Mariël schreef:Dat weet ik dus ook niet Kick.. Ik heb het er ook met Natascha over gehad en die maakte zich er ook niet zo druk om..
Maar zeker nu dat maagje zo blijft opspelen, ben ik bang dat er misschien toch stress of iets meespeelt...

Dit ga ik proberen te onderbouwen waarom ik er me "niet zo druk om maak"
Ik heb hier een Tommy blazend rondlopen, als hem iets niet zint, blaast hij. zet je hem van de bank, blaast hij, praat je tegen hem, blaast hij.
Zijn zus, Mayra, bij de vorige eerste eigenaar, hetzelfde verhaal, en hier doet ze dat ook, wel minder dan Tommy
Snowy, ondertussen herplaatst doet het ook hier, maar ook bij de andere eigenaar zelfs tijdens het spelen en wardancen, net als hier.
Kortom, ik maak het meer mee, diverse keren met Hanneke over gehad, want tijdens onderzoek van Tommy ging hij natuurlijk blazen. Ik zeg altijd tegen hanneke, als deze fretten maagproblemen krijgen, is het van de stress van zichzelf, waar je bijna niets tegen kan doen. Moet erbij zeggen, dat bovenstaande fretten geen maagpatiënt (nog niet) zijn.
Liva ken ik ook niet anders, ook bij de vorige eigenaar, dat ze blaast. Ook hier deed ze dat tijdens spel, dus dan riepen wij al " we hebben weer een blazer!" Bij de vorige eigenaar kon of had het met andere dingen te maken, maar sinds de verhalen en contacten die ik met Mariel heb, begin ik me af te vragen of het niet bij haar hoort. Maar waarom en hoe? Daar ben ik zelf nog niet uit, ook niet met de blazers hier. Ik zeg niet dat er niet KAN zijn, maar ik heb wel ondervonden, dat ik breeder moet kijken dan " het hoort niet"
Tommy is net ook weer zwaar gefrustreerd omdat hij niet over het plankje kan, tja wat doe je dan? Blazen en plat gaan liggen... :p