Koda heeft een nierontsteking
Re: Koda heeft een nierontsteking
Je moet het ook maar niet proberen te snappen denk ik... Ze heeft gelukkig wel haar oplevingen en zakt haar temperatuur nog wel telkens in de ochtend. Gewoon maar proberen niet al te gefixeerd te zijn op haar temperatuur maar wel even Hanneke contacten morgen.
Eens met Karen en Marjan. Ze moet het nu zelf doen met de hulp van de meds. Het enige wat jij kunt doen is haar haar ding laten doen. Geef haar maar een knuffel van me, dat scheelt ook
ik sluit me ook aan bij Marjan en Karen. Koda haar eigen ding laten doen en zelf aan laten geven wat ze wil. Rust is een goede heelmeester zeggen ze toch.
En een knuffel voor jullie beide
En een knuffel voor jullie beide
Ik sluit me aan bij wat hierboven allemaal al is gezegd!
Rust is goed voor haar.
Rust is goed voor haar.
Mijn kleintje heeft het zo benauwd..
Ik vind het zo erg om haar zo te zien..
Ik vind het zo erg om haar zo te zien..
Had ze het al eerder zo benauwd want daar heb ik je niet eerder over gehoord. En hoe is het met haar temperatuur?
Ik zou toch maar zo snel mogelijk even telefonisch contact opnemen met de kliniek.
Ik zou toch maar zo snel mogelijk even telefonisch contact opnemen met de kliniek.
@ Marjan: Ze had eerder wel een versnelde ademhaling, maar nu is d'r ademhaling nog sneller..
Ook piept ze tijdens het ademhalen en wil ze bijna alleen maar liggen en kan ze ook nauwelijks slapen..
Af en toe ligt ze ergens plat en valt ze van ellende in slaap, schrikt vervolgens wakker en gaat terug naar d'r bedje..
Vanochtend heeft ze wel iets rondgewandeld, maar steeds maar kort en ze gaat steeds liggen..
Als ze ligt zie je d'r hele lijfje bewegen van het pompen naar lucht, dat nog sneller gaat dan 1 keer per seconde..
Ik heb de kliniek gebeld en ik ga vandaag opnieuw naar Eindhoven..
Ik moet er om 14.45 zijn..
Misschien ben ik wel weer gewoon ontzettend pessimistisch, maar ik hou er ernstig rekening mee dat ik haar zal moeten laten gaan..
Ook piept ze tijdens het ademhalen en wil ze bijna alleen maar liggen en kan ze ook nauwelijks slapen..
Af en toe ligt ze ergens plat en valt ze van ellende in slaap, schrikt vervolgens wakker en gaat terug naar d'r bedje..
Vanochtend heeft ze wel iets rondgewandeld, maar steeds maar kort en ze gaat steeds liggen..
Als ze ligt zie je d'r hele lijfje bewegen van het pompen naar lucht, dat nog sneller gaat dan 1 keer per seconde..
Ik heb de kliniek gebeld en ik ga vandaag opnieuw naar Eindhoven..
Ik moet er om 14.45 zijn..
Misschien ben ik wel weer gewoon ontzettend pessimistisch, maar ik hou er ernstig rekening mee dat ik haar zal moeten laten gaan..
Het klinkt ook zeker niet lekker zoals je haar omschrijft. Ik hoop dat je het mis hebt Mariël en dat Hanneke nog iets uit haar trukendoos kan toveren voor Koda. Heel veel sterkte alvast vanmiddag en ik denk aan jullie.
Dit klinkt zeker niet lekker
Mijn duimen draaien voor je meis!
Zet hem op Koda! Je kunt het meiske!!
Mijn duimen draaien voor je meis!
Zet hem op Koda! Je kunt het meiske!!
Klinkt inderdaad niet goed
Hopelijk kan Hanneke nog wel wat voorstellen. Ik duim in elk geval mee!
Hopelijk kan Hanneke nog wel wat voorstellen. Ik duim in elk geval mee!
Hopelijk omschrijf je haar erger dan het is Mariël veel succes straks en hoop dat Hanneke iets in haar trukendoos heeft zitten.
Mijn duimen draaien!
Mijn duimen draaien!
ook van mij success!
Weet je al wat Mariël?
Ik lees dit nu pas. Heftig hoor en ga duimen dat alles goed afloopt...
Ik duim nog steeds...al zal je nu wel op de terugweg zijn.
Ook ik lees dit nu pas en duim ook héél erg hard mee!
Het blijft wel lang stil
Het is ook een lange reis met de trein en bus...
mm dit is niet waarop we hoopten