Noury en Queeny
Re: Noury en Queeny
Woensdag wordt een keuring door tante Hanneke voor hem. Ik voel ook twee 'ballen' in zijn buikholte. Dat lijken de nieren te zijn en dat vind ik toch wat vreemd...misschien maar ik me zorgen om niets. Better safe than sorry denk ik dan en Jillz gaat gelijk mee voor controle.
Hopelijk zijn het gewoon de nieren en hoor je die zo te voelen. Goed dat je er even naar laat kijken. Succes alvast voor morgen.
Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen morgen! Ook van mij alvast succes!
Van mij ook en hopelijk valt het mee
Van mij ook succes morgen en hopelijk gaat het meevallen.
Succes morgen. Hopelijk valt het mee.
Ik hoop ook dat het allemaal mee mag vallen, en misschien zie ik je morgen nog wel bij Hanneke!
Witte en ik worden om 10 voor 2 verwacht.
Witte en ik worden om 10 voor 2 verwacht.
Zeker niet om jou, maar ik hoop je niet meer te treffen om die tijd Esther...want dan zou er iets serieus mis zijn
Ik mag om half 12 op bezoek gaan
Ik mag om half 12 op bezoek gaan
Ach, dat is jammer dat we elkaar niet zien want dat had me wel leuk geleken!
Succes Karen vandaag!
En Karen, weet je al iets?
Ik ben ook benieuwd!
Met Noury is alles tip top in orde
Wat ik voel zijn de nieren. Die zijn inderdaad groot, maar hij is dan ook een grote jongen
Hanneke vertelde dat er meer fretten zijn die de nieren wat meer in de buikholte hebben en daardoor goed voelbaar zijn. Bovendien heeft hij helemaal geen buikvet, een beetje een opgetrokken buikje zoals Hanneke het noemt, waardoor de organen veel beter voelbaar zijn.
Hij wordt vanzelf wel weer dikker als het bronst seizoen voorbij is.
Ze vond hem een mooie, grote en lieve sul....en daar heeft ze helemaal gelijk in
Wat ik voel zijn de nieren. Die zijn inderdaad groot, maar hij is dan ook een grote jongen
Hanneke vertelde dat er meer fretten zijn die de nieren wat meer in de buikholte hebben en daardoor goed voelbaar zijn. Bovendien heeft hij helemaal geen buikvet, een beetje een opgetrokken buikje zoals Hanneke het noemt, waardoor de organen veel beter voelbaar zijn.
Hij wordt vanzelf wel weer dikker als het bronst seizoen voorbij is.
Ze vond hem een mooie, grote en lieve sul....en daar heeft ze helemaal gelijk in
Oh gelukkig maar!
Gelukkig maar!
Gelukkig
Toppie hoor!
Dat is nog eens goed nieuws!
Vind ik ook, jippieeeee !