Gwaine heeft diarree
Re: Gwaine heeft diarree
Hallo Yvonne Bedankt voor de tips Ik heb Gwaine een paar spuitjes kunnen geven in de kooi, maar je ziet ook dat hij misselijk wordt na een paar spuitjes. Hij heeft wel de omeprozole binnen, dat is ook Al iets. Mijn zus ging mij een lijst doorsturen om hem een formule te ontwikkelen tegen stress. Maar Ik weet niet wanneer Ik het ga Krijgen, zij ging get in ieder geval zo snel mogelijk doen.
Ik Ben alleen bang dat nu Ik hem in zijn kooi voer hij het ook als een onaangename plaats gaat zien.
Ik zal wel zien.
Ik Ben alleen bang dat nu Ik hem in zijn kooi voer hij het ook als een onaangename plaats gaat zien.
Ik zal wel zien.
Even om te zeggen dat Ik zeg dat het niemands Schuld is dat mijn fretrpten ziek zijn. Aangezien Ik nu kwaad bloed zet aangezien Ik precies zeg dat het wel zo is. Hiermee wil Ik nog eens zeggen dat het niemands Schuld is. Ik heb hier helemaal geen zin in, eigenlijk en ga me nu concentreren op mijn fretjes. Bedankt iedereen voor de tips. Ik ga er voorlopig even van het forum.
Ik zie ook nergens dat je iemand daar de schuld van zou geven hoor. Sommige fretten zijn nu eenmaal zo gevoelig voor stress dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Dus vooral niet wegblijven van het forum, daar is echt helemaal geen reden toe. En je moet je zorgen m.b.t. een ziek fretje gewoon hier kunnen delen natuurlijk
Helemaal met Marjan eens!
Niemand geeft jou de schuld. Vooral niet wegblijven van hier Ann. Dit is de plek waar je je hart kunt luchten, zorgen bespreken en advies kunt krijgen
De meesten van ons hebben wel eens met een soortgelijk bijltje gehakt en weten hoe frustrerend zo'n ziek fretje kan zijn.
Niemand geeft jou de schuld. Vooral niet wegblijven van hier Ann. Dit is de plek waar je je hart kunt luchten, zorgen bespreken en advies kunt krijgen
De meesten van ons hebben wel eens met een soortgelijk bijltje gehakt en weten hoe frustrerend zo'n ziek fretje kan zijn.
Eens! Niet wegblijven hoor. Je maakt je terecht zorgen en ik zie liever dat we hier zijn om je te helpen dan dat je er nu alleen voor staat. En ik heb ook nergens gelezen hier dat iemand ergens van beschuldigd wordt.
Schuld is een woord dat niet past bij ziektes vind ik altijd, zeker bij dieren niet. Jij kan er in deze situatie niets aan doen, toch? Het is niet alsof je hem expres stress aanjaagt! Je doet wat je kunt om je fretten te helpen, en daar gaat het om!
Zou wat zijn zeg, als wij de schuld krijgen voor de gevoeligheden van onze fretten! Dan zou ik wel een heel slecht baasje zijn met mijn super angstige fret
Zou wat zijn zeg, als wij de schuld krijgen voor de gevoeligheden van onze fretten! Dan zou ik wel een heel slecht baasje zijn met mijn super angstige fret
Mee eens, niet wegblijven hier. Ik zie ook nergens staan over een beschuldiging. Dus log in en schrijf iets over Gwaine en je fretten.
En gesteund worden door mede frettenliefhebbers is gewoon prettig. Dit wil je toch niet alleen doen.
En gesteund worden door mede frettenliefhebbers is gewoon prettig. Dit wil je toch niet alleen doen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ook eens met mijn voorgangers! Niemand had kunnen voorzien dat Gwaine zo heftig zou reageren en niemand is daar schuldig aan. Het is juist fijn als we elkaar hier kunnen helpen en steunen. Dus Ann, hopelijk lezen we gauw weer iets van je.
Dat hoop ik ook, dat je snel weer iets van je laat horen.
We zijn allemaal erg geïnteresseerd in Gwaine en willen je steunen en helpen waar we kunnen ! Ik sluit me dus helemaal aan bij de vorige luitjes !
We zijn allemaal erg geïnteresseerd in Gwaine en willen je steunen en helpen waar we kunnen ! Ik sluit me dus helemaal aan bij de vorige luitjes !
