Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Succes vandaag. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat oppakken en of je verbetering gaat zien
Hij had wat moeite met de nieuwe meds vanmorgen. Uiteindelijk is het bijna geheel opgegaan maar hij had duidelijk door dat er wat aan de hand was met z'n papje.
Het vervelende alleen is dat we natuurlijk aan het werk zijn en hem niet in de gaten kunnen houden. Hopelijk valt het mee voor hem.
Het vervelende alleen is dat we natuurlijk aan het werk zijn en hem niet in de gaten kunnen houden. Hopelijk valt het mee voor hem.
Dat was wel te verwachten. Dat spul stinkt en heeft een vreemde structuur voor hem. Vanavond kun je hem in ieder geval wel observeren na het toedienen en de weekend dagen komen er ook al weer aan.
Precies. En volgende week zit ik verplicht een weekje thuis en kan ik hem ook goed in de gaten houden.
Hij vindt het spul echt niet lekker en zijn papje is daardoor ook veel te koud.
Hij vindt het spul echt niet lekker en zijn papje is daardoor ook veel te koud.
Ik heb hem z'n gewone pap gegeven toen ik thuis kwam en dat ging er goed in. Ik merk ook niks geks aan hem behalve één ding. Hij ging na het eten op de bak en wat legt-ie daar neer?... Een mooie drol Het moet toeval zijn, kan niet anders maar ik ben er wel blij mee
Hopelijk is het geen toeval van die mooie drol en kigt het aan de meds
En zijn er nog meer mooie drollen gevolgd.
Nee niet echt nog, dus toch toeval. Maar ik ben allang blij dat hij er niet misselijk van wordt van dat spul en dat ik het er nu ook redelijk inkrijg bij hem. Weliswaar met het bakje op schoot maar dat mag de pret niet drukken.
Wel een goed teken vind ik dat hij er niet misselijk van wordt, dan verdraagt zijn maagje het toch goed. Ik duim dat het gaat werken voor jullie ventje.
Dank je wel. Zijn ontlasting is wel gaan stinken nu hij niet meer aan de synulox zit, hopelijk gaat dat wel weer over want dat is ook geen goed teken natuurlijk.
Ik weeg hem nu ook elke dag en hij valt gelukkig niet af, hij lijkt zelfs iets aan te komen dus dat is dan wel weer goed nieuws.
Ik weeg hem nu ook elke dag en hij valt gelukkig niet af, hij lijkt zelfs iets aan te komen dus dat is dan wel weer goed nieuws.
Moii dat hij het zonder al te veel morren in neemt...en zelfs nog wat aankomt in gewicht
Fijn dat hij er niet misselijk van wordt!
Eergisteren kakte Max opeens behoorlijk in en ook zijn ontlasting werd steeds slechter en viel hij af. Gisteravond moest ik zoveel moeite doen om de Immunoglobuline erin te krijgen dat ik er gelijk mee ben gestopt.
Vandaag heb ik Hanneke gesproken en zij vond het een goede beslissing. Waarschijnlijk is het toch allemaal te heftig geweest voor Max zijn situatie en ga ik hem weer synulox geven.
We hebben wel voor de zekerheid voor komende maandag een afspraak gemaakt bij de Frettenkliniek want ik weet niet of hij nu gelijk weer voldoende gaat opknappen de komende dagen. En eigenlijk wil ik hem sowieso weer even laten checken want ik ben eigenlijk behoorlijk geschrokken gisteren.
Vandaag heb ik Hanneke gesproken en zij vond het een goede beslissing. Waarschijnlijk is het toch allemaal te heftig geweest voor Max zijn situatie en ga ik hem weer synulox geven.
We hebben wel voor de zekerheid voor komende maandag een afspraak gemaakt bij de Frettenkliniek want ik weet niet of hij nu gelijk weer voldoende gaat opknappen de komende dagen. En eigenlijk wil ik hem sowieso weer even laten checken want ik ben eigenlijk behoorlijk geschrokken gisteren.
Ja dat kan ik me voorstellen, altijd goed natuurlijk een extra check. En nu afvallen is helemaal niet goed. Sterkte met hem
Kan ik me goed voorstellen. Alvast veel succes Maandag en hopelijk voelt hij zich snel wat beter.
Kan me voorstellen dat je maandag voor een extra check gaat. Mijn duimen draaien
Heel veel succes alvast voor maandag.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh dat is idd minder
Sterkte en succes alvast voor maandag.
Sterkte en succes alvast voor maandag.
Heel veel succes voor maandag!