Koda heeft een nierontsteking
Re: Koda heeft een nierontsteking
Je had maar 1 optie en dat was kiezen voor Koda. Dat heb je gedaan en dat vergt heel veel moed maar ook liefde. Je hebt Koda een hoop ellende bespaart en ondanks dat ze niet altijd het leventje had wat ze had moeten hebben heeft ze het heel erg goed bij jou gehad.
Koester de mooie momenten die je je herinnert en ik weet zeker, over een tijd kun je weer met een glimlach aan haar denken.
Dikke knuf!!
Koester de mooie momenten die je je herinnert en ik weet zeker, over een tijd kun je weer met een glimlach aan haar denken.
Dikke knuf!!
Je hebt gedaan wat er mogelijk was en in het belang van Koda gehandeld...uit liefde voor haar heb je haar een verdere lijdensweg bespaard en dat is bewonderenswaardig!
Maar hoe moeilijk is het voor jou ...leegte en stilte. Over een poosje is je hart weer vol van de warme herinneringen aan je geliefde vriendinnetje Koda...want daar zit ze, diep in jouw hart.
Heel veel sterkte met het een plaatsje geven van dit verlies. Dikke knuffel
Maar hoe moeilijk is het voor jou ...leegte en stilte. Over een poosje is je hart weer vol van de warme herinneringen aan je geliefde vriendinnetje Koda...want daar zit ze, diep in jouw hart.
Heel veel sterkte met het een plaatsje geven van dit verlies. Dikke knuffel
Veel sterkte vanmiddag Mariel !! Dikke knff !
Bedankt voor de lieve reacties! Ik was eerst een beetje bang dat jullie het niet zouden begrijpen, maar dat had ik duidelijk mis..
Jullie reacties doen me goed!
Jullie reacties doen me goed!
Wij begrijpen maar al te goed hoe zwaar en oneerlijk het is om te kiezen voor het onvermijdelijke. Velen van ons hebben die keuze helaas ook moeten maken en dat zullen we ongetwijfeld nog wel eens moeten maken. En iedere keer hakt het er weer in...
Natuurlijk begrijpen we je, dat maakt frettenmensen ook zo uniek als je het mij vraagt.
Dit is juist een van de dingen die we met elkaar zo goed begrijpen! Het is zo wonderlijk hoe zo'n klein harig 'monstertje' zo diep in je hart gaat zitten.....iets wat alleen frettenmensen begrijpen denk ik
ik begrijp heel goed wat voor een gemis het verlies van Koda voor jou moet zijn... vooral omdat je zoveel voor haar hebt gedaan en haar toch nog hebt moeten laten gaan... ik heb er ook ééntje recent verloren en mijn omgeving, vooral op het werk (krijg je zo van die tactloze opmerkingen) (hebben geen fretten en de meeste ook geen huisdieren) begrijpen dit totaal niet... want het is toch maar een fret... maar ze zijn zoveel meer dan maar een fret: ze zijn je beste vriendjes en lid van je familie... je deelt er lief en leed mee... daarom vond ik het toch een troost dat ik op dit forum terecht ben gekomen... daar begrijpen ze je.
nog heel veel sterkte!
nog heel veel sterkte!
Natuurlijk begrijpen we je! Die kleine 'monstertjes' zitten zo in je hart en zijn een deel van je gezin.....inderdaad iets wat alleen frettenmensen begrijpen.
Helaas begrijpen we het maar al te goed. Als dieren (in mijn ogen maakt het niet uit wat voor dier) ziek is, geen kans op herstel en leid dan zit er maar 1 ding op.. Hoe moeilijk ook
Inderdaad; als je de zorg van een dier op je neemt dan hoort dit er ook bij.
-
- Aantal fretten: 0
Sterkte meis ...
Voor Koda de beste beslissing maar een rot beslissing...
Sterkte,..
Voor Koda de beste beslissing maar een rot beslissing...
Sterkte,..