Sjeng en ik

Hier kun je laten weten wie je bent, dit is niet verplicht maar wel leuk
Birgit
Aantal fretten: 0

Re: Sjeng en ik

Bericht door Birgit »

Thx! En meneer loopt echt onder je voeten, ik heb buitenschoenen die best zwaar zijn en ben steeds bang op hem te staan. Hij volgt me echt letterlijk op de voet :)
Mayke

Bericht door Mayke »

Echt leuk ! Hoe lang heb je Sjeng nu al ? En wat geef je hem te eten ? Alleen prooi ?
Hij ziet er mooi uit hoor !
Natascha
Contacteer:

Bericht door Natascha »

*Zwaai zwaai naar Birgit*
Hoihoi :-)
Marjan

Bericht door Marjan »

Het wordt tijd voor een dagboek zo te lezen. :mrgreen:
Birgit

Bericht door Birgit »

Mayke schreef:Echt leuk ! Hoe lang heb je Sjeng nu al ? En wat geef je hem te eten ? Alleen prooi ?
Hij ziet er mooi uit hoor !
Voornamelijk brok :oops: .

Hij komt uit het asiel en het is toch wel lastig om een brokkenfret dan op prooi te krijgen. Kuikentjes gaat ie gerust tegenaan slapen en muizen gebruik hij als hoofdkussen. Van Carnibest/Haaksbarf ligt hij het vocht eraf en nou ja, misschien moet ik ook meer doorzetten :oops: . Kip-uit-blik eet hij wel, totdat hij die in zijn graafbak met aarde gooit :|

Hij heeft wel een duif vermoord! :juich:
(maar ja, dat is de drive-to-kill en niet de drive-to-eat)

En een dagboek.. weet je wat het is? Sjeng is uiteraard geweldig-fantastisch-superdeduper-leuk genoeg ervoor, maar ik hou dat soort dingen zelf niet bij (ook niet op mijn eigen forum). Ik zal wel weer binnenkort eens wat foto's van hem maken, want ik heb van dit jaar nog helemaal geen foto's van hem :shock:

Uit mijn hoofd heb ik hem sinds 12 mei 2012.
Mayke

Bericht door Mayke »

Dit jaar nog geen foto's van Sjeng... Birgit toch :shock: ! Hij is zo fotogeniek !
Monique

Bericht door Monique »

geen foto's van hem van dit jaar, hoe kan dat?? Je kunt zulke mooie foto's maken :D
Birgit

Bericht door Birgit »

Ik heb al heel veel mooie foto's van hem! Maar voor wie zich verveelt: hier zijn er 154 te zien 8-)

https://picasaweb.google.com/beert19/Me ... cTwptaNkgE" onclick="window.open(this.href);return false;
Karen

Bericht door Karen »

Wat een leukerd zeg! Het enthousiasme straalt van de foto's af :lol: Dat kun je mooi pakken op de foto's.
Mayke

Bericht door Mayke »

Dank je dat we even een blik mochten werpen in je fotoboek, werkelijk schitterende foto's zitten er tussen.
Dat hij in de spiegel staat te kijken is zoooo leuk. En die actie foto's he, echt mooi.
Je kunt goed zien dat hij stinkt van ondeugd, jouw Sjeng, wat een klein fanatiek mannetje, heerlijk. Maar hij heeft ook wel een super hok en woont in een super natuurlijke omgeving.
Wat leuk ook de ezels, reageren zij niet op Sjeng ?
Birgit

Bericht door Birgit »

Ezels zijn van nature dieren die hun weiland verdedigen tegen indringers. Casimir (de bonte) verjaagt onze kat uit het weiland en Mozes kijkt alleen met grote ogen :-). Zolang de kat wegloopt, gaat Casimir ook niet rennen. Als ik met Sjeng in het weiland loop, kijken ze alleen. Ik verwacht ook niet dat Casimir echt wat zal doen, tenzij Sjeng op hem afloopt. Honden worden wel actief aangevallen door ezels.

En thx voor de complimenten!
Danielle

Bericht door Danielle »

Die stuiterfoto's zijn echt leuk! Maar die foto's van tussen zijn pootjes! Arme sjeng! :shock:
Mayke

Bericht door Mayke »

Ik weet nog van vroeger dat ezels niet altijd vriendelijk kunnen zijn tegen anderen. Mijn tante had er ook twee. Als kind, heel lang geleden, mochten we dan komen kijken, maar nooit in de buurt komen. Ik was helemaal weg van Jacob, zo heette de ene ezel, zo een lievert, deed niks geen kwaad, was echt een sulletje, maar we mochten nooit met de handjes bij zijn bek komen. wel op de billen aaien.... :lol:
De andere ezel van mijn tante zat altijd binnen op de stoel en hield niet van dieren, die zat alleen maar te roken, dat was haar man. ;) Hij hield ook niet van kinderen, raar persoon toen in mijn ogen. We zeiden altijd dat mijn tante twee ezels had..... :lol: :brush:

Wel leuk zo een boerderij. Sjeng zit prima daar in zijn paleis ! :juich:
Birgit

Bericht door Birgit »

:lol: :lol: :lol:
Zo heb ik drie ezels 8-)

Ezels zijn op zich heel vriendelijk en relaxed, maar ze laten minder over zich heen lopen dan een paard bijvoorbeeld. Eigenlijk kun je het een beetje vergelijken met een hond of kat. Honden zijn meegaander en katten doen meer hun eigen ding. Een ezel zal minder snel wegrennen en eerder kiezen om zich te verdedigen. Maar tegelijk zijn ze minder schrikachtig dan een paard en je kan er gewoon onderdoor lopen en ze zullen nog niet schoppen (bij wijze van spreken).

Ik heb net wat foto's gemaakt van Sjeng. Ik zal ze even snel bekijken en als ik tijd heb posten :-)
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

Foto's zijn altijd welkom! :D
Mayke

Bericht door Mayke »

Ja leuk !!

Is er eigenlijk al een wiki over ezels ? * ziet mogelijkheden*.... :lol: :brush:
Birgit

Bericht door Birgit »

Haha ik ben begonnen met een website, maar er zijn zoveel leuke dingen om te doen :-)
Ik open even een Sjengtopic voor de foto's van vanmorgen!
Plaats reactie