Muizen kweken
Re: Muizen kweken
Ik ben er ook blij mee. Deze is niet te zwaar om te tillen, ja je moet aan de ouderdom denken en de heren hebben meer ruimte. Genoeg spulletjes om te verstoppen en er staat ook zo'n rond draai ding in. Ik ben benieuwd of ze die gaan gebruiken.
ja geef de muizen ook aan de fretten zo nu en danMinka schreef:Wat een verschil met Nederland dan want hier wordt er volgens mij veel gekweekt. Geef je de muizen ook niet aan de fretten?
Ik zie dat de kooi weer in een busje zit en onderweg is. Busje komt zo.
maar volgende week komen er 10 dames en 2 heren hier
kunnen we weer verder hehe
Mooie kooi Minka! Ziet er gezellig uit!
Dat ren je rot ding wordt gebruikt. Er is al één mannetje aan het trainen voor de muizen marathon. Zo grappig om te zien en maar rennen dat ventje. Waarom doen ze dat eigenlijk.
@ Minka: http://www.newscientist.nl/nieuws/ook-w ... redmolens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grappig zeg dat er al gelijk gebruik van wordt gemaakt.
Interessant onderzoek ook.
Interessant onderzoek ook.
Nou naar aanleiding van het onderzoek heb ik de dames ook een rad gegeven. Die had ik nog staan. De kleine mannen kooi ga ik gebruiken voor een groep mama's met kleine springertjes. Als ik nog een rad kan vinden in de garage dan gaat die daar ook in, dan hebben de kleintjes ook wat te doen.
De samenstelling van mijn kweek is nu zes kweek kooien en een grote mannen kooi en een groot aquarium voor de vrouwen. Nu ben ik wel klaar met verzinnen voor de muizen qua samenstelling en verrijking.
Wel leuk om te doen zo.
De samenstelling van mijn kweek is nu zes kweek kooien en een grote mannen kooi en een groot aquarium voor de vrouwen. Nu ben ik wel klaar met verzinnen voor de muizen qua samenstelling en verrijking.
Wel leuk om te doen zo.
Zeker leuk. De muisjes hebben het goed bij je
Dat lijkt mij ook erg leuk om te doen Minka!
Ik weet alleen van mezelf dat ik ze niet dood maken kan....En dat ik ze dan allemaal zou gaan houden!
Laatst kreeg ik in de dierenwinkel bij levende muisjes al een schuldgevoel dat mijn dametjes ze in gemalen vorm opeten
Ik weet alleen van mezelf dat ik ze niet dood maken kan....En dat ik ze dan allemaal zou gaan houden!
Laatst kreeg ik in de dierenwinkel bij levende muisjes al een schuldgevoel dat mijn dametjes ze in gemalen vorm opeten
Ik heb hetzelfde probleem hoor Esther, daarom begin ik er ook maar niet aan. Ook al weet je hiermee natuurlijk wel zeker dat de muizen een god leven hebben gehad. Maar ik zou er dan ook een huisdier bij hebben in plaats van een prooidier.
Dat probleem zou ik inderdaad ook hebben..
Gelukkig ben ik hartstikke allergisch voor muizen, dus ik hoef er niet eens over na te denken of ik ze zelf zou gaan kweken..
Gelukkig ben ik hartstikke allergisch voor muizen, dus ik hoef er niet eens over na te denken of ik ze zelf zou gaan kweken..
Ja, ik had al zo'n vermoeden dat ik hiermee niet de enigste zou zijn
Je moet een knop om kunnen zetten. Maar ook ik zwicht weleens voor een muis. Nu heb ik een muis zonder staart. Toen deze 10 weekjes oud was had ze een ontsteking aan de staart en ik dacht niet dat ze het zou redden. Ik heb haar een kans gegeven. Nu is ze volwassen en zonder staart, want die is er vanaf gevallen. De ontsteking liep ook verder naar het lijfje toe , maar daar is ze bovenop gekomen.
Zij mag dus blijven.
Zij mag dus blijven.
Wat leuk dat ook muizen het in radjes lopen cool vinden ! Te grappig !
Ha, ha Minka!
Dat kon ook al bijna niet anders dat je voor een paar muisjes toch een zwak krijgt, en dat ze dan mogen blijven
Dat kon ook al bijna niet anders dat je voor een paar muisjes toch een zwak krijgt, en dat ze dan mogen blijven
Daar zou ik ook voor zwichten Minka.
mooi hok!
en heb je een foto van je huismuis
en heb je een foto van je huismuis
Speciaal voor Danielle. Hier is stompie. Het zijn geen top foto's, maar goed dan weet je een beetje hoe stompie er uit ziet. Het lichte wat je in de vacht ziet dat zijn witte haartjes.
Wat een mooiertje zeg!