Noury en Queeny
Re: Noury en Queeny
Haha, heerlijk hoor
Heerlijk zo verslaafd aan de koffie geur
Die is helemaal is de koffiehemel!
Heerlijk! Af en toe even kijken of jij nog wel kijkt
Wat een geweldig filmpje om te zien
Hoe gaat het met deze twee Karen?
Met dit stel gaat het ook naar wens.
Noury heeft nu zo'n 3 weken een implantaat en het begint aan te slaan
Queeny heeft behoorlijk last van stress gehad door het tijdelijke verblijf van Britt. Dat gaat gelukkig ook alweer prima nu en ze is weer lekker vrolijk en stout, zonder onzindelijk te zijn. Af en toe zie ik haar nog even om haar bekje likken, maar dat is ook duidelijk minder dan twee weken geleden.
Voor dit dametje is elke verandering in haar omgeving dikke stress en een ander frettendametje in haar territorium is wel het toppunt weten we nu.
Het kwam nu zo uit, omdat Noury apart zat vanwege zijn bronst. Het gebeurt zeker niet nog een keer op deze manier!
Noury heeft nu zo'n 3 weken een implantaat en het begint aan te slaan
Queeny heeft behoorlijk last van stress gehad door het tijdelijke verblijf van Britt. Dat gaat gelukkig ook alweer prima nu en ze is weer lekker vrolijk en stout, zonder onzindelijk te zijn. Af en toe zie ik haar nog even om haar bekje likken, maar dat is ook duidelijk minder dan twee weken geleden.
Voor dit dametje is elke verandering in haar omgeving dikke stress en een ander frettendametje in haar territorium is wel het toppunt weten we nu.
Het kwam nu zo uit, omdat Noury apart zat vanwege zijn bronst. Het gebeurt zeker niet nog een keer op deze manier!
Queeny is territoriaal dan? Hopelijk gaat het snel beter met der.
Fijn hoor dat het implantaat aanslaat, is ook rustiger voor hem denk ik.
Fijn hoor dat het implantaat aanslaat, is ook rustiger voor hem denk ik.
Ja Queeny is erg territoriaal en zeker andere dames worden niet geduld. Met Jillz is er een wapenstilstand. Die was er ook al toen zij hier kwam wonen, maar ik kan ze bijv niet boven elkaar in een FN hebben. Van beide kanten hoor,want Jillz is ook een dominant typje
Het aparte is dat Queeny helemaal gecharmeerd is van Noury. Ze is echt heel anders naar hem. Eens kijken of dat zo blijft nu hij een implantaat heeft.
Het aparte is dat Queeny helemaal gecharmeerd is van Noury. Ze is echt heel anders naar hem. Eens kijken of dat zo blijft nu hij een implantaat heeft.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hoe gaat het nu met Noury en Queeny?
Gaat goed hoor
Queeny is haar winterjas aan het uittrekken en ziet er niet uit, hahaha.
Noury begint wat speelser en aktiever te worden. Het duurt lang voordat zijn hormonen echt afgezakt zijn. Gelukkig markeert hij niet meer en stinkt zijn urine ook niet meer. Zijn vacht begint nu ook minder vet te worden, dus ik verwacht nog een paar weekjes voordat hij als 'hetje' lekker door het huis kan rennen
Queeny is haar winterjas aan het uittrekken en ziet er niet uit, hahaha.
Noury begint wat speelser en aktiever te worden. Het duurt lang voordat zijn hormonen echt afgezakt zijn. Gelukkig markeert hij niet meer en stinkt zijn urine ook niet meer. Zijn vacht begint nu ook minder vet te worden, dus ik verwacht nog een paar weekjes voordat hij als 'hetje' lekker door het huis kan rennen
Had hij een implantaat gekregen dan?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hahaha Marjan, dat staat hierboven, wel opletten he
Fijn dat het goed gaat Karen!
Fijn dat het goed gaat Karen!
Fijn Karen.
Heerlijk te horen dat het goed gaat !
Morgen wordt een reis naar de Frettenkliniek voor deze twee. Ze zijn beiden niet fit en hoesten.
Succes alvast met die twee!
Klinkt minder, alvast succes morgen!
succes morgen