Muizen kweken
Re: Muizen kweken
Leuk muisje
ja daar zou ik ook een zwak voor hebben.
ag gossie!! dat heeft stiekem wel een extra schattigheidsfactor hoor zo
Gisteren zag ik een muis lopen een kleintje in de garage los huppelend en niet in een kooi. Dus ik gelijk de muisvriendelijke val gepakt eten erin en ik wil die wegzetten waar de muis vandaan kwam, maar het was niet nodig. De muis kwam vrolijk huppelend rond me heen huppelen en over me schoenen en het enige wat ik hoefde te doen is staartje pakken en terug in de kooi zetten waar die vandaan kwam. Ontsnapt uit de mannen kooi, maar hoe weet ik niet.
Hij vond me wel leuk de muis.
Hij vond me wel leuk de muis.
Grappig dat hij zo tam is
En grappig dat-ie ook helemaal niet bang is. Ze moeten de aanwezigheid van Mila ruiken lijkt me...
Hij zou inderdaad doodsbang voor je moeten zijn als hij zou weten wat je voor hem in petto hebt.
Wat lief.
Misschien was het wel een smeekbede om hem te laten leven
Misschien was het wel een smeekbede om hem te laten leven
Mijn man is te oud voor nakomelingen. Hij is nog wel gezond, maar zijn ballen doen het niet meer. Daarom heb ik een nieuwe man gehaald. Hopelijk werken zijn balletjes wel, want mijn muizenkweek staat op stop stand.
Mijn oude man blijft gewoon gezellig bij dames zitten en de andere man moet voor productie gaan zorgen. Ik heb de mooiste dames niet aan Mila gegeven en hopelijk komen er weer mooie nakomelingen.
Mijn oude man blijft gewoon gezellig bij dames zitten en de andere man moet voor productie gaan zorgen. Ik heb de mooiste dames niet aan Mila gegeven en hopelijk komen er weer mooie nakomelingen.
Heb je een fotootje van ze?
Hij mag dus met pensioen.
Hier een foto wel wat wazig. Het muisje met zijn hoofdje over de andere muis is de nieuwe man.
Oh leuk ding ja. Blauw of lilac bont, kleur beetje lastig te zien . Ik hou van muisjes
Die voorste is de gepensioneerde?
De voorste is een dame. De oudere man zit bij andere dames. De kleuren zijn grijs/wit, gevlekt bruin, grijs/bruin/wit.
Oh oké, zijn aparte kleurtjes in ieder geval.
Ja grijs = blauw
Meng dat met bruin, en je kunt lilac krijgen.
Muizenmensen houden doordat het moeilijker is meer van lilac, maar ik ben een blauw fan
Meng dat met bruin, en je kunt lilac krijgen.
Muizenmensen houden doordat het moeilijker is meer van lilac, maar ik ben een blauw fan