Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Ligt eraan welk tussenstuk je nodig hebt, ik heb er ook eens 10 euro voor betaald. Maar elke bouwmarkt (Gamma, Praxis) heeft ze. Als je ze koopt, let er even op dat het tussenstukken zijn en geen eindstukken (mits je die nodig hebt). Bij tussenstukken zit er aan de binnenkant van de buizen een 'draairing' (leg ik dit handig uit?) zodat je de gele buis erin kan draaien. Bij eindstukken zit er niks en zit de buis dus iets minder goed vast. Hoeft niet erg te zijn, tenzij je de buis bovenin de kamer hangt ofzo
Kun je het best bij de Praxis of Gamma halen als ze weer zon actie hebben van 25% korting op alles
*ziet al allemaal wandelende gele buizen voor zich*
Maar zeker een aanrader. De fretten vinden ze echt helemaal te gek!
Maar zeker een aanrader. De fretten vinden ze echt helemaal te gek!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hier is de gele buis ook favoriet
@ Minka: Als je 2 stukken van een meter voor me zou willen meenemen, graag! Hoe duur wordt het dan?
10 euro wordt het dan. Ik reken de zaagkosten niet mee. Ik zal ze aan elkaar binden zodat je ze makkelijk mee kan nemen en leg ze apart voor je. De buizen van twee meter worden ook tien euro.
Zo weet je zeker dat je een gele buis hebt en niet mis gaat grijpen.
Zo weet je zeker dat je een gele buis hebt en niet mis gaat grijpen.
Nou, als ik je verhaal zo hoorde over dat zagen mag je wel gevarengeld gaan vragen Minka.
Super Minka!
@ Marjan: Ik geef haar wel korting op haar carrierhoes..
@ Marjan: Ik geef haar wel korting op haar carrierhoes..
Marjan, ik hoop dat ik nog een duim heb op de frettendag want ik moet nogal wat zagen.
Mariel, korting altijd leuk.
Mariel, korting altijd leuk.
Dat moet je Robert ook gewoon laten doen.
oh kunnen jullie er 2 van 2 meter voor mij op zij zetten (die pvc buizen) vooral eer ze allemaal weg zijn.
Hoe veel is dit dan?
groetjes
Ann
Hoe veel is dit dan?
groetjes
Ann
Ann zal ik doen. Mariel en Ann willen jullie wel als jullie er zijn melden waar de buizen verkocht worden en niet aan het einde van de dag, want als blijkt dat jullie er toch niet zijn, dan zit ik met buizen die anders verkocht hadden kunnen worden.
Is prima!
Leuk hoor!
Leuk initiatief!
Ze zijn erg leuk!
Voor de duidelijkheid zet ik het hier ook maar even:
De hele voorraad speelhartjes van dit moment is al gereserveerd en omdat ik vanwege mijn gezondheid niet kan beloven wat ik nog kan maken, worden er vanaf nu geen reserveringen meer aangenomen.
Ik ga mijn uiterste best doen er nog zoveel mogelijk bij te maken voor de frettendag!
De hele voorraad speelhartjes van dit moment is al gereserveerd en omdat ik vanwege mijn gezondheid niet kan beloven wat ik nog kan maken, worden er vanaf nu geen reserveringen meer aangenomen.
Ik ga mijn uiterste best doen er nog zoveel mogelijk bij te maken voor de frettendag!
Haha, de zaakjes lopen goed zie ik