Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Mutsie....
Maar dat gaat goed komen hoor
Maar dat gaat goed komen hoor
het was echt super geslaagd mensen, jullie ook bedankt voor het komen natuurlijk
Die kans krijg je nog wel Mariël, we zijn volop in beraad over de mogelijkheid tot nabestellen van bepaalde zaken.
Wat een spuit elf die ray Ow wacht dat was ik!Kick schreef:Haha, ik heb Ray bijna aan het eind van de dag z'n Frettenvraagbaak Forum button van Mariël nog gegeven Die zijn trouwens heel super hoor
Wij hebben net de foto's bekeken en als ik het weer terug zie dan denk ik 'Wauw!!!!' Super dat er zo'n mooie opkomst is geweest en dat het een leuke, leerzame en dag van vrienden ontmoeten en maken was.
En foto's??? ben benieuwd naar de foto's maar die komen vanzelf wel.
Kijk, dat kan altijd nog geregeld worden, je hebt PB !Mariël schreef:Er is alleen wel iets heel ergs gebeurd tijdens de frettendag; ik ben helemaal vergeten een vest te bestellen...
Haha Birgit, jij bent erg!
Voorlopig zitten we nog steeds in de auto vanuit Eindhoven vandaan dus jullie moeten nog even geduld hebben.
Voorlopig zitten we nog steeds in de auto vanuit Eindhoven vandaan dus jullie moeten nog even geduld hebben.
Hahaha Birgit...
Mayke schreef:Kijk, dat kan altijd nog geregeld worden, je hebt PB !Mariël schreef:Er is alleen wel iets heel ergs gebeurd tijdens de frettendag; ik ben helemaal vergeten een vest te bestellen...
Tja ik stond bij je standje om er 1 te bestellen en toen zei jij "Je kan ook bijvoorbeeld Liva erop zetten".. Toen dacht ik: "Gaaf! Ga ik even nadenken hoe ik dat zou willen" en toen ben ik weer afgeleid en het vervolgens helemaal vergeten..
Je hebt PB terug!
Het was gaaf! En Minka was wel een aansmeerder ja. Toch heb ik geweigerd, dus 1 iemand durfde nog . Maar ik ging wel plat voor Mila's schilderijtje. Potverdikkie wat is die mooi. Heb je hem uiteindelijk nog gekregen Minka (via Chaimel )?
Nee Chaimel wilde het schilderij van haar petekindje heel graag hebben.
Wie had het schilderijtje van Mila eigenlijk gemaakt?
En wie zijn er uiteindelijk vandoor gegaan met het sandy en wildkleur beeldje?
En wie zijn er uiteindelijk vandoor gegaan met het sandy en wildkleur beeldje?
Een collega van mij heeft het schilderij gemaakt.
Ik weet wel dat Chaimel twee beeldjes had. Ik weet alleen niet welke.
Ik weet wel dat Chaimel twee beeldjes had. Ik weet alleen niet welke.
Hey, ik hier.
Chaimel had de albino en Sandy volgens mij.
Chaimel had de albino en Sandy volgens mij.
Belinda had de wildkleur weet ik
Ben je toch nog overboden, Daan? Ahhh.
Inderdaad het was een leuke dag. Gwaine en de andere fretsels hebben direct de goedkeuring gegevens over de buizen.
Het verloopt Gwaine zijn veiligheidsgevoel wanneer hij in de living rond loopt. Het nieuwe eten is iets minder.
Het verloopt Gwaine zijn veiligheidsgevoel wanneer hij in de living rond loopt. Het nieuwe eten is iets minder.
Yeaahhh weer buizen die goedgekeurd zijn.
Top hoor!
Leuk dat de buizen in de smaak vallen Ann. En bij prooi of kvv is het vaak een kwestie van aanleren dat dit eetbaar is. De aanhouder wint hierbij, de onzekere factor is of die aanhouder jij betreft of toch de fret.