Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Ik heb, ik heb wat jullie niet hebben!
Een hele mooie button op mijn shirt!
Een hele mooie button op mijn shirt!
Zo, alles staat in de auto en het wachten is op Charlotte die met ons meerijdt (en achter de Fretties kraam staat) en dan gaan we karren.
Tot straks allemaal!!
Tot straks allemaal!!
Tot straks! Ik blijf nog even liggen
Zo luitjes, we zijn weer thuis en ik denk dat we mogen spreken van een geslaagde dag!
Het was leuk om weer bekenden te zien en nu ook voor het eerst mede-forummers te spreken. Hopelijk heeft iedereen het naar zijn/haar zin gehad en wie weet volgend jaar weer
Het was leuk om weer bekenden te zien en nu ook voor het eerst mede-forummers te spreken. Hopelijk heeft iedereen het naar zijn/haar zin gehad en wie weet volgend jaar weer
Ik ben ook thuis. Ik ben kaputt, maar ik had deze dag voor geen goud willen missen. Echt super gezellig was het. Ik ben al mijn buizen kwijt.
Haha, vind je het gek Minka. Niemand durfde te weigeren.
Maar ik vond het ook een hele gezellige dag, denk dat we wel trots kunnen zijn op onszelf.
En leuk om jullie ook eens in het echie te spreken Ann en Nadine.
Maar ik vond het ook een hele gezellige dag, denk dat we wel trots kunnen zijn op onszelf.
En leuk om jullie ook eens in het echie te spreken Ann en Nadine.
En het hartje is geslaagd Mariël, Baila loopt er nu mee te spelen.
Ik vond het ook echt leuk om te doen. Ik moest ze wel kwijt, want ik wilde ze niet terug mee naar huis nemen.Marjan schreef:Haha, vind je het gek Minka. Niemand durfde te weigeren.
Ik vond dat je een opmerkelijk verkooptalent ten toon spreidde
Mijn opmerkelijk verkooptalent heeft wel vruchten afgeworpen.
Dat is en feit minka
Ik was om 18 uur thuis en ook kapot.
Was een geslaagde en leerzame dag. Leuk om iedereen gezien te hebben. Volgend jaar weer?
Ik was om 18 uur thuis en ook kapot.
Was een geslaagde en leerzame dag. Leuk om iedereen gezien te hebben. Volgend jaar weer?
@ Marjan: Leuk dat Baila het hartje leuk vind!
@ Minka: Je had de mensen moeten zien kijken naar me in de trein, met die gele buizen!
Ik ben ook helemaal kapot, dus als jullie me van de week niet veel horen, ben ik nog aan het bijkomen..
Maar het was superleuk en gezellig! En leuk om bij sommige namen nu ook gezichten te zien!
(En volgens mij mag ik van Liva ook vaker met zulk leuk speelgoed thuiskomen.. :p )
@ Minka: Je had de mensen moeten zien kijken naar me in de trein, met die gele buizen!
Ik ben ook helemaal kapot, dus als jullie me van de week niet veel horen, ben ik nog aan het bijkomen..
Maar het was superleuk en gezellig! En leuk om bij sommige namen nu ook gezichten te zien!
(En volgens mij mag ik van Liva ook vaker met zulk leuk speelgoed thuiskomen.. :p )
Mariël schreef:@ Minka: Je had de mensen moeten zien kijken naar me in de trein, met die gele buizen!
Hahaha, kan mij daar wel een voorstelling bij maken.
Nou luitjes, het was zeker een geslaagde dag.
Leuk om nu wat meer gezichten een plek te kunnen geven naast hun verhalen hier, ondanks het feit dat ik toch nog aardig wat luitjes gemist heb omdat ik steeds met mijn neus in de drukpers zat, maar toch.....
Mariël de buttons en de hartjes zijn echt super ! En inderdaad zal het wel een komisch gezicht geweest zijn, jij met die gele buizen in de trein....
Het was echt gezellig met al die kraampjes, met zoveel leuke en nuttige dingen, ik ben ook erg blij voor Minka dat ze zonder gele buizen weer terug kon rijden in de auto......
Fijn dat de eerste berichten over vandaag al positief klinken, toppie lui !
Leuk om nu wat meer gezichten een plek te kunnen geven naast hun verhalen hier, ondanks het feit dat ik toch nog aardig wat luitjes gemist heb omdat ik steeds met mijn neus in de drukpers zat, maar toch.....
Mariël de buttons en de hartjes zijn echt super ! En inderdaad zal het wel een komisch gezicht geweest zijn, jij met die gele buizen in de trein....
Het was echt gezellig met al die kraampjes, met zoveel leuke en nuttige dingen, ik ben ook erg blij voor Minka dat ze zonder gele buizen weer terug kon rijden in de auto......
Fijn dat de eerste berichten over vandaag al positief klinken, toppie lui !
Haha, ik heb Ray bijna aan het eind van de dag z'n Frettenvraagbaak Forum button van Mariël nog gegeven Die zijn trouwens heel super hoor
Wij hebben net de foto's bekeken en als ik het weer terug zie dan denk ik 'Wauw!!!!' Super dat er zo'n mooie opkomst is geweest en dat het een leuke, leerzame en dag van vrienden ontmoeten en maken was.
Wij hebben net de foto's bekeken en als ik het weer terug zie dan denk ik 'Wauw!!!!' Super dat er zo'n mooie opkomst is geweest en dat het een leuke, leerzame en dag van vrienden ontmoeten en maken was.
Ik ben ook opgebrand, maar het was driedubbel dik de moeite waard! Wat een superdag
Iedereen ook heel erg bedankt voor de aanwezigheid, gezelligheid, interesse en enthousiasme. Zonder jullie was het nooit zo'n succes geworden
Ik heb voor mijn gevoel ook een aantal neuzen bij namen gemist, maar ook weer live kennis gemaakt met sommigen. Altijd fijn om een persoon bij een naam te kennen
Iedereen ook heel erg bedankt voor de aanwezigheid, gezelligheid, interesse en enthousiasme. Zonder jullie was het nooit zo'n succes geworden
Ik heb voor mijn gevoel ook een aantal neuzen bij namen gemist, maar ook weer live kennis gemaakt met sommigen. Altijd fijn om een persoon bij een naam te kennen
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik vond het ook een hele gezellige dag en leuk om velen (weer) gezien te hebben!
En eigenlijk begin ik NU pas moe te worden, had gek genoeg nog energie voor 10 en ben dus nog even naar het optreden van Merel en de band wezen kijken
Maar nu ga ik gauw mijn bedje opzoeken want morgen moeten we weer vroeg op.
Luitjes, deze week ben ik er even niet dus ik zeg gedag en tot wederhoren.
Slaap lekker!
En eigenlijk begin ik NU pas moe te worden, had gek genoeg nog energie voor 10 en ben dus nog even naar het optreden van Merel en de band wezen kijken
Maar nu ga ik gauw mijn bedje opzoeken want morgen moeten we weer vroeg op.
Luitjes, deze week ben ik er even niet dus ik zeg gedag en tot wederhoren.
Slaap lekker!
Er is alleen wel iets heel ergs gebeurd tijdens de frettendag; ik ben helemaal vergeten een vest te bestellen...