Donder
Re: Donder en Bliksem
Ik wil wel even kwijt dat het me blijft verbazen hoe groot die poten zijn van de mannen op dit forum. Donder ook al van die grote grijpers! Bibi heeft maar hele klein trippels erbij vergelijken
En Donder heeft een schitterende kleur...
(ik ben weer klaar met fangirlen, logging off)
En Donder heeft een schitterende kleur...
(ik ben weer klaar met fangirlen, logging off)
JAAAA! Blijf maar lekker liggen, Donder, we kunnen het je niet kwalijk nemen. Niets moet, alles mag, zeggen ze toch altijd?
Wat een heerlijk koppie zeg!
Lief hoor! Hoe zwaar is hij eigenlijk?
Wat een dotje
Je zult eerder bedoelen hoe licht hij is. Zat van het weekend op 1070
En hoe is z'n speelgedrag? Ik vind hem een beetje dunnig overkomen als ik eerlijk ben...
Dat is inderdaad wel erg licht voor zo'n grote vent. Heb je enig idee waarom hij niet aan wil komen?
Trea is het geen idee om hem (en misschien ook Bliks) mee te nemen voor de frettendag voor een checkje bij Hanneke?
Ze zijn niet geent. Speelgedrag is vergeleken met bliks minder. Maar ik ken hem niet anders
Jammer hoor want die check is verder gratis.
Zou het kunnen dat hij misschien zijn logeerpartij te stresserig heeft gevonden? Eet hij wel voldoende en hoe is zijn ontlasting?
Zou het kunnen dat hij misschien zijn logeerpartij te stresserig heeft gevonden? Eet hij wel voldoende en hoe is zijn ontlasting?
Wat ligt dat heerlijk zeg
Zo te zien bevalt het hun wel dat zachte zijdefleece stofje.
Ja het bevalt hun hardstikke goed. Heb je goed uitgekozen. Waarschijnlijk komt er volgende maand weer een bestelling