Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Wat jammer dat de immunoglobuline niet aanslaat bij Max!
En als hij omaprezole verdragen kan of een andere maagbeschermer dan zal het toch wel goed komen met de Prednison, neem ik aan.
Zantac verdroeg hij niet hé
En als hij omaprezole verdragen kan of een andere maagbeschermer dan zal het toch wel goed komen met de Prednison, neem ik aan.
Zantac verdroeg hij niet hé
Nee, Zantac ging niet goed bij hem. Omeprazole en sucralfaat krijgt hij wel en dat gaat goed.
Max gaat ook alweer een stuk beter gelukkig. Hij heeft stevigere ontlasting, komt inmiddels langzaam weer wat aan en hij is weer geïnteresseerd in zijn omgeving en kijkt helderder uit zijn oogjes.
Hij blijft nog wat zwak op de pootjes maar ik heb inmiddels goede hoop dat dit wel weer zal gaan verbeteren. Hij eet inmiddels ook weer als een dijkwerker, zonder op gang geholpen te worden.
Max gaat ook alweer een stuk beter gelukkig. Hij heeft stevigere ontlasting, komt inmiddels langzaam weer wat aan en hij is weer geïnteresseerd in zijn omgeving en kijkt helderder uit zijn oogjes.
Hij blijft nog wat zwak op de pootjes maar ik heb inmiddels goede hoop dat dit wel weer zal gaan verbeteren. Hij eet inmiddels ook weer als een dijkwerker, zonder op gang geholpen te worden.
Klinkt niet verkeerd Mar
Hij gaat ook steeds beter. Hij lijkt nu ook verzadigder te zijn na zijn waltham papje. Dus ik ga hem toch, wanneer hij morgen gewoon weer is aangekomen, iets minder pap geven. Het lijkt er dus echt op dat zijn darmen weer meer voedingsstoffen gaan opnemen.
kijk, gaat dus de goede kant op":)
Zeker weten, na zijn duikeling in gewicht drie weken terug is hij nu weer 75 gram aangekomen.
En hij lag zich net lekker te poedelen in een mandje en zelfs weer een beetje gek te doen met zo'n rinkelballetje
Heerlijk nieuws
Wat ontzettend fijn om te horen!
Wow dat is super!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Goed zo Max!
fijn om te lezen