Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Bedankt voor het aanbod Minka, maar al neem ik niet zoveel ruimte in denk niet dat ik dan in je auto pas
Ik had al gekeken voor de trein en bus, maar dan kom ik een half uur te laat voor de lezing van Hanneke.
Heb nog een paar dagen om iets te bedenken gelukkig.
Maar de lezing van Hanneke begint pas om 11 uur. Is het dan zo'n vervelende verbinding naar Leerdam?
Vanuit Leiderdorp in elk geval wel..
Hier hetzelfde probleem, helaas..
Hier hetzelfde probleem, helaas..
Mayke Ik zie het ook voor me. Alleen Robert gaat niet mee.
Van het weekend ga ik al wat passen en meten, zodat ik een idee krijg of het erin gaat passen. Hoeveel zicht is wettelijk verplicht in een auto.
Van het weekend ga ik al wat passen en meten, zodat ik een idee krijg of het erin gaat passen. Hoeveel zicht is wettelijk verplicht in een auto.
Als een politie je aanhoudt vanwege te weinig zicht sla je hem gewoon met zo een buis om de oren.....
Volgens mij is het vooral verplicht dat ze jou zien en jij goed zicht hebt.
De binnenspiegel is niet verplicht in je auto, mits je een rechterspiegel hebt (en kunt zien). Busjes zien ook niks in hun binnenspiegel . Volgens mij moet je vooral logisch denken en zorgen dat jij alles kunt zien en voldoende bewegingsvrijheid hebt. Maar een bestelbus is ook aan alle kanten dicht
De binnenspiegel is niet verplicht in je auto, mits je een rechterspiegel hebt (en kunt zien). Busjes zien ook niks in hun binnenspiegel . Volgens mij moet je vooral logisch denken en zorgen dat jij alles kunt zien en voldoende bewegingsvrijheid hebt. Maar een bestelbus is ook aan alle kanten dicht
Kick zegt altijd: "what is behind me is not important"
Oke dat gaat helemaal niet goedkomen.
ow ik blond ik dacht om 10:00 uur. Net nog een keer gekeken en ik kom 10:55 uur aan. Dacht dat ik dan al een uur gemist hadMarjan schreef:Maar de lezing van Hanneke begint pas om 11 uur. Is het dan zo'n vervelende verbinding naar Leerdam?
Misschien denkt Mariël dat ook wel
Nee, om 11 uur..
Maar ik weet niet wat ik de vorige keer dat ik een reisadvies opvroeg, verkeerd heb gedaan of wat er is veranderd, maar ik kan nu op een veeel makkelijker manier naar Leerdam en als ik de allereerste trein zou pakken ben ik er al om 6uur50..
De vorige keer gaf 'ie aan dat ik met de allereerste mogelijkheid alsnog om 11.30 pas een keer in Leerdam zou zijn..
Maar het probleem heeft zich blijkbaar op wonderbaarlijke wijze vanzelf opgelost...
Maar ik weet niet wat ik de vorige keer dat ik een reisadvies opvroeg, verkeerd heb gedaan of wat er is veranderd, maar ik kan nu op een veeel makkelijker manier naar Leerdam en als ik de allereerste trein zou pakken ben ik er al om 6uur50..
De vorige keer gaf 'ie aan dat ik met de allereerste mogelijkheid alsnog om 11.30 pas een keer in Leerdam zou zijn..
Maar het probleem heeft zich blijkbaar op wonderbaarlijke wijze vanzelf opgelost...
Nou ja, hahaha!
@Mariël zou kunnen dat de dienstregeling is aangepast, maar dan zijn we toch nog op tijd.
Raymond, ik snap het eerlijk gezegd niet, vanaf Breda gaat elk half uur een trein vanaf vroeg in de ochtend? Zover is het bij jou toch niet vandaan? Ik heb even gekeken maar het is 1 uur en 20 minuten en de eerste trein gaat al om 7 uur ( beetje vroeg maar )
Gelukkig is het reisprobleem zo te lezen opgelost
Ik moet een intercity hebben naar Dordrecht en dan overstappen op een stoptrein. En het is natuurlijk op een zondag he, dan is de dienstregeling niet zoals door de week.Danielle schreef:Raymond, ik snap het eerlijk gezegd niet, vanaf Breda gaat elk half uur een trein vanaf vroeg in de ochtend? Zover is het bij jou toch niet vandaan? Ik heb even gekeken maar het is 1 uur en 20 minuten en de eerste trein gaat al om 7 uur ( beetje vroeg maar )