Noury en Queeny
Re: Noury en Queeny
Hè jasses...
Hoop ik ook hoor Minka.
Ik voelde net bij Queeny dat ze wel de kliertjes bij haar keel gezwollen heeft. Haar afweer is dus druk bezig...
Ik voelde net bij Queeny dat ze wel de kliertjes bij haar keel gezwollen heeft. Haar afweer is dus druk bezig...
Ik hoop echt dat Queeny zonder meds de verkoudheid gaat overwinnen( net zoals Noury)!
Verdorie, maar met veel liefde met het wel goed komen toch.
Beterschap met Queeny! Hopelijk knapt ze snel op!
Nou Queeny heeft het nu goed te pakken...een echt pruttelpotje en ze niest zich helemaal het apenzuur
Ze is verder wel vrolijk, eet goed en heeft geen koorts. Ik hoop echt heel erg dat ze dezelfde weg als Noury bewandelt...*duimt*
Ze is verder wel vrolijk, eet goed en heeft geen koorts. Ik hoop echt heel erg dat ze dezelfde weg als Noury bewandelt...*duimt*
Die hebben elkaar lekker aangestoken bij jou zeg.
Dat klinkt niet fijn...
Ja Marjan echt iedereen hier in huis heeft het gehad...oh nee, alleen de hond niet
Queeny begint weer op te knappen
Pfff...zeg, gelukkig
Pfff...zeg, gelukkig
Dat is mooi nieuws!
Oh, dat is fijn Nu hopen dat het voorlopig wegblijft want het is aardig raak geweest bij jullie..
Dat is goed nieuws!
Goed nieuws dus en hopelijk is het nu even voorbij met alle zieken in huis bij jullie
Fijn dat ook Queeny goed lijkt op te gaan knappen!
Ja hoor, vandaag heeft ze ook weer heerlijk gestuiterd en met knuffeltjes gesleept. Zo af en toe hoor je nog een niesje, maar dat zal nog wel een paar dagen duren net zoals bij de andere twee...
Gelukkig maar.
Goed om te horen!
Ik heb het idee dat Noury de afgelopen twee dagen pas weer echt de oude is. Het heeft lang geduurd, maar ook met Jillz.
Die grote beer is de afgelopen dagen weer zo actief...rennen, springen, stuiteren en hij kletst er weer flink op los. Er is geen tijd voor schoot-chillen meer. Hij springt op schoot, strekt zich even helemaal uit in de hoop dat hij een kriebel krijgt en weg is ie weer
Hij is in de afgelopen maand wel enorm afgevallen Hij weegt nu 'nog maar' 1710 gram, maar voelt echt mager. Terwijl hij toch wel gegeten heeft. Dit is niet het gewicht wat hij normaal zou afvallen voor de lente hoor, want hij komt van ruim 2200 gram af...voorlopig maar flink gaan opvoeren zodat het weer bij komt.
Dat afvallen zie ik ook bij Queeny. Zij is nog niet helemaal de oude. Ze speelt en stuitert wel, maar het is van korte duur. Af en toe niest ze ook nog wat en ze slaapt veel. Moeilijk in te schatten bij haar momenteel. Ze is dragend, maar ik verwacht zwakke of dode puppen door het virus
Het heeft er flink ingehakt hier
Die grote beer is de afgelopen dagen weer zo actief...rennen, springen, stuiteren en hij kletst er weer flink op los. Er is geen tijd voor schoot-chillen meer. Hij springt op schoot, strekt zich even helemaal uit in de hoop dat hij een kriebel krijgt en weg is ie weer
Hij is in de afgelopen maand wel enorm afgevallen Hij weegt nu 'nog maar' 1710 gram, maar voelt echt mager. Terwijl hij toch wel gegeten heeft. Dit is niet het gewicht wat hij normaal zou afvallen voor de lente hoor, want hij komt van ruim 2200 gram af...voorlopig maar flink gaan opvoeren zodat het weer bij komt.
Dat afvallen zie ik ook bij Queeny. Zij is nog niet helemaal de oude. Ze speelt en stuitert wel, maar het is van korte duur. Af en toe niest ze ook nog wat en ze slaapt veel. Moeilijk in te schatten bij haar momenteel. Ze is dragend, maar ik verwacht zwakke of dode puppen door het virus
Het heeft er flink ingehakt hier
Dat is wel veel gewichtsverlies. Ik zou hem zeker maar een beetje bijvoeren. En dat Queeny nu afvalt lijkt mij al helemaal niet de bedoeling.