Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Ik heb er zin in mensen!
Top! Dankje
Heb er ook zin in ^^
Heb er ook zin in ^^
Helaas moet ik hierbij vermelden dat het bij deze twee reserveringen zal blijven voor wat betreft de armbandjes.
Het is ondoenlijk om daaraan te gaan voldoen en na intern beraad hebben we besloten de armbandjes nu alleen op de dag zelf te gaan verkopen, we hopen op jullie begrip daarvoor.
Er zijn alweer heel wat van die zilveren bijgemaakt dus het zal waarschijnlijk geen probleem worden, ook zijn er combinatiearmbandjes met deze en andere zilveren kralen, die ook erg mooi zijn geworden, en natuurlijk prijkt aan elk armbandje een schattig fretje.
Het zal nog moeilijk kiezen worden straks !
Het is ondoenlijk om daaraan te gaan voldoen en na intern beraad hebben we besloten de armbandjes nu alleen op de dag zelf te gaan verkopen, we hopen op jullie begrip daarvoor.
Er zijn alweer heel wat van die zilveren bijgemaakt dus het zal waarschijnlijk geen probleem worden, ook zijn er combinatiearmbandjes met deze en andere zilveren kralen, die ook erg mooi zijn geworden, en natuurlijk prijkt aan elk armbandje een schattig fretje.
Het zal nog moeilijk kiezen worden straks !
Ik droomde vannacht dat ik 5 minuten te laat op de frettendag kwam en dat ALLES al uitverkocht was... Ook de armbandjes...
En na een kwartier gingen jullie de tent maar weer sluiten...
Ik heb er ook mega veel zin in!
Ik vraag me alleen af hoe ik alle aankopen weer me terug ga krijgen met de trein...
En ik ben er achter gekomen, dat als ik de eerst mogelijke trein neem 's ochtends ik nog waarschijnlijk te laat ga komen voor de lezing van Hanneke........
En na een kwartier gingen jullie de tent maar weer sluiten...
Ik heb er ook mega veel zin in!
Ik vraag me alleen af hoe ik alle aankopen weer me terug ga krijgen met de trein...
En ik ben er achter gekomen, dat als ik de eerst mogelijke trein neem 's ochtends ik nog waarschijnlijk te laat ga komen voor de lezing van Hanneke........
Haha Mariël, dat is wel een nachtmerrie zeg. Maar mocht dat gebeuren maakt Mayke vast nog wel een armbandje extra voor jou.
Kun je niet met iemand meerijden naar de frettendag dan?
Kun je niet met iemand meerijden naar de frettendag dan?
Geen zorgen Mariël, het gaat best goedkomen. ER zijn erg veel armbandjes en er is uiteraard achteraf iets te regelen.
Wel vervelend dat je zo lang onderweg bent..... maar we zijn er zeker langer dan dat kwartiertje waar je van droomde.....
Wel vervelend dat je zo lang onderweg bent..... maar we zijn er zeker langer dan dat kwartiertje waar je van droomde.....
En de 50ste kaart is ook verkocht, de tweede Fretties-hangmat gaat naar Monique Pet!
Gefeliciteerd Moon!
En het wordt nu nog interessanter om een kaartje te kopen want Prooidier.nl geeft een zak muizen weg aan diegene die de 75ste kaart koopt! Dus twijfel niet langer mensen en meld je aan!
Gefeliciteerd Moon!
En het wordt nu nog interessanter om een kaartje te kopen want Prooidier.nl geeft een zak muizen weg aan diegene die de 75ste kaart koopt! Dus twijfel niet langer mensen en meld je aan!
Ja maar, ja maar, ja maar mijn fretje mag helemaal geen muis....
O wacht................... ik had al een kaartje...
O wacht................... ik had al een kaartje...
Ook mijn extra frettenaanmelding heeft niet geholpen
Moet even kijken qua vervoer, aangezien het met mijn auto vorige week over en uit was. Maar ondanks deze uitdaging heb ik er zin in!
Balen Raymond hopelijk lukt het je wat te regelen. Ik woon wel in de buurt maar mijn hele auto zit van voren tot achteren vol met gele buizen en vermoedelijk ook de passagierstoel. Ik moet zoveel mogelijk buizen in mijn autootjes proberen te proppen en dat op zich is al een hele uitdaging.
Hopelijk wordt je niet aangehouden
Nee ik hoop het ook niet. Ik heb een beetje geblinde ramen misschien houden die het gele tegen, zodat het niet opvalt.
Gelukkig heb je een auto..
Je zal maar zo'n buis willen kopen en met de trein een pokkeneind moeten reizen ermee.........
Komt Robert ook mee Minka...... dan zou je ze achter je auto aan kunnen hangen en achter op je ruit kunnen zetten "pas getrouwd" .......
Ik zie dat ook echt voor me.