Ze is TE slim..
  Ze is TE slim..  
 Vandaar ook dat ik clickertraining wilde gaan doen, maar ze wordt soms misselijk van de snoepjes..
 (Totally Ferret chicken bits)
  (Totally Ferret chicken bits) Ze is TE slim..
  Ze is TE slim..  

Ik geef Sjeng brokjes en doe altijd een paar brokjes in de voerbak en de rest gooi/verstop ik in het hok. Ik merk heel duidelijk dat hij éérst op zoek gaat naar de verstopte brokjes en pas als laatste de voerbak leeg eet (daarom doe ik er ook wat in de voerbak, zodat ik weet of er nog eten over is). Het leukste is natuurlijk om het voer in je kamer te verstoppen voor haar. Je kan ook overwegen om haar in de kooi wat minder te voeren en meer als ze eruit komt. Dan heeft ze ook een beetje honger en is meer uitgedaagd om op brokjesjacht te gaan. Niet compleet uitgehongerd natuurlijk, maar een beetjeMariël schreef:En bedoel je zo'n grabbelton in de kooi zetten? Of haar alleen laten eten als ze los is?
Ik heb ook zo'n speelvoerbal, zou ik die ook in de kooi kunnen gebruiken?
Ik moet overigens hoognodig mijn kledingkast uitruimen, dus is niet eens zo'n gek idee..
 .
.  )
 ) )
 ) . Eens kijken hoe dat ritme zich gaat ontplooien.
. Eens kijken hoe dat ritme zich gaat ontplooien. 

is niet te volgen (al volgens sommige mij wel elders)
  is niet te volgen (al volgens sommige mij wel elders) .
 .  

)
 ) . Na mijn werk heb ik loslooprondes. Momenteel heb ik 2 groepen binnen en 2 buiten, dus die kunnen afgewisseld. Beide lopen dan 1 à 2 uur in de avond per groep. In de winter is het doorgaans minder lang dan in de zomer, en bij echt vies weer slaan we of een dagje over of lopen ze alle 4 een uurtje binnen. Meestal zijn ze er na een half uur tot 1 uur wel echt klaar mee, maar dat verschilt per fret en per dag.
. Na mijn werk heb ik loslooprondes. Momenteel heb ik 2 groepen binnen en 2 buiten, dus die kunnen afgewisseld. Beide lopen dan 1 à 2 uur in de avond per groep. In de winter is het doorgaans minder lang dan in de zomer, en bij echt vies weer slaan we of een dagje over of lopen ze alle 4 een uurtje binnen. Meestal zijn ze er na een half uur tot 1 uur wel echt klaar mee, maar dat verschilt per fret en per dag.