig lijkt hij het er beter op te doen en ben ik daar best tevreden over.
Goed nieuws
Fijn hoor, go max
Vanmorgen was hij weer echt mijn oude vertrouwde knuffelmannetje en was hij lekker aan het rommelen en het mokken. Ik heb hem ook gewogen en hij komt gelukkig ook weer aan!
Wat fijn om te horen!
Hij had net ook weer een prachtige prooidrol. Wanneer hij iets meer spekkies heeft ga ik toch de pap een beetje afbouwen en hem meer muisjes geven.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat fijn Marjan! Dat geeft weer moed voor Maxie
Kan Maxie weer genieten van zijn muisjes.
Dat zal Max niet erg vinden dat hij weer meer muisjes eten kan!
dat is tof!
Ga zo door Max !!
Z'n ontlasting was weer ietsje dunner maar z'n gedrag gaat hartstikke goed. Dus we mogen niet mopperen