Hoe gaat het nu met Gwaine
Hij doet het heel goed! Zijn gewicht zit op 1,369 gr, hij doet terug zijn trucje terug nl. Bedelen om een snoepje en valt me niet meer aan, zelfs als Ik hem uit de kast wil nemen, misschien heeft de lente er ook iets mee te maken, hij is weer zijn oude zelf. Ik was wel bang dat hij ging blijven zoals verleden week, nl.een angstig beestje dat altijd onder het bed zit, dit heeft gelukkig maar een week geduurd.
Ik kon een paar dagen geleden terug hem om kopen met snoepjes en is weer terug goed beginnen eten, Ik laat binnenkort de a/d terug weg.
elke ochtend en avond staat hij ons op te wachten om binnen te mogen, s avonds nag hij eerst in de living dat vindt hij heel fijn. En mijn zus gaat op aan raden van Yvonne een bloesem remedie voor hem ontwikkelen naar zijn karakter. Ontlasting is ook goed, een beetje slap maar dat komt wel weer goed. Nu ligt hij boven in de slaapkamer, mijn kast te herorganiseren.
Hij is nog wel bezitterig maar komt niet meer op mij afgevlogen om mijn hand te bijten, of als hij het doet bijt hij niet door en stopt hij uitzichzelf omdat hij denk Ik uit mijn Handen altijd snoepjes krijgt.
Merlijn loopt - slaapt- beneden, daarom zit hij boven.
Ik speel dat ook meestal een hengel spelletje met hem en dat vindt hij ook fijn.
Ik kon een paar dagen geleden terug hem om kopen met snoepjes en is weer terug goed beginnen eten, Ik laat binnenkort de a/d terug weg.
elke ochtend en avond staat hij ons op te wachten om binnen te mogen, s avonds nag hij eerst in de living dat vindt hij heel fijn. En mijn zus gaat op aan raden van Yvonne een bloesem remedie voor hem ontwikkelen naar zijn karakter. Ontlasting is ook goed, een beetje slap maar dat komt wel weer goed. Nu ligt hij boven in de slaapkamer, mijn kast te herorganiseren.
Hij is nog wel bezitterig maar komt niet meer op mij afgevlogen om mijn hand te bijten, of als hij het doet bijt hij niet door en stopt hij uitzichzelf omdat hij denk Ik uit mijn Handen altijd snoepjes krijgt.
Merlijn loopt - slaapt- beneden, daarom zit hij boven.
Ik speel dat ook meestal een hengel spelletje met hem en dat vindt hij ook fijn.
Super om te horen Ann! En zijn ontlasting kan ook nog wat dun zijn door de A/D, grote kans dus dat dit steviger wordt wanneer je dat gaat afbouwen.
Goed om te horen hoor! En goed dat je er weer bent
Kijk dat gaat weer beter.
Dat gaat dus de goede kant op! Go Gwaine!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn om te horen dat het goed gaat met Gwaine!
Kijk, dat zijn de betere berichten
Fijn dat je ons laat weten hoe het gaat!
Fijn dat je ons laat weten hoe het gaat!
Dat klinkt allemaal goed hoor, leuk dat hij hengelspelletjes leuk vindt. Sommige fretten zoals mijn Goliath vinden er niets aan, je kan er damen zo een lol mee hebben. Vooral als ze er met stokje en al mee van door gaan.
Mijn zus heeft net de remedies klaar voor mijn vier fretjes. Ze heeft ook een 5 de gemaakt voor als er veranderingen zijn. En voor Gwaine heeft ze vooral gekeken naar een remedie die men geeft voor Wilde dieren in de zoo. Ik hoop dat het een positief effect heeft voor iedereen. Het gaat allemaal in hun papje.
Ik zal ze in het oog houden.
Gwaine doet het voorlopig goed, hij zit nu ook wel veel onder het bed maar organiseert graag mijn kast .
Ik wacht enkel nog op wat medicijnen van Hanneke die met de post worden op gestuurd de omeprozole was een beetje te weinig.
Ik zal ze in het oog houden.
Gwaine doet het voorlopig goed, hij zit nu ook wel veel onder het bed maar organiseert graag mijn kast .
Ik wacht enkel nog op wat medicijnen van Hanneke die met de post worden op gestuurd de omeprozole was een beetje te weinig.
Klinkt niet verkeerd.