Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Dat willen we horen ! Super voor Max !
Jippie goed nieuws
Doe zo verder, Max!
yeah goed nieuws dus! Go Max
Hanneke was er wel heel duidelijk over dat Max nooit meer beter zal worden. Zijn darmen zijn blijvend aangetast. Maar het is nu zaak hem zo lekker als mogelijk is te laten voelen. En tot nu toe lukt dat gelukkig aardig.
Daar doe je het allemaal voor.....
Precies! Go Max
Als Max maar lekker in zijn vel zit toch!
Geven jullie hem nu eigenlijk ook nog steeds Z/D-brokken?
Nee, hij krijgt helemaal geen brij of Z/D brokken meer. Op dit moment zit hij volledig aan de waltham en af en toe een klein muisje tussendoor.
Er staat wel Totally Ferret in zijn kooi voor de zekerheid maar daar kijkt hij al maanden niet naar om.
Er staat wel Totally Ferret in zijn kooi voor de zekerheid maar daar kijkt hij al maanden niet naar om.
En je merkte daar ook geen verbetering op?
Die zak Z/D-brokjes die ik nog had is inmiddels toch bijna leeg hoor.. Liva vind ze heerlijk en steelt ze steeds..
Die zak Z/D-brokjes die ik nog had is inmiddels toch bijna leeg hoor.. Liva vind ze heerlijk en steelt ze steeds..
Nee, totaal geen verbetering en hij vond het echt niet lekker. Maar sowieso hadden we het idee bij Max dat brokken niet goed zijn voor zijn darmen. Eigenlijk had hij nog de beste ontlasting op muis, alleen eet hij dat op dit moment slecht. Van de small muis wil hij alleen maar de kop hebben en laat hij de rest liggen. En hij is niet gezond genoeg om hem gewoon niets anders te geven.
Nu op waltham gaat het gelukkig ook goed.
Nu op waltham gaat het gelukkig ook goed.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Klinkt toch wel positief allemaal. Hopelijk kunnen jullie nog een poosje genieten van Max!
Juist door Waltham vergeten ze de muis, maar Waltham is voor Max wel goed verteerbaar. Het is niet anders, dan alleen maar de koppies.
Nou, hij eet op dit moment zelfs van de baby muisjes alleen de kopjes op. En daar ben ik niet echt blij mee want die kosten een godsvermogen.
En ik blijf het zonde/zielig vinden dat ik telkens de helft weg moet gooien, ik hou niet van verspilling van vleesjes.
En ik blijf het zonde/zielig vinden dat ik telkens de helft weg moet gooien, ik hou niet van verspilling van vleesjes.
O zelfs van baby muisjes. Dat is inderdaad verspilling van vleesjes.
Dat is ook voor het eerst hoor, tot nu toe at hij die kleintjes gewoon helemaal met huid en haar op. Misschien geef ik hem wel teveel waltham.
Hij gaat trouwens nog steeds goed, nog geen effect na het stoppen met de Metrazol (ab).
Hij gaat trouwens nog steeds goed, nog geen effect na het stoppen met de Metrazol (ab).
Dat is zeker zonde. Hij heeft denk ik niet echt honger en dan eet hij alleen het lekkerste
Precies, ik wacht nu even met de muisjes. Wanneer hij wat meer spekkies heeft gekweekt krijgt hij iets minder waltham en dan ga ik het wel weer opnieuw proberen.
Gaat Max vandaag naar Hanneke? Als dat zo is succes met hem.